** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

En mie sitä ole tarkoittanut. Mä olen ainakin ollu tosi iloinen, et oot pinoo jaksanut päivittää. Mut itse oon aina yrittäny tsempata muita ja aina onnitella jos joku on plussannu. Sit ko tänne itse kertoo uutisensa, ni vain harvat onnittelevat. Mut ehk sit liikaa vaadin, ei vain jatkossa itsekään jaksa oikein onnitella ja tsempata muita ku oma vastaanotto on mikä on. Ja mun mielestä on hyvä sanoa, miltä itsestä tuntuu. Ei siitä pidä heti suuttua tai loukkaantua.
 
höh, Arcatha, ettet vaan ottais vähän turhaan itsees. Musta tää on kiva pino. En mä muita oikeen katokaan ku tätä ja tota Apuja tarvitsevien pinoa....
Mut meit on monenlaisia ja onneks on pinojakin useita niin kaikille löytyy varmasti sopiva. :)
 
miracle sullakin vähän liikaa nyt asennetta pelissä... Mitä mä nyt katselin, niin mun mielest kaikki jotka on tähän pinoon jotai kirjottanu sun plussauutisen jälkeen, on onnitellu sua.... Mut minkäs teet kun plussaat viikonloppuna niin että kaikki on jossain reissussa. :kieh:
 
Laala, ehkäpä, mut eipä Arcatha tai tikruliinikaan mua onnitellu, sit ko sanoin asiasta ni tikruliini onnitteli ja mulle tul olo, et no vain tavan vuoks ko toinen kerran valitti. Ja useat onnitteli juu, mie vaa tuppaan välil muistaan vaa ne, jotka ei onnittele. Mut ehk mie oon liian pikkutarkka sit välillä. Mut ehk se oon sit mie, jonka on hyvä häipyä pinosta tyystin pois.
 
:headwall:

Jos minä hyvä tuurilla ehdin päivittämään tämän kerran illassa, päivät olen töissä/koulussa/koulussa ja töissä niin on se jo per**** jos ollaan niin itsekkäitä ja loukkaannutaan sen takia, etten minä ole onnitellut. Jos minä en olisi onnitellut/ajatellut lainkaan/noteerannut mitenkään, en olisi sinua siirtänyt miracle lainkaan haamuilijoihin/plussanneisiin.

Sitten jos minä tees työtä käskettyä, eli poistan ihmisiä listoilta tai poistan heidän kiertopäiviään koska he niin pyytävät ja sitten kohta olenkin tehnyt jonkun virheen josta nostetaan meteli, se syö aika paljon omaatuntoa!

Sekin välillä risoo ja pahasti, että jos en ole illalla listaa päivittänyt niin seuraavana päivänä jo voivotellaan, että liekkö tätä listaa enää kukaan päivitä :headwall:

Joku varmaan osaa paremmin kuin minä tämän homman! :ashamed:
 
Arcatha, Mistäs mä olen metelin noide tietojen kohilla nostanut? En mistään ja ehket minusta tuossa asiassa ees puhunukkaan. Ja mie vaa kummastelin, ku laitoit haamuilijoihin, mut mittään kommenttia en saanu, omasta tilanteestas kyl juttelit, eli sen verra kerkesit kummiskii kirjotella. Ja mie tietääkseni en oo koskaan valittanu siitä, et onko listaa vai ei. Ja anteeksi, et olen itsekäs. On se kumma, et on sit hirmusen itsekäs, jos oon sun kommenttejas aina noteerannu ja useimmiten tsempannu tai muuta kommentoinu, sit ainoo ko ite plussais ni mitää vastakaikua ei saa. Siinä sitä sit alkaa vain tuntuun, et no hittojakos miekää tuolle ja tuolle mitään kommentoisin kun ei vastakaikua saa.

Ja sit jos yhest ainoosta asiasta sanoo, ni sit se leimataan niin, et iha ko oisin koko pinon haukkunu paskaks ja kaikki siinä olijat, eritoten päivittäjän, eli sinut. Se ei mielestäni oo kovi reilua.

tikruliini, kiitos.. :heart:
 
Ja mä en ketään ole halunnut loukata. Mu mielest on vain hyvä sanoa jos jokin asia vaivaa mieltä, et siit voidaan keskustella =) Mut juu, riidaks ku tää meni, ni iha hyväkin, et jätän koko pinon. Mut silti oikein ihanaa jatkoa iha jokkaiselle ja toivottavasti tekin pian tuutte perässä odottajien puolelle! :heart: :hug: Plussapuhuri viel kerran tähänkin pinoon ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
miracle yritetään seurata sua pian plussanneiden puolelle :D .

Mulla taas nippailuja vatsassa ja huonoa oloa ja päätä särkeny. Yleensä päänsärkyä on kyllä ollu ennen menkkojakin, mut noi nippailut on ihan outoja :eek: . Seurailen viel pari päivää ja sit kyllä sorrun varmaan testailemaan :ashamed: .

Kiitos Arcatha kun päivittelet pinoa =)
 
Hei. Olen ollut lomilla koko ajan ja en rupea selaamaan kaikkia kirjoituksia, kun ei vaan jaksa. Plussanneille iiiiisot onnittelut ja tädin yllättämille lohtua. Täällä on NIIN paskaa. Täti ei oo vieläkään tullut ja testi on negaa. Aloitin terot ja nyt odottelen sit vuotoa. Hitto jos tää taas venyy johonki kp 96 tai jotain. No mukana kuitenkin olen ja tsemppailen teitä muita ihan täysillä:)
Tää viikko menee vielä muualla, mutta päivitän omia kun taas saan koneen käyttööni.
 
Täällä kun tapeltiin miraclen plussasta niin kannanpa oman korteni kekoon. Ensinnäkin : Miracle ainakin täällä ja tuol esikoisesta haaveilevien pinossa sua on hehkutettu esim koko tämä päivä. Sua on onnitellu sun plussasta varmaan useammin kuin ketään muuta ikinä. Ja se että tapellaan siitä kuka onnittelee ja kuka ei niin onko sillä niin väliä? Sehä on sellainen juttu että se on SINUN asiasi se lapsi siellä sisälläsi. Ei kukaan meistä ole sitä varmaan näkemässä tai mitään. Eikö pääasia nyt ole se että OLET raskaana kun sitä niin kovin toivoitkin?
Jos itse olisin raskaana niin olisin vain onneni kukkuloilla siitä pienestä vauvansiemenestä mikä sisälläni kasvaa. Ne onnittelee ketkä onnittelee. Tuosta sai sellaisen kuvan vaan että "katsokaa minua olen raskaana nyt ja te ette" Siitä voi moni loukkaantua kun toivoo niin kovin ja siten yksi hehkuttelee intopiukkana kun taas muilla on pahamieli kun ei onnistu. En tahdo leimata mitenkään enkä aiheuttaa riitaa, mikä tästä todennäköisesti kyllä aikaiseksi saadaan. Muistatko miracle sillon kuin itse sait keskenmenon kun muut sai pysyviä plussia ja kuinka pahalta varmasti se itsestäsi tuntui? Todella pahalta varmasti. Sitten kun muut kerää ne omantunnon ja kaiken rippeet kun on itse pettynyt ettei vauvaa tule ja yrittävät olla iloisia puolestasi ja onnittelevat niin sitten sanelet nimiä ketkä ei AINAKAAN onnitellut. laskeppa esikoisesta haaveilevien pinosta kuinka moni onnitteli. :) Hyvää matkaa sinne odottajien pinoon. ja tuu kertoo tonne meille kuumeilijoillekin miten on raskaus mennyt. :)
:heart: :heart: :heart:
 
Khimaira
miracle Toivon että tällä kerralla nyytti saapuu sulle syliin saakka :heart:

Tikru, Arcatha, KP ja Miilukka PLUSSIA!! Muillekin tietty samalla lailla, mutta nämä nyt muistan jo vanhastaan :xmas:

Itselleni plussaaminen ei ole tähtäimessä sillai, että sitä millään tavalla ajattelisin :p Mennään normaalisti eteenpäin ja tjot- meiningillä B) Tämä on paljon mukavempaa kuin edellisen yrkan kanssa- silloin meni jo liiallisuuksiin :snotty:

Jatkoja kaikille :wave: Mä en liity tähän pinoon, kun tjottaillaan vaan- kävin vain morjestamassa tutut :wave: :wave:
 
