oli pakko käydä lukemassa eilis illan riidat.. en haluais sitä enempää vatvoa, mutta pienen oman sanaseni voisin
arcatha ja miracle sanoa. tämä pino oli se ensinmäinen pino mihin liityin heinäkuussa vuosi sitten. jaksoinkin kirjotella kauan ja myös keskenmenon jälkeen sain täältä hyvää tukea yms.. sitten kun alkoi kiertovaikeudet+sun muut endoepäilyt ja hormoonien popsiminen, niin tämä kuten moni muukin pino jäi.
esikoista haaveilevissa oli turha kirjottaa yhtään mitään, kun viestejä tuli sivullinen 5minuutissa, siellä ei saa ääntään kuuluviin, ellei ole koneella 24/7. täälläkään ihmisillä ei ollut kun oviksen pongailut ja sen jälkeen piinapäivät. itsellä kun ei kiertoa lainkaan. sitten tuli pino: apuja tervitsevat niin liityin sinne ja myöhemmin lapsettomuuspuolelle.
sitä yritän tässä sanoa että kun joku lakkaa kirjottelemasta johonkin pinoon, niin se ei tarkota sitä että pino on paska vaan että oma tilanne eroaa muista! joillakin nämä pinot on sitä että kertoilee kuulumisiaan ja päivän tapahtumia näiden vauvajuttujen ohella... joillekkin tämä on tapa pistää omat mietteen ns. paperille. mulle tämä on aina ollut jokinlainen päiväkirja..
en iedä mitä tälläkään yritin sanoa :ashamed: mun mielestä
baby butterfly kirjoitti fiksusti ja asiaa, ei siis mitenkään pahalla!!!! se vaan tuntuu pahalle niistä jotka yrittää kuukaudesta toiseen. mulle jokainen plussauutinen otti sydänmestä, vaikka olinkin vilpittömästi onnellinen plussaajan puolesta, silti se sattui :ashamed:
nyt kun olen itse plussannut niin en sitä viitsi enää kuumeilupuolella hehkuttaa, sillä kokemuksesta tiedän että joillekkin se on tosi raskasta :hug:
ex-LL kiva kuulla susta
toivottavasti tjotailu tuottaa tulosta!!!
arcatha tuleppas sitten heti kertomaan kun testaat :heart: voi kun tulisit meidän mukaan huhtukuisiin :saint: