+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT+++



Hippuli-81..................kp 69/65...............................yk4
Eva-Q........................kp 45/28...............................
Ainoska.....................kp 42/32...............................yk1
Vuorovesi..................kp 34/26...............................
KS09..........................kp 34/44..............................yk2
kaapo80....................kp 33/28-30..........................yk4
Sanelma....................kp 33/30...............................
HooÄs........................kp 31/29...............................yk1
HayLina.....................kp 27/29................................yk9
höyrypää...................kp 27/?.................................yk1
Danuli79....................kp 27/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 27/30...............................yk3
Lilianne......................kp 25/28-32............................
Ansku-82...................kp 24/35...............................yk10
Cladoceran................kp 23/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 22/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 21/31-42..........................yk3
very important baby..kp 21/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 19/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 19/??................................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 14/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 12/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 11/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 9/25.................................yk2
Oravannahka............kp 9/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 8/28-30............................yk10
Mahdotontako...........kp 7/28..................................yk1
kapa..........................kp 5/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 5/28-34............................yk3
Ella-83.......................kp 2/24-46............................yk11



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28).........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp41/??)..........................yk1
 
Noniin, se olis sitten ylihuomenna syyskuu...ja kolme plussaa vaan saatiin elokuussa. :( Vielä toooosi paljon onnea teille! Ja nyt syyskuussa me mennään rytinällä odotus puolelle! Eiks je? ;)

ON: tein eilen aamulla testin ja puhdas nega. :( Mut ei kuulu taas sitä ilkeetä naikkosta edelleenkään.

Nyt vääntää pizzaa. :wave:
Plussatuulia KAIKILLE!!! :whistle:
 
HooÄs, voisitko laittaa listan alkuun vielä kyseisen päivämäärän, mitä eletään, niin seuraaminen on helpompaa sitten kun on enemmän viestejä päivitysten välillä.. Ja mä uhmakkaana tulen taas tänne puhkumaan uhkauksia tädille, ettei tän vierailun jälkeen tarttis tulla vuoteen ainakaan takasin...

Syyskuun loppu olisi hienoa aikaa mulle plussata: sillon on meidän 7v hääpäivä ja mun synttärit. Plussaa parempaa lahjaa en voisi kuvitella saavani :heart:
 
Hei. Vau meillähän on uusi pino! Hienoa! Ja suuri kiitos HooÄs:lle sen teosta!

Tänne ei kummempia. Hirvee väsy. Hiukan tuntuu lämmöt olevan koholla normaalista, valkkaria ja vatsasta nippailee. Jep nyt niitä oireita taas saa itselleen kuviteltua. Mut kattotaan nyt rauhassa.

Tsemppiä meille kaikille syyskuulle! :heart:
 
Noniin täällähän on jo uusi pino :) Minä täällä kurkkukivussa ja 39 asteen kuumeessa makoilen, tänään hain saikkua töistä...ei oikeen riitä energiaa nyt tohon jännäilyyn.... :ashamed: Mut oon aika 100% varma et menkat alkaa muutaman päivän päästä...:( nyyh...
 
Jee, uusi pino. Kiitos HööÄs!

Meillä on kuopus kipeänä, on niin surkea näky kun pikkuinen sairastaa. Nyt onneksi nukkuu ihan sikeästi, itsekin pitäisi jo vällyihin kömpiä...

Hei, tapahtuukohan kiinnittyminen aina viikon kuluttua hedelmöityksestä, kai se voi tapahtua aiemminkin... mulla oli eilen illalla melko kovaa kipua alavatsalla/kohdussa/kyljessä. Se ei kestänyt kauaa, ehkä tunnin pari... Esikoisesta tunsin ihan selkeästi kiinnittymisen, kakkosesta en ihan niin hyvin(heräsin johonkin mutten olllut varma mihin). Hmmm... toisaalta meillä meni ovis ohi, joten en näe hirveästi mahiksia raskauteen. On tosiaan ärsyttävää, kun alkaa kehitellä omassa päässään kaikenlaista, kun jotain kovin toivoo:) Tuo alavatsakipuhan voi johtua monestakin eri syystä. Odotellaanpa sitten vaan kiltisti, eikä liikaa mietiskellä:)
 
Ja tietty ensin kirjoitin vanhaan pinoon,no tässä kopsu
Onnea Satunen89 :flower:
Mulle iski epäusko koko raskautumisasiaan. :ashamed: Kun sorruin niitä ovistestejä koittamaan enkä vaan oo saanut vahvaa viivaa...Viiva kyllä vahventunut muttei ollut missään vaiheessa yhtä vahva kontrollin kanssa saatikka vahvempi :|
Peittojen pöllytystä kyllä ollut mutta lienkö sitten tämä eka kierto ovuloimaton...?
Vai eikö testit vaan näytä ovista?
Mulla on lauantaista ollut vatsan jomotusta,kuin menkat alkais ja itse oon sen laskenut oviskipuiluksi,+oksettanut-niin mua on kautta aikojen tehnyt oviksen aikaan...
Äh,on tää yrittäminen henkistä tuskaa :$

JKVY kp 15/?
 
