** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Joopa.. Täällä on sitten tunti seisty hellan edes ja väsätty ruokaa kun mies halusi, yllätys yllätys

http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/tuotteet/pastatuotteet/cannelloni/

Että osasi muuten olla ärsyttävä täyttää nuo! Jos ensi kerta tulee, niin saa mies kyllä mulle ostaa jonkun pursottimen tai jonkun, että nuo on helpompi täyttää! Pikkulusikalla oli kuulkaas sellaista nyhräystä että argh! |O

Pahoin pelkään, että se ensi kerta tulee, sillä keittiöstä tulee liian hyvä tuoksu.. Kohta pääseekin ottamaan nuo pirulaiset uunista ulos |O

Tervetuloa Marika73!

Hyvä Arcatha että vähän "siivosit" listaa kun oli hirmuisesti porukkaa mukana vaikka hiljaista täällä on viimeaikoina ollut.

Oltiin tossa lauantain siis laivallla, en oo oikeen vieläkään toipunut reissusta. Kauheesti keinui laiva ja onneks olin ottanut matkapahoinvointilääkettä mukaan! Ihan hirveen hauska reissu, lähetään varmaan ens vuonnakin ellei oo silloin vielä nyyttiä saatu =)

Esikoista Enteilevät

Ouska....kp 5/40....................yk 7
kiharapää..........kp 14/32-35.................yk 13
toivova-84........kp 21/25-29................yk 3
Arcatha.............kp 21/27-30...................yk 12...............KYS
Nanniina........kp 34/28-32......yk 1 (km 07/08)
Johanna83...kp tjot/31.......yk 5....KOKS

Toista Toivovat

Tuulia79.....................kp 1/32................yk 10............PHKS
mama-84....................kp 3/26-28.................yk 24...........SATKS
MasterPiece...............kp 14/28-35.................yk 3...........Oyks
Selis.................kp 17/30-34.......................yk 6......TYKS
mariq..........................kp 30/28-36................yk17...........L-PKS
Vilinäiti......................kp 36/35.....................yk ??..........TYKS

Kolmatta Katselevat

mymmyryy...............kp 11/27............yk 1
Jennyli.....................kp 12/32........yk 3......Tays
hellu77.............kp 14/30-35................yk 1...Jorvi
Pakanamaan Kartta......kp 26/30..............yk ?

Neljättä Toivovat

Rouva Pikkumyy.........kp 4/30..............yk 2 (km 2/08 tm 8/08)
Päppä........................kp 24/25-30.......yk 20.........PHKS
Ezmeralda..................kp 26/30.............yk 2
Jonna-................kp 30/27-33....yk 9
mammeli83......kp ?/??...............yk 1

Viidennestä villiintyneet

marika73.......kp ??/??.....yk ?
taaperotx4....kp 15/31.....yk 2......TYKS
Millukka...kp 23/30........yk 13 (km 05/08)

Kuudetta kuumeilevat

velmuliina74....kp 16/24-26....yk 1

Seitsemättä kuumeilevat

Rouva Bennet..........kp ??/??............yk ? (km 02/08)

Taustajoukoissa mukana:

Lapinmaria
Henuliini
Dooris85
Sini74

:heart: Haamuilijat :heart:

:heart: Plussanneet :heart:

Linduu..........................5.5.2009...........yk 5
emiliana..................10.5.2009......yk 5
Lehmis........................30.4.2009......yk 1............TAYS
Laala..........................21.4.2009..................yk 2.............TYKS
superheppuli...........17.4.2009......yk 1.....KOS
miracle...................9.4.2009.......yk 7..........K-HKS
JJ-t............................10.4.2009..........yk 07/07 alkaen
nti..............................1.4.2009..................yk 9.............PHKS
Jadekettu.................28.3.2009................yk 1...........Jorvi
Halfcafnonfatlatte...23.3.2009.....yk 4
humu82...........??.??.????..................yk 3
nessu86..........26.2.2009....yk 3....KYS
meilinde.......??.??.????
Charlott.......................3.3.2009.................yk 6........KYS
Pixie........14.2.2009
ipanapa-08.....................??.??.????...........yk 8
Sirja...............................1.2.2009..............yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
Mamamin....................23.1.2009..............yk 3.........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3

Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8......KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6.......phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13

Kertokaas mulle, että mitä tämä on..

