** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

:wave:
huhuu miracle, tikruliini, KP, Arcatha!
tulinpas vähän kurkkimaan piiiiiiiiitkästä aikaa miten menee, mitä kuuluu?
edelleen hyvää porukkaa täällä eikös?! Hyvä pino!! B)

onkos umayya´sta kuuluunut mitään?

muutamahan meitä sai siirron tuonne RD uuteen pinoon odotuspuolelle ja sinne teitä kaipaillaan!
profiilissa tuore masukuva ja puolväli on jo saavutettu!
rakenneultra oli ja pikku akrobaattihan siellä vipeltää :D
marraskuuhun on vielä aikaa mutta etiäpäin.
kertokaapa kuulumisia ja hyviä vointeja, plussapuhureita koko sakille tähän pinoon

Pamuk ja Kolmonen rv 20+6
 
Pamu k, hirmu noppeesti kyl aika rientää.. miekii oisin jos 22 vkol jos ois kaik menny niinko ois pitänä.. Mut mitäpä sitä murehtimaan, viel joku pvä tuun teid messiin ja hienoa et sul o kaik menny hyvi! Onnea vaan viel :) Ennee ei ookaa ko toiset samanmoiset vkot ni joha se sit syntyykin jo :)
 
pamu k Kiva kuulla sinusta. Täällä on nyt menossa ensimmäinen yrityskerta tuulimunaraskauden jälkeen. Ensimmäinen kierto oli taas vain pitkä. Toivotaan että lähtis taas lyhenemään niin voisi osata paremmin ajottaa ovis aikaan peiton heilutuksen.
 
Halfcafnonfatlatte: Onnea!!!! :)

Täällä pukkaa pientä heikotusta. En todellakaan kuvittele tätä, en vaan tiedä varmasti mistä johtuu.

Edistystä tapahtunut! Juttelin miehen kanssa eilen illalla siitä vauva-asiasta. Hänkin jopa keskusteli ihan mun kanssa. :) Hänellä ei siis ole ehdotonta eitä asiaan, kuulemma jos kävis vaikka vahinko niin lapsi ois ehdottomasti tervetullut. Ei vieläkään tullut suoralta kädeltä mitään sopimusta että joo tehään, mutta ymmärtämäni mukaan hän kait haluais ihan, mutta miettii jaksamispuolta. Musta kuitenkin tuntuu että asia alkaa olla suht selvä, mies ei varmaan vaan uskalla sanoa sitä myöntävää vastausta tai jotain vastaavaa.
Sanoin illalla sitä että mun mielestä ois kivointa sillein että jatkettas samaa linjaa, eli että ei kortsua käyttöön kun ei sitä tähänkään asti ole ollut. Mies ynähti myöntävästi.. Sanoin myös, että tunnen hänet kyllä eli jos asia ois ehdoton ei, hän kyllä pitäisi siitä ehkäisystä huolta, ja taas myöntävä inahdus..
Kun oltiin aikamme asiaa spekuloitu niin kysyin että onko tää nyt tässä (jolloin lopputulos ois ollut se että yritetään) niin vieläkin se jaksoi sanoa että en mä tiedä, pitää miettiä.. Mutta luulen että asia on aikalailla selvä. Eilinen keskustelu kuitenkin valaisi niin hirveän paljon hänen näkökantaansa asiaan. :)
 
Täällä taas pitkästä aikaa..

Onnea ja tarrasukkia plussanneille! Niitä plussia on tänne jo ehditty kaivatakin.

omaa napaa: Ovis alkaa olla käsillä. Ostin tällä kertaa testejä omien tuntemusten tueksi: ja samaahan ne näyttävät :). Täytyy vain toivoa, että kaikki menisi hyvin. Onneksi voi sentään toivoa ja se taitaa ollakin yrityksen lisäksi ainoa asia, mitä voi tehdä. Sinällään hassua, että tähän saakka olen tottunut siihen, että melkein mitä tahansa voi saavuttaa kun tekee kovasti ja määrätietoisesti töitä sen eteen.

Vaihdettiin lokakuun Egyptin matka joulukuulle ja Thaimaahan, sen on vain niin ihana paikka..Toisaalta hyvä, että on jotain muutakin ajateltavaa kuin lapsi- ja työasiat.
 
Mä ilmoittaudun mukaan joukkoon! :wave: Mies tuossa ilmoitti haluavansa kolmannen nyt. :D Enkä laita vastaan. 2 poikaa löytyy siis ennestään. Mä en nyt kuollaksenikaan muista, miten toi kp juttu meni. Mikä on eka päivä? Jos joku jelppis. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Miä82, eli kiertopvänä kp1 on se pvä jollon sun kuukautiset alkaa, eli ensimmäinen vuotopvä. Ja sit jos seuraavat kuukautiset alkaa esim kp30 niin se muuttuu taas kp1:seksi ja tällöin kierronpituus on 29! :)
Okei. Eli nyt on sitten kp30/32. Ja tosiaan annan nuo menkat nyt mennä ja sitten vasta yritystä kehiin. Tulipa vaan selville, ettei tartte hakee uutta pilleri reseptiä lääkäriltä. :)
 
Pamu k: ei tänne ihmeempää.. Lomaa viettäessä..

Halfcafnonfatlatte: PALJON ONNEA!! KYLLÄ SE PLUSSA SIELTÄ SITTEN KUITENKIN TULI!!!!!!

Pitäisi ruveta laittamaan miehelle salaattia, kun on laittamassa meidän kakkosautoa pappansa luona, niin tilasi ruuaksi salaattia ja lupasin tehdä.. Nyt pitäisi vain tehda se salaatti.. Ja koiratkin on tyytyväisiä ja nukkuvat..

Kunpa meillekin tulisi oma vauva.. Olisi niin ihanaa mennä valitsemaan ja katselemaan tarvikkeita.. Mä yritän säästää valmiiksi rahaa vauvaa varten.. Mutta vielä ei ole onnistunut.. Mutta jos sitten yrittäisi uudelleen kun auton huolto on hoidettu..

KP

* muoks. ollaan vähän puhuttu, että ehkä otettaisiin tuollainen kääpiösnau$tseri, jollaisia meillä on kaksi nyt hoidossa.. Ovat äitini siskon, jolla on kennel juuri tätä rotua..

Lainasin eilen kirjastosta kirjoja, jos rupeaisi harjoittelemaan vauvan vaatteiden neulomista.. Kun multa se yleensä vaatii vähän aikaa.. Kun kärsivällisyys ei aina ole ihan paras..
 
Kukas tota listaa päivittelikään? Mulle vois ehkä laittaa kuitenki että kp1 olis tänään, eli 15.päivä. Kun jäi se vuoto sit eilen vähän sellaseks tiputteluks vaan vaikka innokkaammin tuntui alkavan. :LOL:
Näillä näkymin ylihuomenna siis eka clomipäivä. :eek: Odotukset on korkeella mut niin on kyl pelotkin.
 
Heips pitkästä aikaa.mulle voi päivitellä kp 10.Nyt on kesän reissut reissattu ja kotiin palailtu.Olishan tuota voinut vielä reissuja jatkaa mutta ens kesänä uusiksi sitten.Tarinaa on tullut ihanhuisin paljon mutta nyt ei ehdi lukea mitä kaikkea täällä taphtunut.Täytyy tässä joku ilta ottaa iltalukemiseksi mitä täällä tapahtunut poissa ollessa jotta ei nyt ihan kärryiltä pois putoa. B) ja nyt auringosta nauttimaan kun kerta paistaa.
 

Yhteistyössä