** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

hei älkää riidelkö..
Kyllä täällä saa tuntea kiukkua ja kuuluukin sanoa jos ottaa päähän.. Tottakai se jossain vaiheessa alkaa harmittaa, ettei ole tärpännyt.. Sen tietää täällä moni.. Itsekin jo yli vuoden yrittänyt.. Mutta se on jokaisen oma asia miten suhtautuu muiden yrittämiseen... Itsekin myönnän, etten aina jaksa niitä joilla tärppää jo just yk 1-4... Tuntuu, että ne ei välttämättä osaa arvostaa samalla tavalla nyytin saamista kuin ne jotka ovat yrittäneet vuoden ja enemmän...

Tämä oli vain mun mielipiteeni..

Täällä ei mitään ihmeellisempää..

KP
 
Ezmeralda iso :hug: Olen kovin pahoillani puolestasi :hug:

Mariq sinulle myös iso :hug: Uskon että sinulla on paha olla kun omaa nyyttiä ei ole kuulunut ja pettymyksiä on kuukaudesta toiseen :hug: Oletteko käyneet tutkimuksissa/hoidoissa?
Itselläni vauvakuume oli niin järisyttävä ennen kaksosiamme että se sääteli mun elämääni täysin! olin kateellinen ja katkera toisten, tuttujen ja tuntemattomien odotukselle enkä voinut mitenkään iloita esim. parhaan ystäväni raskaudesta :ashamed: Vaikka eihän se minulta mitään pois ollut!
Nyt kun itsessäni on ongelmia raskautumisen suhteen ja olen käynyt tutkimuksissa niin olen miettinyt että olikohan nuo kaksoset tarkoitettu minulle sen takia etten kovin helposti lisää lapsia saa?! :$
Vaikka mulla onkin listassa yk 3 niin todellisuudessa ehkäisyttä ollaan oltu jo viimevuoden puolelta!
Onneksi olen tälläkertaa hieman rauhallisempi kuumeineni mutta joku kaunis päivä tilanne voi olla toisin!

).( Eikä ole suuria odotuksia tämänkään kierron suhteen :ashamed: Ovisplussaan nähden liian myöhään hempeiltiin! Gynen arvelujen mukaan taas voisikin olla toiveita! Terolutkuuri alkaa huomena ja menkkoja odottelen 2viikon päähän.
 
Huomenta tytsyt. Rupesin tässä miettimään, että mistä ootte löytäny noita herkkyydeltään 10 testejä? Ja minkä merkkisiä? Josko ite ostais kanssa :) Malttamaton olen kyllä ja tulen aivan varmasti joka loppukierrossa olemaan.

Tänään on nippaillu mahaan niin että oon pari kertaa käyny jo vessassa kattomassa että onko sieltä jotain punasta tulossa. Tissit on myös just menkka arat. Oli meinaan viime alkuraskaudesta niin arat, että liivitkin ahdisti.

Mutta nyt hevostelemaan ja odottamaan että joutuu siteen housuihin laittamaan.

Ai niin sen verran haluan vielä itsestäni avautua, että mulla on endometrioosia. Kävin huhtikuussa taas leikkauksessa, jollon leikkaava lääkäri sano että nyt olis paras heti leikkauksen jälkeen tehä lapsia. Oikeesti siitä lähtien ollu ilman ehkäsyä, mut nyt vasta todellinen oviksen laskeminen ja yrittäminen on alkanu.
Eikä tässä muuta, mutta menkat sattuu joka kuukausi niin että oksennan ja taju lähtee aina sillon tällön. Että sellasta yrittämistä täällä...
 
mariq, ei millään pahalla, mutta kyllä nea85 saa täällä kirjoitella siinä missä muutkin.. Kyllä nea on listoilla jossain vaiheessa muistini ;) mukaan kirjoitellut, muta plussan myötä en näköjään ole häntä muistanut oikeaan paikkaan siirtää vaan on kadonnut kokonaan.

Toisilla vain on parempi tuuri raskautumisen suhteen kuin toisilla. Ja kuten joku tuossa aiemmin kirjoitti, että yk-luku on pienempi mitä todellisuudessa, niin ei se yk-luku todellakaan kerro koko totuutta. Joillakin voi olla km takana josta yk-luku aloitettu alusta. Joku on voinut tulla palstalle vasta kolmen kuukauden yrittämisen jälkeen ja haluaa, että merkitään yk 1.

Ja jos jollain sattuu tärppi käymään yk 1 tai yk 2, niin mitä siitä? Itseämmehän varten me täällä olemme, itseämme varten koitamme sitä pikkuista saada alulle :heart: Minä ainakin olen onnellinen jos jollain tärppää yk 1 tai yk 2. =)
 
anteeksi mariq jos sain sut suuttumaan. en pahaa tarkoittanu. kyllä tosiaan olin listoilla joskus. seitsemän kuukauden yrityksen jälkeen tärppäsi ja poika syntyi elokuussa. sen takia tänne edelleen joskus kirjoittelen kun täällä on muutamia kirjoittelemassa jotka oli silloinkin kun itse listoilla olin.. ainakin arcatha,kiharapää, vilinäiti ja muitakin.

anteeksi vielä kommenttini ja hyvää jatkoa kaikille. voikaa hyvin ja toivon kaikille pikaista raskautumista. tasapuolisesti

 
Kesken meni. Kävin tarkistuttamassa tilanteen kun selkää särki niin kamalasti. Onneksi näin kävi heti alussa. Kaikki näytti hyvältä. Itkin koko aamun niin että nyt on ihan tyhjä olo. Yleensä olen järki-ihminen mutta tämä oli jotenkin,en tiedä miten sanoisin..

 
Ezmeralda, laitoin sinulle yksityisviestiä..

toivova-84, tässä kelloa vilkuilen.. vaille kaksi käynyt vessassa viimeksi, täi lähempänä oikeastaan puoli kaksi se oli. Mutta sen jälkeen olen juonut litran verran mehua/vettä. En tiedä uskallanko vielä testata näin aikaisin.. pitäisikö muutama tunti vielä odottaa? :eek:
 
Arcatha: joo, ihan mun omasta pyynnöstä, että ei hätiä mitiä! :) Oikeastaan voisin tulla tänne takaisin, joten kp5/30 yk.8.. :) Ja nyt hus hus: pissimään tikkuun tai siis purkkiin.. eikö tuo dBest oo kasetti? viime kierrossa kerkesin sellasen tehdä.
 
Arcatha: Kyllä minä uskoisin että tuolla ajalla pissa on kerenny jo tarpeeksi kauan olemaan rakossa. 4 tuntiahan se suositus on. ja jos oot jo ennen kahta käyny pisulla, niin voit jo testata. Mitkä kp:t sulla on nyt? En hoksannu katsoa.
 
no kyllähän se sit jo varmaan näkyis. :) Silloin aikoinaan kun tuosta typykästä plussasin niin odotin vaan että seuraavan kerran pissattaa ja tein testin; tasavahvat viivat tuli. mut kiertopäivistä ei hajuakaan, luultavasti olin viidennellä viikolla. :)
 

Yhteistyössä