Tänään huomasin, että kävellessä ja istumaan mennessä ja seisomaan noustessa juuri siellä jossakin tuntuu kuin olisi jokin ihan ihme limajuttu joka sitten liikkuu tai jotain.. Siis sellaisia outoja tuntemuksia.. Enhän minä enää osaa edes selittää :D

Siis aivan kuin menkkojen aikaan.. tuntuu, että koko ajan jotain limaa valuu ulos vaikkei mitään valukaan.. Olen ihan kummissani :$

Alkuperäinen kirjoittaja mariq:
vilinäiti:ihan luomunako touhuatte?
Luomuna juu, mulla pco ja munasolu ei irtoo.
Tosin oon saanu muutaman kilon karistettua ja kierrot on palautunu lyhyemmiksi. Muutama kierto ollu 35 päiväisiä.
Nyt taas menty pari päivää yli.

Kerran aiemmin jonnekin kirjoitin et testaan vasta jos alkaa mahassa potkuja tuntumaan :D

Tervetuloa marika73 mukaan jännitysten klubiin.Arcatha tota valkkaria mäkin veikkaisin.
Mä tosiaan olin jo luovuttanut tän kierron osilta miehen hammas säryn iskiessä mutta kappas luonto veikin voiton haluille :heart: .ja ekat oireetkin kehittyny :LOL: tissit ihan saamarin kipeet ja niitä kivistelee ja nännit tolkuttoman kosketus arat.tästä se oirelista sit tais lähtee,kuviteltu sellanen :headwall: .mutta niin kauan ku täti pysyy poissa voi olevinaan olla raskaana :LOL: .ja viimeyönä valvoin ku vasemmasta munasarjasta nipisteli ihan ku joku ois pinseteillä nypiny :eek: .
Puhallan tänne plussa puhurin kaikille ja isot :hug: halit tädin riivaamille ja onnea uuteen kiertoon.ennen joulua ollaan kaikki tuolla odotuspuolella,eix je?

Esikoista Enteilevät

Ouska....kp 6/40....................yk 7
kiharapää..........kp 15/32-35.................yk 13
toivova-84........kp 22/25-29................yk 3
Arcatha.............kp 22/27-30...................yk 12...............KYS
Nanniina........kp 35/28-32......yk 1 (km 07/08)
Johanna83...kp tjot/31.......yk 5....KOKS

Toista Toivovat

Tuulia79.....................kp 2/32................yk 10............PHKS
mama-84....................kp 4/26-28.................yk 24...........SATKS
MasterPiece...............kp 15/28-35.................yk 3...........Oyks
Selis.................kp 18/30-34.......................yk 6......TYKS
mariq..........................kp 31/28-36................yk17...........L-PKS
Vilinäiti......................kp 37/35.....................yk ??..........TYKS

Kolmatta Katselevat

mymmyryy...............kp 12/27............yk 1
Jennyli.....................kp 13/32........yk 3......Tays
hellu77.............kp 15/30-35................yk 1...Jorvi
Pakanamaan Kartta......kp 27/30..............yk ?

Neljättä Toivovat

Rouva Pikkumyy.........kp 5/30..............yk 2 (km 2/08 tm 8/08)
Päppä........................kp 25/25-30.......yk 20.........PHKS
Ezmeralda..................kp 27/30.............yk 2
Jonna-................kp 31/27-33....yk 9
mammeli83......kp ?/??...............yk 1

Viidennestä villiintyneet

marika73.......kp ??/??.....yk ?
taaperotx4....kp 16/31.....yk 2......TYKS
Millukka...kp 24/30........yk 13 (km 05/08)

Kuudetta kuumeilevat

velmuliina74....kp 17/24-26....yk 1

Seitsemättä kuumeilevat

Rouva Bennet..........kp ??/??............yk ? (km 02/08)

Taustajoukoissa mukana:

Lapinmaria
Henuliini
Dooris85
Sini74

:heart: Haamuilijat :heart:

:heart: Plussanneet :heart:

Linduu..........................5.5.2009...........yk 5
emiliana..................10.5.2009......yk 5
Lehmis........................30.4.2009......yk 1............TAYS
Laala..........................21.4.2009..................yk 2.............TYKS
superheppuli...........17.4.2009......yk 1.....KOS
miracle...................9.4.2009.......yk 7..........K-HKS
JJ-t............................10.4.2009..........yk 07/07 alkaen
nti..............................1.4.2009..................yk 9.............PHKS
Jadekettu.................28.3.2009................yk 1...........Jorvi
Halfcafnonfatlatte...23.3.2009.....yk 4
humu82...........??.??.????..................yk 3
nessu86..........26.2.2009....yk 3....KYS
meilinde.......??.??.????
Charlott.......................3.3.2009.................yk 6........KYS
Pixie........14.2.2009
ipanapa-08.....................??.??.????...........yk 8
Sirja...............................1.2.2009..............yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
Mamamin....................23.1.2009..............yk 3.........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3

Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8......KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6.......phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13

Mariq ja nanniina iso halaus!!

