**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Jipii.. huomenna olisi koulussa ensin kolme tuntia tietotekniikkaa ja sitten kolme tuntia liikuntaa.. pääse leikkimään lastenleikkejä kun on kasvun tukemisen ja ohjauksen liikuntaa ja valmentaudutaan päiväkotiharjoittelua varten :D

Khimaira
Ai sä opiskelet lähikseseksi? Mitä olet tykännyt opinnoista? Mihin meinaat suuntautua? Minä suuntauduin sairaanhoitoon ja huolenpitoon :) En kyllä tykännyt yhtään päikkäriharjoittelusta- omat lapset olivat silloin pieniä ja olin helkkarin väsynyt siihen kitinään :ashamed:

Khimaira
On joo- siksi mieki sen valitsin :)

Aijaa..Niin joo, olihan meilläkin joissakin tutkinnoissa määrätty suuntauminen. Minä opiskelin ilman omaa ryhmää- hypin vain kurssien mukaan muitten mukana..Olin opiskelun aikana 7-8 eri ryhmässä :( Toisaalta oli ihan kiva- tutustui uusiin ihmisiin :|

Ovistesti näyttää PLUSSAA!! :D :D :D

Minä siis sittenkin ovuloin, sittenkin!! :D:D:D

Oi kun on hyvä olo, aivan upea olo! Tosin tässä nyt pari päivää olin testaamatta, niin eihän sitä tiedä, että missä vaiheessa tuo plussa sitten olisi jo ilmaantunut, mutta pikkukavereita on onneksi paljon matkassa :D:D:D

Arcatha: Kirjoitit tuossa, että teillä ei ole tilaa mikäli vauva tulee. Meillä on neliöitä 50 ja tässä asutaan minä, mies sekä kohta 2-vuotias tyttö. Myös seuraava vauva on haaveissa, eikä ole tarkoitusta muuttaa lähiaikoina. Tosin meillä on sen verran iso makuuhuone, että sinne mahtuu parisänky, lasten jatkettava sänky ja tilaa jää vielä pinnasängylle.

Me asutaan miehen kanssa kahdestaan 54 neliön kaksiossa ja on kyllä niin ahdasta kun ei tavarat meinaa mahtua minnekkään. Kovasti kyllä etsitään omaa kolmiota tai sitten omakotitaloa,ei vaan ole vielä sattunut hyvää kohdalle :p

Me muutettiin juuri kolmioon 66 neliöö ja tilaa on liikaakin, meijän lastenhuone on nyt miehellä "pelihuoneena" siitähän se on onnelinen :LOL: , ja toisaalta minäkin eipä tarvii kattella pleikkarin johtoja yms.. :D Lastenhuoneeksi se muuttuu sitten kun on sen aika, mutta sen takia muutettiin kun kiva kämppä löyty ja sillon vielä oltiin raskaana :|

Meillä on tosiaan 56 neliöinen kaksio..

Muuten ihan hyvä asunto, mutta tuo makkari on ihan liian pieni..
ajattelinkin tuossa, että kun olen huomenna kahteen koulussa, ja miehellä taas alkaa kahdelta työt niin saan kymmeneen saakka touhuta täällä ihan rauhassa, että jos yrittäisin järkätä tuota makkaria siihen kuntoon, että olis vähän enemmän tilaa.. Saa nähdä tuleeko kuinka mahdoton tehtävä.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia79:
Arcatha: Kirjoitit tuossa, että teillä ei ole tilaa mikäli vauva tulee. Meillä on neliöitä 50 ja tässä asutaan minä, mies sekä kohta 2-vuotias tyttö. Myös seuraava vauva on haaveissa, eikä ole tarkoitusta muuttaa lähiaikoina. Tosin meillä on sen verran iso makuuhuone, että sinne mahtuu parisänky, lasten jatkettava sänky ja tilaa jää vielä pinnasängylle.
pakko myös mainita että meillä kolmio jossa neliöitä se reilu 70 ja täällä asuupi 4lasta ja 2aikuista :whistle: kyllä sopu sijaa antaa kun ei paremmasta vielä tiedä. meillä on lastenhuoneessa 3-kerroksinen kerrossänky jossa ylimmässä nukkuu tokaluokkalainen neiti,keski-kerroksessa ekaluokkalainen neiti ja alimmassa nukkuu pikku riiviö poika joka täyttää ens viikonloppuna 3vee. meijän makkarissa nukkuu nuorin pikku mies joka täytti to 1vee, viel pinnasängyssä.

