Moro
Täällä ollaan se miehen elin otsassa (kuvainnollisesti
) lumisen ja holtittoman vaunulenkin jäljiltä :kieh: . Keleen nuorempi into-pentti-koira kun meinaa vetää kaikki kumoon. Ja suksimafia on iskenyt jo pururadalle, joten pitää vain tylsästi teiden varsia kävellä :kieh: .
Arvatkaas mitä. Karma iski takaisin kun täällä kuolleita herjasin! Viime yönä ei nukuttu juuri lainkaan, pisin pätkä oli 1,5 tuntia aamuyöstä puoli kuudesta seitsemään. Ei kelpaa tissi, piereskelee vain ja huutaa kuin hyeena, vaikka olisi sylissäkin. Tänään oli vielä neuvola ja rokotuskin, niin yöksi työnnän kyllä suppoa pyllyyn kuten nyt jo varuiksi päiväunillekin laitoin. Minusta tulee kauhea akka, kun en saa nukkua, joten varokoot kaikki, jotka tänään tielle sattuvat :kieh: . Taloyhtiöllä onkin tänään sopivasti kokous...
3 kk neuvolassa mitattiin seuraavat mitat (suluissa mitat 2 kk neuvolassa): paino 6400 g (5400) ja pituus 61,5 cm (58,5) ja olihan se päänympäryskin kasvanut, mutta en nyt muista edellistä mittaa, tällä kertaa oli 40,7 cm. Neuvolatädille poika näytti taas parhaita puoliaan ja täti kovasti kehui ja ihmetteli, kun jätkä yrittää jo punnertaa seisomaan
. Sanoi muuten, että näin isolle ja hyvin kehittyneelle vauvalle voi jo alkaa makuannoksia esim. perunasta antamaan, mutta toppuutteli vellihommia, koska maha saattaa vaivata kuulemma vielä pahemmin, jos antaa lehmänmaitopohjaisia juttuja, kun on tissimaitoon tottunut.
Joko joku on kokeillut makuannoksia antaa?
Aatumaria, kamala parisuhdetilanne :ashamed: . Kun kaikki on kokeiltu, on vain parempi luovuttaa :hug: . En sietäisi mieheltäni moista käytöstä kyllä. Minulla on aika kaverillinen suhde mieheeni, mutta todella intohimoisen rakkauden kokeneena tämä sopiikin minulle paremmin, sillä olen vahvasti järkityyppiä enkä enää koskaan halua kokea sellaista hullua rakastumista, kun ei pysty enää mitään muuta ajattelemaankaan.
dd, ehkä suakin rangaistiin huonolla yöllä vaikkapa siitä telkkarin tuijottamisesta
.
Ajattelin muuten tänään siirtää pojan pinnasänkyyn äp-laatikosta, jospa tottuisi siihen. Nyt teenkin saman tien sängyn valmiiksi ja levitän vaippapyykin ja sitten yritän saada itse nukuttua, jos edessä on samanlainen tuskien yö kuin viime yö oli.
Talvista päivänjatkoa :wave: .
väpä ja Vilho tänään 3 kk :heart: