Mä oon aina ihmetelly noita viivanpaikkoja kun itse en ole niitä koskaan saanut!! Mutta ilmeisesti se siis on mahdollista ja tosi kavalaa ja tylsää kyllä :kieh:
Toivotaan
minime että sun oireet olis kuitenkin sitä itseensä++++++++++
:heart:
Elämänilolle pahoittelut menkkojen alkamisesta :hug: Ensikiertoon sitten roppa kaupalla onnea++++++++++++ :heart:
Vilinäidille iso :hug: On teillä kyllä koettelemuksia,voi miten kurjaa
Kovasti voimia ja jaksamista :hug: Onneksi kuitenkin sinun löydös on hyvänlaatuinen! Mulla on myös leikattu kaulasta rasvapatti. Nopea toimenpide ja nopeasti toipui mutta ikuinen arpihan (ja aika pitkä ) siitä jäi!
Meillä on myös infektioastma molemmissa pojissa ja sairaalassa ollaan oltu tänävuonna 3 kertaa joista viimeisin 5vrk. Piippu molemmilla käytössä heti pienenkin nuhan/yskän alettua! Tiedän siis mistä on kyse :/
Toivotaan kuitenkin että moinen vaiva poistuisi lastemme kasvaessa isommiksi! :hug:
Hmm...taidan lisätä oirelistaani vielä yhden oireen
Olen nimittäin todella kiukkuinen :$ Mitään syytä ei ole mutta pää on kiehumis pisteessä ja räyhään koko ajan :ashamed: Näin ollut nyt muutaman päivän!
Sama oire oli minulla myös plussatessa pojista...olin niin kiukkuinen että isäntä rupes laittaan kapuloita rattaisiin koko vauvahankkeeseen :$ Noh,syy sitten selvisi ja olinkin raskaana =) loppuraskauden olinkin sitten tosi tasapainoinen
Tuosta hikoilusta tuli myös mieleeni että sitä mulla oli kans kun poikia aloin odottaa,samoin hengenahdistusta. Mutta mulla tuo hikoilu ei merkkaa nykyään enää mitään koska mummutauti vaivaa nykyään aina oviksen jälkeen :/