Ä
Äiti
Vieras
Oletteko hakeneet mistään tuettua lomaa nyt syyslomien ajalle? Olisin loman tarpeessa lasteni kanssa ja siksi kyselen... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mitä se auttaa jos joku muu on hakenut saanut tuetun loman?
Alkuperäinen kirjoittaja jellu:Niin millä ehdoin pääsee tuetulle lomalle? Pääseekö myös lapsettomat? Tarviiko olla sossun asiakas vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko pamin jäsen?
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko pamin jäsen?
En ole.. Olen Jytyssä :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko pamin jäsen?
Pamissa vaan on tosi hyvä tarjous puolihoidolla levin kylpylään, menisin ellei olisi niin kaukana että matkat maksaa maltaita. Jos oikein muistan niin 5 vrk ja noin 200e.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko pamin jäsen?
Pamissa vaan on tosi hyvä tarjous puolihoidolla levin kylpylään, menisin ellei olisi niin kaukana että matkat maksaa maltaita. Jos oikein muistan niin 5 vrk ja noin 200e.
No voi hitsi... Olispa aika edullinen. Jos mulla olis tuollainen tarjous mahdollisuus käyttää hyväkseni, niin varmasti menisin. Levi on tosi kiva paikka lomailla.. mukavia ihmisiä, kauniit maisemat jne..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko pamin jäsen?
No voi hitsi... Olispa aika edullinen. Jos mulla olis tuollainen tarjous mahdollisuus käyttää hyväkseni, niin varmasti menisin. Levi on tosi kiva paikka lomailla.. mukavia ihmisiä, kauniit maisemat jne..
Juu mutta kun täältä lähtee pohjoseen niin siinä menee 12 tuntia autolla ja junalla varmaan vielä kauemman ja kahden lapsen kanssa niin on jäänyt vain harkintaan. Yksin olisin jo siellä. Tosiaan että vaikka se siellä oleminen ei hirveitä maksa, mutta matkat maksaa varmaan saman verran niin ei se enää oo halpa kun tulot on 300e kuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mitä se auttaa jos joku muu on hakenut saanut tuetun loman?
Et tainnut tajuta pointtiani.. vai pitääkö vääntää rautalangasta :| Siis... joten muotoilenpa siten uudestaan kysymykseni.. Voikohan mistään hakea nnyt syksyn aikaan tuetuille lomille? Kiitokset tiedosta jo etukäteen!! :flower: