Arcatha iso :hug: myös täältä! Kyllä minäkin olisin sinulle jo nyytin suonut :heart: Onneksi kuitenkin tunnut olevan positiivinen ihminen etkä lannistu vaan uutta kiertoa kohden mennään hyvillä mielin?! =) :hug:
Velmuliina varovaiset onnittelut (vaikka varmaan oon jo onnitellutkin
) :flower: :heart: Harmillista että pahoitit mielesi
mariqin sanoista :hug: Älä kuitenkaan katoa mihinkään taustailemaan!! Välillä niitä huonoja päiviä tulee toisille eteen mutta suurin osa täällä kuitenkin elää iloiten myös toisten onnesta :heart:
).( Tänään alkoi Terolutkuuri. Tärppiin en jaksa uskoa :ashamed: En tiedä mitä uskoisi, lääkäriä vai ovistestiä?!
Ajatelkaa,käytin tässä kierrossa digitaalista ovistestiä joka on vielä turkasen kallis!! Tuo testi näytti mulle ekaa plussaa kp10!! Gynellä kävin kp14 eikä mitään ovista ollut ollut vaan vasta tulosillaan!! Lääkäri epäili follikkelin koosta (14mm) että ovis olisi maanantaina eli kp 18 mutta ovistesti näytti plussaa heti kp15
Meillä meni hempeilyt sitten plörinäksi ja vasta sunnuntaina hempeiltiin eli ovistestiin nähden liian myöhään :ashamed:
Mutta sunnuntaina mulla oli kn ihan apposen auki,olis sormenpää sisään mennyt :x Onko täällä muita jotka tutkii tuota kohdunnupukkaa ja kuinka se käyttäytyy ovisaikaan?
Lauantaina oli nipistelyjä vas.munasarjassa ja su-ma sellaista poltetta. Nyt ei oo enää mitään ja kn mennyt kiinni!
Lämmöt menee ihan omaa rataa,välillä alle 36.5 ja välillä yli 37 (samana päivänä ) mutta sellaista kuumotusta on ja nännit/rinnat ovat tulleet aremmiksi!
Tyypillisiä siis oviksen jälkeisiä oireita mutta sitä en tiedä koska se ovis sitten oli!! |O
Me puhuttiin isännän kans eilen inseminaatiosta ja luultavasti silletielle tässä lähdetään! Mulla kun on näitä kierto-ongelmia ja ovuloimattomuutta sekä mies ei ole seksuaalisesti kauhean aktiivinen niin stressihän tässä tulee...vallankin kun ovis on monta kertaa kuussa testienkin mukaan
Maksaahan se mutta jotenkin uskon että se myös rauhoittaisi sillä kiertoa seurataan tarkasti ja vauvansiemenet tulisi sitten varmasti oikeeseen aikaan matkaan
Mulla on muuten kans ollu Klamydia,en tiedä kuinka kauan iti mutta oireina mulla tuhruvuoto,vatsakipu ja lopulta kuume ja pahoinvointi! Olen kuitenkin tullut 2 kertaa raskaaksi (toinen km) tuon jälkeen.