** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Kiitos kossuvishy! :heart:

babyb, anteeksi tuo minun aikaisempi viestini siullekii! :hug:

Mie oon iha sekasin nykysi, äskenkii aloin itkee vaa iha ilma syytä. Eli tännekin sit ajautui nuo hormonien myllerrykset oikein urakalla :ashamed: :snotty: :'( Koko ajan ahistunu ja itkuinen olo.. Nä raskaushormonit ei käy mulle kyl laisinkaan :headwall:

Mut nähdään odottajien puolella, sinne te varmalla pian tuutte kans!!

Dooris, miun on vaa nii paha olla.. Koko ajan iha hirmusen pahantuulinen, ahistunu sekä itkunen iha alituiseen.. :( Kyl mie tiiän, et pitäis olla onnellinen et jos näitä kestäes sit todella sais sen nyytin, mut ei tääkää olotila oo kivaa :( Varsinkii ko yleensä aina oon ilonen ja onnellinen (vaikka olis huoliakin). Tää laittaa mut vaa täysin raiteiltaan. Mut jospa tää tästä aikaa myöte tasoittuis.. Ja kiitos vielä =) Mie nii kovin toivon, et kaikki tulis perässä ja todella pian! :hug: :hug:

Ja mie poistin noita viestejäni, ny ko on rauhottunu ees hitusen ,ni huomaan kuin typerii ne oli. Ja todella pahoillani niistä olen. En oo koskaan enne ees tämmöne ollu, ni iha hävettää ja paljon! :ashamed: Anteeksi viel kerran.

siitä kaikesta pahasta mitä olen tänne kirjoitellut. Anteeksi.

Eilenkin menin illalla sängyssä miehelle jotain ihan utopista selittämään ja itkin melkein tunnin itseni uneen.

Tänään aamulla mies sitten herätti kysyäkseen, että voisinko hänet töihin viedä kun ulkona oli hyytävän kylmä. Lupasin nousta ja viedä hänet. Olohuoneeseen päästyäni nenääni tarttui joku ei niin tavallisesta poikkeava, mutta jollain tapaa outo haju ja saman tien piti juosta vessaan -

oksentamaan.

Mies vain töistä tultuaan totesi, että voi kun se olisi sitä itseään, että eikös yleensä jos on tärpännyt niin pelkästään jonkun hajun ajatteleminen ala oksettamaan. Jaa'a, enhän minä voi tietää onko näin :LOL:

Olipa sitten koululla tänään työssäoppimisen info. Huomenna alkaisi siis neljän viikon työssäoppiminen terveyskeskuksen vuodeosastolla. :eek:

Mielenkiintoista nähdä kuinka tuota jaksaa, sillä meille keväälle puhuttiin, että harjoittelun (4vk) ja näyttöön orientoivan viikon tuntimäärä per päivä on 7h. Tänään sitten to-ohjaajat sanoivat, että olisi hyvä tehdä kahdeksan tunnin päivät, että tulee ns varastoon tunteja harjoittelun loppua varten jos vaikka sairastuu. Periaatteessa ymmärrän tuon hyvin, mutta toisaalta ottaa päähän se, että jos ei tule sairastumisia niin missähän vaiheessa sitä pystyy ne yhteensä 20h käyttämään sitten.. Vai onko meidän opiskelijoiden tarkoitus tehdä terveyskeskukselle ja kaupungille ilmaisia työtunteja 20h.

Näyttöviikko meillä on viikko 39 joka myöskin on siis kahdeksan tuntisia päiviä.

Saas nähdä kuinka selviän huomenna ensimmäisestä päivästäni. Yhteen pitäisi osastolle mennä eli ilmeisesti olen kotona yhdeksän jälkeen illalla. Ette muutes usko kuinka pelottaa ja jännittää ja hirvittää ja kaikkea! :ashamed:

Ja heti pääsee vielä setvimään työvuoroja kun ensi maanantaina on ensimmäinen vastaanottoaika mulle varattuna diabeteshoitajalle.....

palailen myöhemmin, pitää lähtee isääni viemään jonnekin =)

ja se mitä kirjoitin itse sen pitkän litanian niin pointtini oli se etten pidä miraclea mitenkään ylimielisenä itseään täynnäolevana junttina vaan se että kun on itse ihan innoissaan jostain ei välttämättä huomaa kuinka tulee se minä minä minä juttu. Mulle ainakin tulee kun on ostanu jotain uutta ja kaveri ei oo ostanu niin en oikeen osaa olla hehkuttamatta ja olla turpa kiinni. Se on luonnollista vaikkei sitä tarkottaisi. Kirjoituksessani pyrin ottamaan kaikkien muidenkin tunteet huomioon ja selvittämään miraclelle että miten ihmiset erilailla sen voi ottaa. :)

Toki mä sen ymmärrän osaltani, mut siis mielestäni en oo koskaan sillai ollu et haistattasin pitkät muille, et juu hähää, ettepä oo raskaana mut mä oon. En mie koskaa oo ollu semmone, eikä musta koskaa semmosta tuu :ashamed:

Arcatha, aika vahvasti kuulostais kyl et oisit raskaana!! Teeppä testi ;)!! :hug: Tosi iso plussatuuli etenkii siulle!! voi kumpa sie ny plussaisit!! Tuo kyl iha on sen olosta.. Ko eihää sitä ny yleensä oksenna noin vain!!

