Iltaa kaikille.
Kirjoitin pitkän viestin, mutta meidän hiivatin nettiyhteys katkesi kesken kaiken ja hävitti kaiken taivaan tuuliin. Vähänkö kiukuttaa :kieh: . No ei auta kuin uusiksi hieman kirjoitella.
Onnittelut raskautuneille ja :hug: tädin yllättämille.
Täällä ollaan väsyneitä, ja muutamana päivänä on ollut pahaa oloa. Tänään olin pitkästä aikaa pitkällä lounaalla. Ihanaa :flower: Kiva saada syödä rauhassa ilman kiireen tunnetta, vaikka töissä on kiire. Ulkona lämmin ja aurinko paistoi. Kävelin rauhassa töihin ja pikkuhiljaa alkoi tuntumaan, että ruoka tulee ylös. Pääsin viimen toimistolle ja suoraan vessaan...
...oksentamaan :ashamed: .
Onneski olen sillä puolella toimistoa yksin, niin ei tullut sanomista
Koti matkalla päätin poiketa apteekin kautta. Ostin siis testin vaikka tyhmäähän se on ostaa, kun vasta ensi maanantaina tädin kuuluisi tulla kylään.
Heti kotiin päästyäni tein sitten testin. Ihan tollo ajatus, mutta mm. väsymys on ollut ihan kamalaa. Testi näytti postitiivista :wave: Tuli ihan kunnon paksu viiva. Ja nopeasti.Olen ihan hämilläni, mun pitää varmaan ostaa toinen testi ja varmistaa asia. :heart: Tuntuu hassulta, että nyt jo näkyy, kun vasta maanantaina tädin kuuluisi tulla.
Joo se mun loistava suunnitelma, että menen mieheni kanssa syömään ja hankin hänelle pienen pienet töppöset, kun kerron asiasta. Kun mieheni tuli kotiin, oli pakko näyttää hänellä testi. No menemme sitten yhdessä syömään ensi viikonloppuna.
Täällä olisi siis laskettu aika 28.3.2009 alustavien laskujen mukaan. Jos testi piti paikkaansa. Toivotaan
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart