** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Meillä mies työpaikan porukan kanssa laivalla, tulevat huomenna illalla.
Pojan kanssa ollaan kaksin. Ulkoillaan, takapihalla on pieni pulkkamäki, just sopiva pienille.
Mummun kans jotain tehdään.
Mä odotan kieli pitkällä että mies tuo laivalta herkkuja :p :p

(.) ei mitään uutta, ei tuhrua, välillä nipistelee mahaa. Alkais jo pe----le niin pääsis taas tästäkin piinasta. Lauantaina jo kp 48/43. :kieh:
 
Täällä vasta herätty..
Liian pitkät unet ilmeisesti kun nyt tuntuu, että veto on poissa.
Ruhtinaallinen yksi vapaapäivä menossa ja pitäisi saada aikaiseksi siivouttua ja kaikkea muuta mukavaa. Viikon päästä tulee lapsivieraita vanhempineen kylään niin pitäisi olla koti kunnossa. Ottaa vaan päähän, että ennen ensi perjantaita ei tosiaan ole muita vapaa päiviä kuin nyt tänään ja sitten ensi tiistaina.

Pitänee jotain koettaa saada aikaiseksi..
 
Ezmeralda: No onpa kyllä ikävää yv:tä sulle tullut!! :hug: Antaa olla omassa arvossaan tuollaisten viestien.

Arcatha: Mulla kans vissiin liian pitkät unet, sitten on ihan jumissa kun herää.. No ei saa valittaa, kun on saanut nukkua! :)

Vilinäiti: Toivottavasti tilanteenne selviää pian! :/ Ei oo kiva, jos kierto venyy, jos ei ole raskaana. milloin olet viimeksi testannut? Pidän kuitenkin peukkuja! :)
 
minime, niimpä ;) Pitäis tosiaan minunkin olla onnellinen kun olen kerrankin saanut nukkua pitkään. Enkä ihme kumma edes herännyt siihen kun mies lähti töihin :eek:

Sain siivousinnon päälle.. sain keittiön lattianpesua vaille siivottua, makkarissa innostuin järjestystä vaihtamaan ja sain sen imuroitua :whistle: Nyt sitten tulikin mies kotiin töistä ja meni nukkumaan, nyt en siis kehtaa enää siivota ettei se herää. Että ottaa päähän suoraansanottuna kun pitää tiistaina tarttua mopin varteen jos aion saada tämän kunnolla siivottua.. Jotenkin tuntuu, etten kyllö harjoittelupäivien jälkeen jaksa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Ezmeralda: No onpa kyllä ikävää yv:tä sulle tullut!! :hug: Antaa olla omassa arvossaan tuollaisten viestien.

Arcatha: Mulla kans vissiin liian pitkät unet, sitten on ihan jumissa kun herää.. No ei saa valittaa, kun on saanut nukkua! :)

Vilinäiti: Toivottavasti tilanteenne selviää pian! :/ Ei oo kiva, jos kierto venyy, jos ei ole raskaana. milloin olet viimeksi testannut? Pidän kuitenkin peukkuja! :)
En oo testannu tässä kierrossa vielä kertaakaan :D
Menkkaoireet alkoivat viikko sitten, nyt ei juuri mitään kipuja yms. :(

Tekis mieli testata jo mut ei pääse apteekkiin, huomenna vasta pääsis, kyl varmaan jo kävis päiväpissakin :D
 
Esikoista Enteilevät



kiharapää..........kp 6/30-35.................yk 15
wippii................kp 12/28-34..............yk 4
Vauvakuume83....kp 13/29................yk 3
Arcatha.............kp 19/28...................yk 14......KYS
Ouska....kp 27/33-??....................yk 8
jeNskae............kp 52/29-31................yk 1.....Jorvi
Ida7.............kp 61/27-29....................yk 2
Cyanide.......kp 64/33-37.....................yk 1




Toista Toivovat


Äitsykkä....................kp 11/28-30....................yk 5
Selis.................kp 11/30.......................yk 8......TYKS
minime......................kp 13/30-40.....................yk 9
PojanÄiti..................,kp 17/35...............yk 1
kellopeliappelsiini.....kp 18/29.................yk 7
Sini74.........................kp 20/27................yk 2 (km 08/08)
mariq..........................kp 21/28-36................yk19...........L-PKS
mama-84....................kp 27/26-28.................yk 25...........SATKS
Vilinäiti......................kp 49/43.....................yk ??..........TYKS






Kolmatta Katselevat


Jennyli.....................kp 9/32........yk 5......Tays
hellu77.............kp 1/30-35................yk 3...Jorvi
ElämänIlo3..............kp 13/26-29.......yk 7
kax tähtee..............kp 15/31............yk ?
Pakanamaan Kartta......kp 24/30..............yk ?





