siitä kaikesta pahasta mitä olen tänne kirjoitellut. Anteeksi.
Eilenkin menin illalla sängyssä miehelle jotain ihan utopista selittämään ja itkin melkein tunnin itseni uneen.
Tänään aamulla mies sitten herätti kysyäkseen, että voisinko hänet töihin viedä kun ulkona oli hyytävän kylmä. Lupasin nousta ja viedä hänet. Olohuoneeseen päästyäni nenääni tarttui joku ei niin tavallisesta poikkeava, mutta jollain tapaa outo haju ja saman tien piti juosta vessaan -
oksentamaan.
Mies vain töistä tultuaan totesi, että voi kun se olisi sitä itseään, että eikös yleensä jos on tärpännyt niin pelkästään jonkun hajun ajatteleminen ala oksettamaan. Jaa'a, enhän minä voi tietää onko näin
Olipa sitten koululla tänään työssäoppimisen info. Huomenna alkaisi siis neljän viikon työssäoppiminen terveyskeskuksen vuodeosastolla.
Mielenkiintoista nähdä kuinka tuota jaksaa, sillä meille keväälle puhuttiin, että harjoittelun (4vk) ja näyttöön orientoivan viikon tuntimäärä per päivä on 7h. Tänään sitten to-ohjaajat sanoivat, että olisi hyvä tehdä kahdeksan tunnin päivät, että tulee ns varastoon tunteja harjoittelun loppua varten jos vaikka sairastuu. Periaatteessa ymmärrän tuon hyvin, mutta toisaalta ottaa päähän se, että jos ei tule sairastumisia niin missähän vaiheessa sitä pystyy ne yhteensä 20h käyttämään sitten.. Vai onko meidän opiskelijoiden tarkoitus tehdä terveyskeskukselle ja kaupungille ilmaisia työtunteja 20h.
Näyttöviikko meillä on viikko 39 joka myöskin on siis kahdeksan tuntisia päiviä.
Saas nähdä kuinka selviän huomenna ensimmäisestä päivästäni. Yhteen pitäisi osastolle mennä eli ilmeisesti olen kotona yhdeksän jälkeen illalla. Ette muutes usko kuinka pelottaa ja jännittää ja hirvittää ja kaikkea! :ashamed:
Ja heti pääsee vielä setvimään työvuoroja kun ensi maanantaina on ensimmäinen vastaanottoaika mulle varattuna diabeteshoitajalle.....
palailen myöhemmin, pitää lähtee isääni viemään jonnekin =)