Mineirva, mie just näin unta et sain km:n :snotty: Mut onneks oli vaa uni!! Ja toivottavasti ei koskaan todeksi muuttuisi enää! Jospa se tästä =) Ja vaiks sie tjottailetkii, ni toivon,et saat plussan silti pian :heart: Kuten kaikki täällä :hug:

 
oli pakko käydä lukemassa eilis illan riidat.. en haluais sitä enempää vatvoa, mutta pienen oman sanaseni voisin arcatha ja miracle sanoa. tämä pino oli se ensinmäinen pino mihin liityin heinäkuussa vuosi sitten. jaksoinkin kirjotella kauan ja myös keskenmenon jälkeen sain täältä hyvää tukea yms.. sitten kun alkoi kiertovaikeudet+sun muut endoepäilyt ja hormoonien popsiminen, niin tämä kuten moni muukin pino jäi.

esikoista haaveilevissa oli turha kirjottaa yhtään mitään, kun viestejä tuli sivullinen 5minuutissa, siellä ei saa ääntään kuuluviin, ellei ole koneella 24/7. täälläkään ihmisillä ei ollut kun oviksen pongailut ja sen jälkeen piinapäivät. itsellä kun ei kiertoa lainkaan. sitten tuli pino: apuja tervitsevat niin liityin sinne ja myöhemmin lapsettomuuspuolelle.

sitä yritän tässä sanoa että kun joku lakkaa kirjottelemasta johonkin pinoon, niin se ei tarkota sitä että pino on paska vaan että oma tilanne eroaa muista! joillakin nämä pinot on sitä että kertoilee kuulumisiaan ja päivän tapahtumia näiden vauvajuttujen ohella... joillekkin tämä on tapa pistää omat mietteen ns. paperille. mulle tämä on aina ollut jokinlainen päiväkirja..

en iedä mitä tälläkään yritin sanoa :ashamed: mun mielestä baby butterfly kirjoitti fiksusti ja asiaa, ei siis mitenkään pahalla!!!! se vaan tuntuu pahalle niistä jotka yrittää kuukaudesta toiseen. mulle jokainen plussauutinen otti sydänmestä, vaikka olinkin vilpittömästi onnellinen plussaajan puolesta, silti se sattui :ashamed:

nyt kun olen itse plussannut niin en sitä viitsi enää kuumeilupuolella hehkuttaa, sillä kokemuksesta tiedän että joillekkin se on tosi raskasta :hug:

ex-LL kiva kuulla susta :D toivottavasti tjotailu tuottaa tulosta!!!


arcatha tuleppas sitten heti kertomaan kun testaat :heart: voi kun tulisit meidän mukaan huhtukuisiin :saint:
 
Juu no mun pointtia et JJ-t siekään sit ilmeisesti ymmärtänyt. Mut juu, antaapi olla. En miekää jaksa vatvoo enempiä. Toivon,et jokkainen pian tulisi odottajien puolelle enkä todellakaan ole halunnut omaa plussaustani hehkuttaa, ainoastaan toivonut tietyiltä onnitteluja kun on pitkään kuumeillut heidän kanssaan. Mut juu, sama se mitä sitä sanoo. Ku ei ymmärretä ni ei ymmärretä. Ja etenkin pitkään yrittäneille plussaa kovasti toivon, he jos ketkä sen ansaitsevat. Mut ny siirryn kokonaan poies, pahoitteluni jos loukkasin jotakuta :hug:
 
Mä en tiiä saako mulla kireen tunnelman aikaan myös nää hormonit... :snotty: eilen meinaa oli iha kamala itkukohtaus ja haukoin henkeä ja oksetti enkä millää saanu sitä loppumaan. Mut anteeks viel kerran sanoistani, kettään en oo halunnu loukata.

Ja Arcatha, tää on tärkee pino ja sie oot hienosti aina jaksanu tätä päivittää, se on mun mielestä aina ollu tosi hieno juttu! Jatka samaan malliin vain, vaikkakin, toivottavasti ei sittenkään ja tulisit tuonne odottajiin! :hug:

Mut kuten sanottua, kelleenkää en oo halunnu pahaa mieltä. Ja sen vuoks en kai ossoo täältä lähteekään, ko haluis asiasta sovun :) Kauhea väsymys painaa ja outo olo muutenkin, josko sitä koittais piristyä..

Pahoitteluja Ninnuraiselle tädin vuoksi! Tuuha pian odotuspuolelle! :hug:
 
.Mut ehk se oon sit mie, jonka on hyvä häipyä pinosta tyystin pois.
.riidaks ku tää meni, ni iha hyväkin, et jätän koko pinon..
.Täten poistun ja hyvästi.
.Mut ny siirryn kokonaan poies, pahoitteluni jos loukkasin jotakuta.

Ei millään pahalla oikeesti ketään kohtaa, mutta hemmetti mitä touhua.
 

Yhteistyössä