Neljättä Toivovat


Ezmeralda.................kp 14/33.............yk 4
Jonna-................kp 24/27-33....yk 11
Päppä........................kp 27/25-30.......yk 22.........PHKS
mammeli83......kp ?/??...............yk 1
wirtsu..................kp ??/??..............yk 0 (tammikuussa aloitetaan)




Viidennestä villiintyneet

Chira...........kp 8/28......yk 2
Millukka...kp 22/29........yk 15 (km 05/08)
taaperotx4....kp 68/31.....yk 2......TYKS
marika73.......kp ??/??.....yk ?





Kuudetta kuumeilevat




Seitsemättä kuumeilevat





Taustajoukoissa mukana:

Tuulia79
tikruliini
velmuliina74
Lapinmaria
Henuliini
Dooris85



:heart: Haamuilijat :heart:








:heart: Plussanneet :heart:

mymmyryy......................??.??.2009............tjot
Rouva Bennet................??.??2009............yk ? (km 02/08)
toivova-84.....................??.??.2009...........yk 4
Johanna83.................??.6.2009.....yk 5....KOKS
Rouva Pikkumyy...........4.7.2009............yk 2 (km 2/08 tm 8/08)
MasterPiece.................30.6.2009.........yk 3...........Oyks
masuha1.....................17.6.2009..........yk 6
Linduu..........................5.5.2009...........yk 5
emiliana..................10.5.2009......yk 5
Lehmis........................30.4.2009......yk 1............TAYS
Laala..........................21.4.2009..................yk 2.............TYKS
superheppuli...........17.4.2009......yk 1.....KOS
miracle...................9.4.2009.......yk 7..........K-HKS
JJ-t............................10.4.2009..........yk 07/07 alkaen
nti..............................1.4.2009..................yk 9.............PHKS
Jadekettu.................28.3.2009................yk 1...........Jorvi
Halfcafnonfatlatte...23.3.2009.....yk 4
humu82...........??.??.????..................yk 3
nessu86..........26.2.2009....yk 3....KYS
meilinde.......??.??.????
Charlott.......................3.3.2009.................yk 6........KYS
Pixie........14.2.2009
ipanapa-08.....................??.??.????...........yk 8
Sirja...............................1.2.2009..............yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
Mamamin....................23.1.2009..............yk 3.........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS




Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8......KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6.......phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





 
Ezmeralda, aika kurjaa yv:tä :hug: . Anna sen olla omassa arvossa.

Mä uskon että jokaiselle kuumeilijalle odottaminen on aina yhtä tuskaista. Toisilla tärppää yk 1 ja toisilla kestää kauemmin. Itellä esikoinen tärppäs varmaan joku yk 4 joten tää reilu puolivuotta on ollut tosi pitkä aika ja tosi moni on matkan varrella plussannut.
Mä oon ainakin ollut vilpittömän iloinen muiden puolesta kun ovat plussanneet!

Tsemppiä kaikille!

Vilinäiti, sulla ainakin on rautaiset hermot kun maltat olla testaamatta! Onko oireita suuntaan tai toiseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Ezmeralda, aika kurjaa yv:tä :hug: . Anna sen olla omassa arvossa.

Mä uskon että jokaiselle kuumeilijalle odottaminen on aina yhtä tuskaista. Toisilla tärppää yk 1 ja toisilla kestää kauemmin. Itellä esikoinen tärppäs varmaan joku yk 4 joten tää reilu puolivuotta on ollut tosi pitkä aika ja tosi moni on matkan varrella plussannut.
Mä oon ainakin ollut vilpittömän iloinen muiden puolesta kun ovat plussanneet!

Tsemppiä kaikille!

Vilinäiti, sulla ainakin on rautaiset hermot kun maltat olla testaamatta! Onko oireita suuntaan tai toiseen?
Pahimmat menkkakivut hävinneet, välillä ei mitään.
Jospa huomenna kävis ostaas testin :D
 
Vilinäiti: Muistanko oikein, että teillä on jo aika pitkä yritys takana? Toivotaan, että se plussa nyt pärähtää! :heart:

Selis: Olen samoilla linjoilla kanssasi, ei meilläkään ole tuota yritystä vielä pitkästi, vaikka yhteensä onkin reilu vuosi. Joillain saattaa olla jopa kymmeniä vuosia! Välillä meinaa usko loppua, ja välillä on toiveet korkealla, mutta sellaista se yritys on! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Vilinäiti: Muistanko oikein, että teillä on jo aika pitkä yritys takana? Toivotaan, että se plussa nyt pärähtää! :heart:

Selis: Olen samoilla linjoilla kanssasi, ei meilläkään ole tuota yritystä vielä pitkästi, vaikka yhteensä onkin reilu vuosi. Joillain saattaa olla jopa kymmeniä vuosia! Välillä meinaa usko loppua, ja välillä on toiveet korkealla, mutta sellaista se yritys on! :)
Menkat alkoivat 7kk päästä synnyksestä, joten siitä asti saanut toinen tulla, esikoinen 3v2kk.
Yrityksen taso on kyllä vaihdellut, välillä yritetään enemmän ja välillä ei ollenkaan.
Esikoista tehtiin 3 vuotta.
 