sanoinkin ukolle ett toinen tommonen kolmikerroksinen niin sinnehän mahtuu hyvin 6lasta ;) :LOL: :LOL:

Khimaira
emunen näin noita 3kerrossänkyjä jossakin nettikaupassa- olikohan hakusanana ihan kerrossänky. Aika vinkeä vempain =)

Onnea Arcatha oviksesta!!!! Jospa se nyt nappaisi kiinni :heart:

Meillä on 88 neliön rivarineliö- 5hlö ja tila meinaa loppua kesken |O Tavaraa on ja vasta piti siirtää pienin takaisin meidän makkariin nukkumaan, kun eskarilainen kaipasi omaa rauhaa- pieni menee aiemmin nukkumaan ja sitten hän ei voi leikkiä huoneessaan..Ihan ymmärrettävää siis.
Haaveilen kovasti maallemuutosta- hevosia, koiria ja silleen :D Ehkä sitten joskus :snotty:

Lapset viety mummilaan. Nyt on sit oudon hiljaista. Mies lähti samantien töihin. Itse täytys varmaan mennä nukkumaan. Huomenna olis tarkoitus siivota koko asunto.
Meillä kerrostalo kolmio 80 neliöö 2 lasta ja mie asutaan tässä. Mies on kyllä tosi paljon täällä jos ei ole sit turussa töissä. Yhteiseen viralliseen asuntoo mutetaan 1.6 alkaen.

jep. hirveesti asiaa kahessa päivässä!
riita ja sovinto seksi, plussa ja menkat. ihana elämän kirjo :LOL:
mä oon ollu koko vk-lopun duunissa ja aika valunu käsistä. kerkesin tossa lukasee vanhaa vauva-lehteä ja siinä oli juttu vitamiinesta. B-vitamiinissa on kuulemma sitä tärkeetä foolihappoa!
mulla on kauhee rakennus vimma päällä mut ukko ei ota asiasta innostuakseen. asutaan nyt paritalossa ja neiliöitä n.100. lapsille on siis kyl tilaa mut mä haluisin et ois oma takka ja ku täs ei oo
:|
noh, aikani vingun ja sit keksinki jo jotain muuta mielenkiintosempaa. oon tällanen tuuliviiri :D

mä syön sanasolia, semmost vitamiinilisää nestemäisenä, siin o vaiks mitä vitamiinei, myös sitä kuulua kiellettyä A -vitskua.. tosin sitäki oon miettiny et ko A vitamiini o kummiskii tärkeetä silmilleki jne ni onks se sit lapsen kehitykse kannalt huono vain jos tulee sillai hirmusen iso määrä kerralla, esim jos syö maksalaatikkoo kamalasti tms.. jottai semmost.. mut toi sanasol ainaski o hyvää ja saa paljo vitskui ni jospa siit ois sit hyötyä =)

Otanpas minäkin osaa tuohon teitin asunto-keskusteluunne... :D
Eli me asustellaan vuokralla 57 neliön rivitalokaksiossa, mutta varmaankin lähimmän vuoden-kahden aikana ostetaan talo/rakennetaan.Kovasti kyllä mietityttänyt mua että miten sitten jos/kun niitä lapsia tulee, mutta onhan tuo nähty niin monelta eri kantilta että hyvin mahtuu kaksiossakin asumaan 2 tenavan kanssakin. Sopu sijaa antaa! :heart: Mutta on meillä tarkoitus kuitenkin lähivuosina isompaan muuttaa, vaikkei luoja lapsia sitä ennen olisi suonutkaan.

Yhteistyössä