** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Mulla vielä viisi tuntia töitä jäljellä.. Mies veljensä kanssa viettämässä juhannusta.. Joten saa nähdä koska sitäkin näkee huomenna.. Illalla vein sen sinne ja saa nähdä koska haluaa kotiin.. Ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni aamulla ja laittaa kodin järjestykseen vihdoin viimein.. Kaikki tavarat on sekaisin ja laittamatta paikoilleen.. Polkupyöränikin on vielä parvekkeella..

Joten katson mitä jaksan tehdä huomenna..

Mietin tuossa yksi päivä, että pitäisikö yllätykseksi käydä pesemässä äidille muutama matto valmiiksi, kun ovat reissussa nyt pitkään ja äiti tulee muutamaksi päiväksi käymään..

KP
 
huomenta pinoon! =)
tulihan se hieno juhannusilma vaikka muuta aamulla näyttikin. onneks. vaikka kuuluuhan jussina hiukan vettä sataakin
täällä mennyt jussi rauhallisissa merkeissä, olin miehen seurana palolaitoksella hänen ollessa töissä, eli telkkaria katsoen meni juhannusaatto :D

todella outoa kipuilua on itsellä nivusissa, ja alavatsassa.. sellaista pistelevää. :/

Onnea Sini74 :flower:

 
Neuvolassa käyty ja pari kertaa ultrassakin. Sikiön kehitys pysähtynyt eikä sydänääniä saatu kuuluviin. Tiputtelu vuotoa ollu viikon verran ja lääkäri totesi että kesken taitaa mennä. Ensi viikkoon vielä odotellaan ja käyn vielä ultrassa.mikäli peli menetetty ni kaavinta esissä ellei tule ominvoimin pois. Sama kaava kuin viime kesänä km:n aikaan. Kyllä masentaa. Ex-miehelle kerroin asiasta ja hän ollut tukena koko ajan.Pettynyt tietenkin kun taas menetetään lapsi. :'(
 
Sini: :flower: vauvaliimaa matkaan!

erzi iso virtuaalihali :hug: ! Sinä sitten aloit innostumaan asiasta, vaik plussatessa tais ahistaa? mut pahoitteluja kovasti, jospa se onni sun kohdalle tulee myöhemmin sit jonkun toisen kans.. :hug:
 
Jusseja...

Mulle voi päivittää kp 2/27-105.
Ton 105 vois varmaan jo lyhentää.Toivottavasti ei tuu yhtä pitkiä kiertoja.
Eli laitetaas semmonen kun 2/27-41...Joskoos se ois semmonen ainaki suuntaa antava kierron pituus.Tosta 41 se on lähteny onneks vielä lyhentyyn,viimeks tais olla 32 ja nyt oli 31...
Jotta näin..

Ninnurainen :xmas:
 
Ihmeelliset menkat menossa nyt, toissailtana oli vuotoa, luulin että sieltä ne alkoivat viimein, mutta tänään ei ole ollenkaan vuotanut :/ pitää tässä muutama päivä odotella mitä tapahtuu. Alkaisivat nyt kunnolla menkat, niin pääsisi uuteen kiertoon ja yritystä jatkamaan! Viikon päästä ollaan Tallinnaan lähdössä, ja olisi kiva jos ei juuri silloin vuotaisi kuin seula :eek:


niin ja töissä olen pitkäaikaissairaanhoidossa minäkin, lähihoitaja kolmivuorotyössä
 
Mun kuukautiset ne alkaa muistuttaa sellasia "puolvuotisia" kuukautis-termin sijaa... :kieh: (nimim. kp136... ) Pari viikkoa sitten tuossa luulin että menkat jo oli alkamassa mutta ihme ruskee tiputtelu loppui sit ennen kuin kunnolla alkoikaan...
Mut stressailun sijaan lasken nyt päiviä terojen aloitukseen! :D
29 aamua niin alkaa terot (oon nyt päättäny tällaisen aikataulun ellei tuu ylläreitä)! Siitä sit elokuun alussa aika pian pitäis alkaa menkat, siitä kolmas kiertopäivä clomit ja sit odottelenki jo ultraa ja sit plussaa! :D Ja siis elokuun alusta minä oon 110% mukana vauvabuumissa!! :LOL: nyt vähän taustailen vielä ens kuusta suurimman osan, mut kyl se kuume taas nousee ku pääsee oikeesti tositouhuihin! :kieh:
 
Kopsasin tämän hetken fiilikset tuota toisista ketjusta, ja toivon että otatte mut takaisin listalle......


Me ollaan vietetty miehen kanssa ihana Juhannus toisella puolella Suomea. Maisemanvaihto teki hyvää, ja ollaan selvitty ensimmäisestä, pahimmasta shokista, joka vei torstaiaamuna molemmilta jalat alta.

Luulen että haluan edelleen tulla tänne lueskelemaan, jotenkin täältä oon kokenu saavani voimia ja motivaatiota, tukea ja niin hyvää tsemppiä, että mielellään täällä jatkaisin palstailua, vaikka tulikin näitä mutkia matkaan. Ja täällä ajoittain tipahtelevat plussat jotenkin antavat siltikin toivoa, koska vaikka gynekologi sanoisi mitä, niin eihän sitä koskaan tiedä jos oma kroppa voisi yllättää...

Me ollaan nyt puhuttu asia läpi juurta jaksain, ja päädytty siihen tulokseen, että vatsaa EI nyt anneta avata, vaan ensin aletaan tutkia mun munatorvia varjoaine/uä/röntgenillä, jotta saadaan selville toimiiko siellä virtaukset. Mitä siinä tutkimuksessa sitten selviää, niin sen mukaan mietitään jatkoa (kiinnikkeiden avaus? keinohedelmöitys? jne..) Mutta nyt yksi asia kerrallaan.

Olin heti torstai-iltapäivänä yhteydessä keskussairaalaan, jossa mun perussairauden hoito on seurannassa, ja sieltä yrittävät nyt järjestää tuon munatorvitutkimuksen mahdollisimman pian. Siellä myös oltiin mun kanssa samoilla linjoilla, ettei vatsaa aleta nyt suinpäin avaamaan, kun sitä on aiemmin niin paljon leikelty. Ja jos munatorvet on täysin tukossa, niin eipä siitä avaamisesta sitten mitään hyötyä kai olisikaan. Joten nyt on hommat jotenkin järkevämmin suunniteltu, ja mieli paljon rauhallisempi.

Kiitos jos saan jatkaa listalla mukana!! Ja tiiättekö mitä.. vaikka gyne sanoi että pitäis aloittaa taas pillerit kun kuukautiset nyt alkaa, niin EN ALOITA! Mieskin oli sitä mieltä, että jyrkkä ei. Tällä hetkellä ollaan sitä mieltä. Kunhan saadaan aika sinne keskussairaalaan, pohditaan sitten lisää, miten tässä oikeasti ja järkevästi nyt kannattaa edetä.

Mutta että mukana ollaan, vaikkakin nyt aikalailla hiljakseen varmaan. Mutta en halua jättää teitä ja tätä palstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kiitos kaikille ihanista ja rohkaisevista tsempeistä!! Olette ihania

p.s. Mulla tiedot maanantaina kp25/28-30, ikä 33v. ja esikoinen haaveissa, yk2.
 

Yhteistyössä