Elikkäs nyt kp 23/33-35, ovulaatio tais olla kp 19 (eli 6.12), en ole varma.
Limoja alko tuleen siinä 5.12, ja siitä alkaen niitä tullut.
Olen aika varma tuosta ovioksesta koska sillon sattu aika paljon toiselle puolella alavattaa ja oli kirvelyä...ja karsee tarve sekstailla...
tämä ei ole oikein tyyppillistä ainkanaan mulle, koska mulla tullut heti kuiva kausi kun ovis on ohi, molemmin puolin vattaa nippailee...
Limaa tulee niin järkkynä (kirkasta, venyvää, ei hajua) ...joten tuskin mitään tulehdusta...
Lämmöt oli yhtenä aamuna 37, eli sen vajaa asteen koholla, en niitä yleensä mittaile, mutta muista syistä sen katoin.
MUTTA siis, eihän kyse voi mitenkään olla raskaudesta tai siis mistään oireilusta, kun mitään kiinnittymistä ei ole tapahtunut kuitenkaan vielä, vaikka ehkä jos mahdollisesti hedelmöittynyt olisin.... :headwall:
Hitto kun yritän musitella kuinka esikoisen kanssa nää jutut meni, mutta kun ei muista, niin ei.
sen nyt muistan kuitenkin että esikoinen sai alkunsa 29.7, ja 5.8 tunsi kiinnittymiskivut, ja pian siitä tissit turpos ja alko kipuileen ja kutiseen.
ja pahoinvointi alko rv 6+3, ja päivämäärä tais olla 28.8.....
Mutta en nyt muista oliko tälläistä ylimärkyyttä ihan ennen plussausta ja mahdollista kiinnittymistä...tuskimpa, se nyt kai ois ihan mahdotonta...hmmmm
tiiä sitten.
plääh...kokemusta?