).( Tuntuu jotenkin oudolta että kierron näin varhaisessa vaiheessa on jo oviskin ohitettu! Kp 13 ja ovisplussa tuli siis kp 10! Onneksi satuin tikuttelemaan ajoissa sillä olisin odottanut ovista vasta tänne viikon loppupuolelle!
Ja kyllä testi kaiketi oikeessa oli koska nipistykset ym. alkoikin sitten vajaa vuorokauden kuluttua plussasta!
Harmittaa vaan niin vietävästi että hempeiltyä tuli vasta plussan jälkeisenä päivänä ja jotenkin omista tuntemuksista päätellen se päivä oli juurikin huonompi vaihtoehto tärpin kannalta.
Nyt sitten vaan odotellaan ilman suurempia odotuksia!

Kauanko teillä muilla kestää oviskivut? Mä olen itse nimittäin ennen tikuttelua luullut vissiin oviksen tapahtuvan myöhemmin kun se oikeasti tapahtuu!!
Nyt kävi nimittäin niin että halukkuus lisääntyi huomattavasti (niinkuin aina) mutta ennen pluspäivää en muista tunteneeni mitään nipistyksiä tmv.
Se että plussa tuli kp 10 oli mulle suuri yllätys...sinä päivänä kuitenkin halut oli pilvissä ja huomasin kn olevan auki. Juoksevaa vuotoa oli paljon mutta ei niinkään venyvää (niinkuin joskus selkeästi) Tuolloinhan en sitten saanut isäntää petiin!
Plussayönä heräsin nipistyksiin vas. munasarjassa ja ne valvotti muutaman tunnin! olisiko irtoaminen tapahtunut tuolloin?!
Aamulla lämmöt oli jo 36.6 ja sitä luokkaa nyt 3tta päivää. Nouseeko lämmöt siis välittömästi?!
Plussan jälkeisenäkin päivänä tuntui vielä jomotusta vasemmalla puolella sekä kohdussa. Lisäksi nännit aristi sekä kuvotti!
Hempeiltiin vasta tuolloin illalla joten jos munasolu oli jo yöllä irronnut niin onkohan enää mitään toivoa?!
Riippuu tietty siitä kuinka pian simpat munasolun tavoittaa ja kauan munasolu elää?!
MUTTA nyt siis kp 13 ja vieläkin on sellaista ns. poltetta kohdunseudulla! Kastääkö siis oviskivut näin kauan?
Siksi oon varmaan luullut oviksen tapahtuvan myöhemmin!
Toiseksi ihmetyttää se että eikös oviksen jälkeen tule ns. kuivakausi?! Mulla ei ainakaan ole kuivuutta ollut vieläkään. Kn oli tänäaamuna jo kiinni!

Tulipa sepustus Ei taida kukaan edes jaksaa lukea,heh!
Pointtihan oli siis se että kauanko muilla kestää oviskivut?!

Mulla sama et noi oviskivut alko kp9 ja siitä asti jomotellu enemmän ja vähemmän vasenta munasarjaa.välillä tuntuu et onko joku mega kestonen ovulaatio meneillään vai mikä ihme siellä kipuilee.no mulla sisänä nyt erilainen tilanne kun vasta noi klipsit purettu et senkin puolesta kivuliaampi ovis kun putket auki kuuden vuoden jälkeen.Mutta ei jääny arvailujen varaan että ovuloinko.ja sillonkin ku noi klipsit oli paikoillaan niin oli ihan järettömät oviskivut silti.taitaa hormoonit hyrrätä urakalla meitsin kropassa :LOL: .juu ja kuten mariq mainitsi ei kuivasta kaudesta tietoakaan :D .vois sanoa mieluummin et joku pieni etanafarmaristi asuu tuolla alakerrassa :LOL: ,limoista päätellen.Mutta parempi näin.
alkaako teillä rinnat kipeytyä heti oviksen jälkeen ja nännit tulla kosketusaroix?Mulla nyt eilen kp16 pamahti tuo meijerivarustus ihan sika kipeex,kivestelee ja tuntuu et joku pumppaa ilmaa niihin ja sit suihkussa vesipisarat sattuu nänneihin osuessaan.
mariq ja Nanniina :hug: halit tädin tulosta.