Mie koko aamun ja pvän olin iha kamalas kunnos, tai sillai ku itkin vaa tai muute olin äksy. Onneks mies ymmärtää tosi hyvin :heart:

Esikoista Enteilevät

Linduu...............kp 8/28.................yk 5
Lumikeiju....kp 14/28.......yk 4
toivova-84...kp 17?/28................yk 1
Ouska....kp 21/28-??.......yk 5
Laala............kp 22/??.........................yk 2.............TYKS
Arcatha.............kp 24/27-29...................yk 10...............KYS
baby butterfly....kp 25/28-30.................yk 2
DeviLiah............kp 29/25..............yk 2.............SATKS
emiliana...kp 35/28-33.......yk 4
JoJo79 ............. kp 60/37.................yk 2
rusina85...kp 61/??........................yk 3
piksu.................kp 77/30........................yk 13
Johanna83...kp tjot/31.......yk 5....KOKS

Toista Toivovat

mariq..........................kp 5/28-36................yk16...........L-PKS
Tuulia79.....................kp 9/30-35................yk 8............PHKS
mama-84....................kp 27/26-28.................yk 21...........SATKS
Selis.................kp 28/30-34.......................yk 3......TYKS
Ninnurainen...............kp 47/27-105................yk 15..........K-HKS
Vilinäiti......................kp 65/?.....................yk 21..........TYKS

Kolmatta Katselevat

Kumkvatti................kp 17/28..........yk 1
seamrog.................kp 17/??...........yk 1
TaikaWiitta..............kp 37/22-30
superheppuli.....kp 48/28-32......yk 1.....KOS
Hymy83......kp 66/44.....yk 3
mymmyryy - kuumeilee kanssamme kun sen aika tulee

Neljättä Toivovat

Jonna-........kp 9/27-33....yk 8
Päppä........................kp 19/25-30.......yk 18.........PHKS
mammeli83......kp ?/??...............yk 1

Viidennestä villiintyneet

Millukka...kp 31/30-35

Kuudetta kuumeilevat

velmuliina74....kp 31/26-28

Seitsemättä kuumeilevat

Rouva Bennet..........kp ??/??............yk ? (km 02/08)

Taustajoukoissa mukana:

Lapinmaria
Henuliini
kiharapää

:heart: Haamuilijat :heart:

:heart: Plussanneet :heart:

miracle...................9.4.2009.......yk 7..........K-HKS
JJ-t............................10.4.2009..........yk 07/07 alkaen
Rouva Pikkumyy.........8.4.2009.............yk 5..........TYKS
nti..............................1.4.2009..................yk 9................PHKS
Jadekettu.................28.3.2009................yk 1...........Jorvi
Halfcafnonfatlatte...23.3.2009.....yk 4
humu82...........??.??.????..................yk 3
nessu86..........26.2.2009....yk 3....KYS
meilinde.......??.??.????
Charlott.......................3.3.2009.................yk 6........KYS
Sini74.........21.2.2009.....yk 2
Pixie........14.2.2009
ipanapa-08.....................??.??.????.....................yk 8
Sirja...............................1.2.2009......................yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
Mamamin....................23.1.2009......................yk 3...........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks

Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13

mymmyryy en voi tietä kuinka se sattuu, voin vaan sanoa että voimia sinne. :hug:
Tuli tässä vaan mieleen että ollaanko me vauvakuumeilijat vähän höperöitä? Miettikää nyt vähän me ollaan ILOISIA jos oksennetaan kun se kuuluu vauvaoireisii. :D

sitten ARCATHA unohdin sulle tostapinoriidasta viel sanoo et Hyvä ettäpäivittelet kun se varmaan ve aikaa ja kaikkeakin hirmuisesti, mutta kiitos sinun olen selvillä kp:istani ainakin aina. :) JA täällä on mun mielestä kivempi olla kun tuolla esikoisesta haaveilevien pinossa tulee tekstii 7svuu päivässä ja olo tuntuu niin syrjäytetyltä kun oma ääni ei tule kuuluviin eikä tekstejäsi joskus noteerata. Pidän enemmän verkkaisesta tahdista. =) :hug:

Ja miracle en sanonut että olet itsekäs mutta tuokin kun sanoit "tästä pinosta en niinkä enää tykkää onneks ei tarviikkaa kun oon jo plussannu" lihavoituna asian ydin.Miltä tuo lause mielestäsi kuulostaa? Se saa oikeesti meillle jotka EI ole vielä plussannut, tosi pahan ja pettyneen mielen... Varmasti ainakin osalle. :) Mutta ehkä on parempi että menet sinne odottajien puolelle niin on enempi yhteistä keskustelunaihetta.

Arcatha: Nyt vaan testaamaan!!!!!! Ja minulle ilmoitat heti ensimmäisenä tuloksen!!! :hug: :wave: Minun mielestä oot hyvin jaksanut päivitellä listaa! :hug:

mymmyryy: Olen pahoillani. Paljon voimia sinulle ja perheellesi! :hug:

Kaikille uusille: Toivottavasti saatte plussan mahdollisimman pian testiin! Itsellä meni kanssa kauan aikaa (itseni mielestä) ennen kuin tärppäsi. :hug:

unohtakaas nyt naiset nuo pienet tappelunne ja keskitytään toistemme tukemiseen ja sen pienen ihmeen aikaansaantiin! :heart:
mymmyryy :hug: :heart: Paljon voimia sinulle! Otahan aikasi toipumisessa ja sitten uudella tarmolla yrittämään pientä ihmettä :heart:

Yhteistyössä