Tämä lähtee nukkumaan.. tuntuu, että tähän sohvalle nukahtaa pystyyn..

Pelottavaa kun tuntuu jo tässä vaiheessa tulevan tädin ennakko-oireet: kiukku, itku ja ahdistus. Jospa tämä ei nyt sitä kuitenkaan vielä olisi..
 
Vilinäiti, no nyt mä ymmärrän miks maltat olla testaamatta. Plussaonnea kuitenkin, nythän ois menny se kolme vuotta et joskos ois tärpänny!

Arcatha :hug: , toivottavasti ei tuu tätiä. Mulla oli vastaavat oireet kun odotin esikoista. Kyllä miehellä oli kestämistä mun oikkuiluissa!

hellu77 :hug: , sulla on kuitenkin kaks lasta todisteena että kyllä sä voit raskautua :) . Toisilla kestää kauemmin.
 
tääl on peittoja heiluteltu tasaiseen tahtiin, ovislima eilen bongattu ja eilenki sit peuhattu.. pitää ehkä varuiks vielä tänään.. :LOL: ja sit vaan taas ootellaan ja ootellaan.. :p

välillä tuntuu et on se niin väärin miten tämä raskautuminen menee.. toisilla tärppää heti ekasta kierrosta, toisilla vasta vuosien päästä ja sellaset jotka ei ees haluais lasta tai esim jotku nistit ja juopot tulee raskaaks vaan huolimattomuuttaan.. :ashamed:
 
vilinäiti: Onko mitään uutta? :)

Mullon taas onkelmia noiden ovistestien kanssa, eilen oli testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva, mut mies on väsyny joten yritykset jäi sitten.. :'( (tyhmä, kun en sitten kertonut miehelle plussasta.. Ärsytti vaan, kun sitä väsytti) Luulin, että peli on taas menetetty, mutta mutta: tänään tulee sitä ovislimaa ihan hirveästi, eli olisiko se sitten tänään? Eikö se testi kuitenkin ilmoita oviksesta etukäteen? Jospa me tänään ehdittäis vielä mukaan jännäilemään!! :heart: :p

Me saadaan sitten kellopeliappelsiini jännäillä yhdessä!! :)
 
Irmeli09

Pääsisikö mukaan porukkaan. Kolmannesta haaveillaan ja yk on 4. Päiviä tässä kierrossa takana 18/25-29. Ovulaatio on bongattu tuossa torstaina joten piinaviikkoja kohti käy tie. Päivät vain kuluvat niin kovin hitaasti.
 
Ei mitään uutta tänne :D
Poika päiväunilla ja mennään ehkä kauppaan kun herää.
Mietin vaan että kehtaanko ostaa sellasen RFSU:n testin kun mummu on ilmeisesti tulossa mukaan.
Ei muuten mut se pettymys on kaikille kova jos vauvaa ei olekaan tulossa.
Noh, katsellaan mitä tehdään :D
 
Vilinäiti: Voi vitsit, kun mua jännittää teidän puolesta!! :heart: En muista oletko jo kertonut, mutta onko sulla oireita?

Mulla on kurkku ihan sikakipeä, mutta en uskalla ottaa särkylääkettä, kun nyt tulee niin lupaavasti ovislimaa. Kurkkupastilleilla yritetään kestää.. Jos vielä huomenna on tämmöstä niin pakko kait se on lääkäriin suunnata. Tätä on jatkunut jo kaksi viikkoa.. :(
 
vilinäiti: Täällä peukut sulle pystyssä!

hellu: Luovuttaa ei pidä. En tiedä muistatko minua, ku kirjoittelin jonkin aikaa tuolla Kolmatta haaveilevat -pinossa.. Ja mie raskauduin vasta yk 8 ja nyt tuolla makuuhuoneessa on nukkumassa parin viikon ikäinen prinsessa :heart:

arcatha: Jospa täti pysyisi poissa! :hug: Itsellä vauvakuume ei hävinnyt, vaikka vauva syntyi.. Se vain kasvaa entisestään :whistle:
 

Yhteistyössä