Mariq kipuiletko jo ennen munasolun irtoamista? Todella pitkään voi näemmä kivut tuntua!
Itselläni tosiaan nyt 3tta päivää näitä tuntemuksia jotka vaan muuttuvat aina vähän erilaisiksi. Ovisplssanjälkeen tuntui sellaista nipistystä/vihlontaa vas. munasarjassa jonka jälkeen kipu oli sellaista jomotusta/polttelua jota tuntuu vieläkin,enemmän kuitenkin kohdun kohdalla kuin munasarjassa.
Mulla siis tuntemukset alkoi vasta ovisplussan jälkeen!
Huomena olen menossa jälleen lääkärille,tosin en tiedä ultraako tälläkertaa. Ainakin hormonikokeiden vastaukset saan kuulla.

Laitoin eilen kyselyä yksityiselle klinikalle inseminaatiosta ja tänään sain vastauksen. Siinä on seuraava ase jos näin luomusti ei tulosta synny!

Jennyli oletko kokeillut foolihappo lisää?mulla eräs tuttava yritti luomuna 7vuotta ja kun rupesi syömään tuota foolihappolisää niin puolivuotta tuon aloituksesta hän yllätyksekseen huomasi olevansa raskaana.Itse olen nyt popsinut tuota foolihappoa keväästä asti ja katsotaan koska tuottaa tulosta.koska nythän vasta eka yk klipsien purun jälkeen.
Toivotaan hyviä uutisia sinulle tuolta lääkäriltä ja että plussa tulisi ihan luomukeinoin teille.

Velmuliina minulla pärähti nännit aroiksi heti ovisplussan jälkeen! Samoihin aikoihin kun alkoi noita nipistelyjä tulla...eli luulen siis munasolun silloin irronneen! Ja rinnat on edelleen sellaiset turpeemmat ja aremmat.
Täällä kanssa tuntuu tuo alakerta olevan nyt todella kostea :x Onkohan juomallani greippimehulla vaikutusta :LOL:
Tuntuu joka kierto olevan vähän erilainen...tämä on ensimmäinen jossa ovis löytyi tikuttamalla!

Velmuliina syön foolihappoa pelkkänä lisänä sekä B-vit. ja monivitamiineja joissa on myös foolhappoa mukana.
Söin foolihappoa myös ennen edellistä raskautta.
Toivon todella että luomusti saisimme vauvan alulle!! Hoidoista kun joutuisi maksamaan hyvän hinnan yksityisellä ja eihän sitä ilman lainaa pystyisi. :/
Meillä kaksospojat ovat ihan luomusti alkunsa saanut ja mitään sellaista vikaa meissä ei ole ettei se luomusti onnistuisi nytkään!
Lähinnä miehen haluttomuus,ajanpuute ja väsymys ovat niitä esteitä :ashamed: Vauvailusta ei saisi muutenkaan tulla pakkopullaa tai häntä ei saa painostaa...silloin koko homma tyssää varmasti!
Siksi olen miettinyt tuota inssiä kun tuntuu ettei pää kestä ikuisuuksi odotellakkaan :ashamed:
Mutta nyt vielä mennään ainakin näillä eväillä ;)
Huomena ollaan taas tästä omasta kropasta viisaampia :D

Jennyli toi greippimehuhan vahvistaa kohdun limakalvoa ja sama vaikutus on tuolla foolihappolisällä.millanenkohan vaikutus noilla olisi yhtäaikaa käytettynä :LOL: :LOL: .vois olla isännät kummissaa jos kosteus vielä tästä lisääntyisi :LOL: .mä en oo oviksia tikutellut vielä koska noi kivut ei oo jättäneet arvailujen varaan.ja koitetaan ottaa ilman suurempia paineita tää lisääntyminen,mutta jos tässä ei ala sanotaan puoleen vuoteen tapahtua niin uskoisin taipuvani tikutteluun silloin.koska takeitahan ei ole että raskaaksi tulisin vaikka putket nyt avattu.on arpeutumisen riskiä jne.mutta aika näyttää suodaanko meille vielä nyyttiä kainaloon vai ei.toivehan on siis korkealla että sellaisen vielä saisimme.ja ensimmäinen yhteinen olisi uuden puolison kanssa haaveena.

Noihin oviskipuihin: Ite en tarkkaan tiiä koska ovis on kun en oo koskaan tikuttanut. Kuitenkin luulakseni tunnistan aina nippailut ovikseksi. Jos ovis on yöllä niin en välttisti herää kipuihin, mutta päiväsaikaan todella inhottavaa kramppailua välillä muutamankin tunnin verran. Mut ei koskaan kovin pitkää aikaa. Mullakin usein rinnat "turvonneemmat" oviksen aikoihin ja pupuillessa melko arat.

Meillä isäntä ois aktiivisempi noissa pupuiluissa, mutta ite oon välillä niin poikki etten kertakaikkiiaan joka ilta jaksa.... Oon kuitenkin mahdollisen oviksen aikoihin yrittänyt olla aktiivisempi.

Yhteistyössä