Kopsasin tämän hetken fiilikset tuota toisista ketjusta, ja toivon että otatte mut takaisin listalle......
Me ollaan vietetty miehen kanssa ihana Juhannus toisella puolella Suomea. Maisemanvaihto teki hyvää, ja ollaan selvitty ensimmäisestä, pahimmasta shokista, joka vei torstaiaamuna molemmilta jalat alta.
Luulen että haluan edelleen tulla tänne lueskelemaan, jotenkin täältä oon kokenu saavani voimia ja motivaatiota, tukea ja niin hyvää tsemppiä, että mielellään täällä jatkaisin palstailua, vaikka tulikin näitä mutkia matkaan. Ja täällä ajoittain tipahtelevat plussat jotenkin antavat siltikin toivoa, koska vaikka gynekologi sanoisi mitä, niin eihän sitä koskaan tiedä jos oma kroppa voisi yllättää...
Me ollaan nyt puhuttu asia läpi juurta jaksain, ja päädytty siihen tulokseen, että vatsaa EI nyt anneta avata, vaan ensin aletaan tutkia mun munatorvia varjoaine/uä/röntgenillä, jotta saadaan selville toimiiko siellä virtaukset. Mitä siinä tutkimuksessa sitten selviää, niin sen mukaan mietitään jatkoa (kiinnikkeiden avaus? keinohedelmöitys? jne..) Mutta nyt yksi asia kerrallaan.
Olin heti torstai-iltapäivänä yhteydessä keskussairaalaan, jossa mun perussairauden hoito on seurannassa, ja sieltä yrittävät nyt järjestää tuon munatorvitutkimuksen mahdollisimman pian. Siellä myös oltiin mun kanssa samoilla linjoilla, ettei vatsaa aleta nyt suinpäin avaamaan, kun sitä on aiemmin niin paljon leikelty. Ja jos munatorvet on täysin tukossa, niin eipä siitä avaamisesta sitten mitään hyötyä kai olisikaan. Joten nyt on hommat jotenkin järkevämmin suunniteltu, ja mieli paljon rauhallisempi.
Kiitos jos saan jatkaa listalla mukana!! Ja tiiättekö mitä.. vaikka gyne sanoi että pitäis aloittaa taas pillerit kun kuukautiset nyt alkaa, niin EN ALOITA! Mieskin oli sitä mieltä, että jyrkkä ei. Tällä hetkellä ollaan sitä mieltä. Kunhan saadaan aika sinne keskussairaalaan, pohditaan sitten lisää, miten tässä oikeasti ja järkevästi nyt kannattaa edetä.
Mutta että mukana ollaan, vaikkakin nyt aikalailla hiljakseen varmaan. Mutta en halua jättää teitä ja tätä palstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kiitos kaikille ihanista ja rohkaisevista tsempeistä!! Olette ihania
p.s. Mulla tiedot maanantaina kp25/28-30, ikä 33v. ja esikoinen haaveissa, yk2.