heips masut!
kauheesti tullut taas juttua, koitan nyt muistaa johkin ees vastata...
Synnytysunista; muutaman kerran oon nähnyt unta, toisessa synnytin jossain ihme kartanossa miehen toimiessa kätilönä ja toisessa jouduin yksin sairaalaan synnyttään ja jouduin olemaan siellä kolme viikkoa kun maha halkes kahtia
ihme unia kyllä...
Vauvavakuutus on otettu Ifistä niinkuin kaikki muutkin meidän vakuutukset, oli helppoa kun otettiin vaan sama mikä pojallekin otettiin.
R iikka kyseli asuntogalluppia, me muutettiin just 56 neliön rivarikaksiosta 74 neliön kerrostalokolmioon.Vuokralla ollaan edelleen kun ei olla varmoja jäädäänkö tänne mun kotikaupunkiin ihan lopullisesti vai muutetaanko mun koulun loputtua pois.
Jouskari-80 meidän kämpässä pojalla on just tommonen huone mitä kuvailit, hyvä kun sänky mahtuu!mahtuuhan sinne tosiaan, pikkusohva, pinnis, lasten pöytä+tuolit ja vaatekaappi mut siinä se tila sit menikin!kauhistuttaa jo et kuin täynnä se sit on kun pojalle tulee jatkettava sänky.vaikka onki aika vanha kerrostalo niin ihan ihmeellinen pohjaratkasu, toinen makkari tosi iso ja olkkarissa "turhaakin" tilaa ja sit toi toinen huone pieni koppi!Jos sinne parisängyn laittais niin siinä se huone sit oliskin.Aateltiin meinaa jos asutaan vielä tässä kun tulokas kasvaa niin siirryttäs miehen kans sinne koppiin nukkuun ja lapset sais sit sen isomman huoneen...mut täytyy toivoo et siihen mennessä oltas saatu jo suunnitelmat lukkoon ja joku kiva okt hommattua
Katjuskalle onnittelut jo etukäteen! jos en vaikka myöhemmin muista onnitella...mullakin synttärit heinäkuun alussa, taitaa kans jäädä juhlimatta, tosin ikääkin tulee vasta 24, se nyt ei oo kovin "juhlittava" ikä
mies täyttää elokuun lopussa 25 ja harmittelee hiukan ettei uskalla sillon enää juoda, mut juhlikoot sit varpajaisten yhteydessä!
Dior mä en oo vielä rasvaillu lainkaan :ashamed: ei kyllä viimeks tullu lainkaan raskausarpia eikä nytkään oo tullut kun masukin on sen verran pieni, mut tarvis varmaan alkaa kyllä rasvat...Biothermin rasvaa aijon hommata, sitä mulla oli viimekskin.En kyllä just nyt muista mikä sen nimi oli...
Tinii ihanalta näyttää teidän koti! ihanan paljon ikkunoita, mulla on joku fetissi tommosiin isoihin avariin huoneisiin...mistä muuten ostitte ton tuolin?onks siinä hyvä istua? meille olis tarkotus ostaa joko tommonen tai sit Fatboy.Ei vaan saada yhteisymmärrystä kumpi ostetaan, miehen mielestä toi tuoli ei näytä mukavalta
Omaa napaa loppuun sen verran että soittelin perjantaina tuloksia kun tosiaan pissassa oli proteiinia ja leukkareita ja mitään tulehdusta ei ainakaan oo.Lääkäri vaan sano ettei tiedä mistä sitten johtuu, käski kokeilla josko hiivalääke auttais tohon proteiini-juttuun.Suositelkaas siis jotain hiivalääkettä!aiemmin oon kokeillu jo vagi-c lääkettä (sekin lääkärin kehotuksesta, kun epäilivät josko mulla olis hiivaa vaikka mitään oireita ei oo ) joten joku muu merkki nyt kehiin!
Tulehdusarvot oli pikkusen koholla mut bakteeriviljelyssä ei kasvanut mitään.Epäili josko sitten johtuu niistä solumuutoksista mitä aiemmin löydettiin...ihmeellistä silti ettei kunnon vastauksia tunnu saavan!
Nyt tarvis lopetella romaanin kirjotusta, miehellä on meidän kone laneilla jossa se on koko viikonlopun joten oon täällä papan konetta hyväksikäyttämässä, pappa lupas laittaa meille myös saunan ja mennä sinne pojan kans niin saan mennä ihan issekseni kerrankin!
Mulla on muuten ens viikolla hammaslääkäri, en oo 5 vuoteen käyny vaikka mulla on edelleen oikomahoito kesken ja nyt pelottaa et kuin paljon se lääkäri märisee kun en oo käyny...hävettää oikein :ashamed:
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
D. ja pipana 28+4