** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Moikka moi pitkästä aikaa!
Olen pitänyt todella hiljaiseloa..Lukenu juttuja välillä, eläny niin surussa kuin ilossa. En tiedä muistaako mua enää kukaan, mutta tänään tein testin kp 41 ja kaksi viivaa tuli. Olen vieläkin ihan järkyttynyt, positiivisesti kyllä. :) Näköjään mahdoton on mahdollista! :heart:
 
päänsärkyä ja päänsärkyä. Voiskohan se johtua siitä kun en enää syö teroluttia. Sen aikana mulla ei ollu mitään ongelmia pääni kanssa eikä muutenkaan, mutta nyt on . tarvii mennä vaan aikasemmin nukkumaan ni pääsee tästäkin tuskasta eroon.
tädin yllättämille :hug: ja uutta kehiin,vai kuinka :)
 
Meilinde: Muistan sut kyllä. Onnea plussasta! :heart:

Onnea myös muille plussanneille! Tulkaahan tuonne helmivauvoihin. Siellä on hirmuisesti porukkaa.

Tikruliini: Oiskohan raskaudesta johtuva pesänrakennusvietti ;)

Plussatuulia kaikille! :heart:
 
pixie: En usko raskauteen kun keskenmenosta on nyt kp 47. Eli tätiä ei ole keskenmenon jälkeen näkynyt. Ajattelin kyllä testin tehdä loppuviikosta varmuuden vuoksi kun lapsella olisi ensiviikolla sellainen kuvautus mihin ei saa raskaana mennä mukaan
 
Onpas hiljasta.
Täti alkaa olla jo melkein kokonaan häipyny.
Ihan vähän yrittää viel urkkia josko kaipaisin sitä takas,mutta jyrkästi oon paiskannu oven kii,jotta mee matkoihis,ja pysykkin poissa!!!
Jooh,ukko tuli kotiin,miä mään!

Ninnurainen :xmas:
 
joo niin se pitää ajatella... tän päivän vielä ryven tässä olossani... kummasti se keho vaan oikuttelee, ei ole niitä normaaleja isoja kipuja tädin tullessa, eikä vielä ole niagaran putouksena valunut.. mutta kyllä se sieltä vielä tulee...
 
Kävin tänää ostaa apteekin raskaustestin. Jos nyt sit vaikka täti tulis kylää kun testin ostin.:)
Sunnuntaina viimestään teen testin jos täti ei tullut kylään ennen sitä.
Tiistaina kun on tuo kuvautus niin kereen hankkia jonkun toisen tilalleni
 

Yhteistyössä