Kiitos HooÄs uudesta hienosta pinosta! :flower: Toivotaan et tää elokuu ois varsinainen plussakuu, ja varsinkin Ella sulle kyl toivon plussaa, oishan se huima hääpäivä- ja synttärilahja, ja ajotus siis ois parhaista parhain :)

JKVY toivottavasti et oo alkanut tikuttaa ovista liian myöhään? ka ovis ois jo mennyt ohi, tai siis LH-piikki ois jo mennyt ohi. Mulla kun on niin hullun pitkä kierto, niin ku tossa kp 14 rupesin testaamaan niin aluks sain aika hyviäkin haamuja, mut en ikinä yhtä vahvaa/vahvempaa viivaa, sit ne viivat vaan haaleni ja muuttu selkeeks negaks, luulin jo et olin alkanu testaa liian myöhään, ku yht'äkkiä kp 24 sain lähes yhtävahvan viivan ja seuraavana aamuna tosi paljon vahvemman viivan ku kontrolliviiva, sit viel uteliaana testasin, niin seuraavana aamuna viiva oli enää selkee haamu. Mut toivotaan et onnistusit oviksen bongaamaan! Voithan tuhlaa testejä, kutern mä aina teen, ja testaa lähes kierron loppuun, sit ainakin tietää et saiko ovisplussaa vai ei, ja ens kuussa vaik alottaa sit aiemmin jo testailu. Mut eihän ne kunno plussaa kaikille ees tietääkseni näytä, oli sit kysees mikä testi tahaansa. Moni tietää siin tapauksessa oviksen olevan päällä ihan muista oireista. Ainakin mun testeis luki et kaikki ei saa plussaa vaikka ovuloisivatkin. Oireista päätelleen luulen et lauantaina olevat oireesi olivat ovisoireita, mua kans oksettaa oviksen aikaan. Tsemppiä!
 
Kiitos uudesta pinosta Hooäs!

Ihan järkyttävät menkkapoltot.. Toivottavasti tästä tulevissa kierroissa tasaantuu. Pillerien aikaan olin jo unohtanut kokonaan, mitä on kivuliaat kuukautiset! Tänään aamulämmöt 36,2 ja täti myös saapunut paikalle. Eli kierron pituus näyttää olevan se 28. Tänään kp 1/28, yk 2. Tässä kierrossa plussaan ei ole edellytyksiä, joten passailen. Toki käyn lueskelemassa ja varmasti kirjoittelemassakin täällä.

Kovasti plussia kaikille syyskuussa ja vielähän tänään kerkiää elokuullekin! =)
 
Kiitti Danuli :flower:
Joo en usko että oon liikkeellä liian myöhään,aloitin jo kp 9 kun ei mitään tietoa kierrosta.Ensin mulla oli one stepin liuskoja niillä sainkin 2 viimeisellä aika vahvat viivat,sit ne loppus ja ostin cittarista rsfu:n testejä ja ne antaa jokaiseen testiin suht selkeen haamun joka nyt oli jonkun kerran vahvempi,muttei vahva...
Ja testejä oon tuhlannut :ashamed: =) Eilen testasin 3 kertaa kun en jaksanut oireista huolimatta uskoa tulosta....

Äh mä kyllä otan ihan liian vakavasti tämän jutun... :ashamed:
 
kyllä se täti löysi meidänkin osotteen vielä. eli nyt ois vissiin siis niinku kp 1/30-33
ei vieläkään ihan selvät mnkat oo,mut kyllä ne tästä alkaa. tiputtelee kummasti jo..
eli uutta yritystä vaan päälle. :D ihmetyttää etten oo kuitenkaan juuri edes mieli maassa,hassua, totta sitä kerkes sulattelemaan hyvissä ajoin menkkojen alkua ku testi näytti sitä negaa.

mutta syyskuussa kerätään paaljon plussia,eikäs niin?! :heart:
 


Hippuli-81..................kp 70/65...............................yk4
Eva-Q........................kp 46/28...............................
Ainoska.....................kp 43/32...............................yk1
Laura-vm86...............kp 37/30-70.........................yk6
Vuorovesi..................kp 35/26...............................
KS09..........................kp 35/44..............................yk2
Sanelma....................kp 34/30...............................
HooÄs........................kp 32/29...............................yk1
HayLina.....................kp 28/29................................yk9
Danuli79....................kp 28/28-41..........................yk6
Selmiina.....................kp 28/30...............................yk3
Lilianne......................kp 26/28-32............................
Ansku-82...................kp 25/35...............................yk9
Cladoceran................kp 24/37-42..........................yk7
pata-ässä..................kp 23/28...............................yk2
Katinka-82.................kp 22/31-42..........................yk3
very important baby..kp 22/30-40...........................yk1
marrr.........................kp 20/32................................yk10
Kylkiluu......................kp 20/??................................yk1
amati.........................kp 20/18-31..........................yk1
JospaKuitenkinVieläYksi.........kp 15/?.......................yk 1
piprane ema..............kp 13/20-30............................yk2
Sintsu78....................kp 12/27-34............................yk 8
marjukka-82..............kp 10/25.................................yk2
Oravannahka............kp 10/28-?...............................yk1
Ilolintu.......................kp 9/28-30............................yk10
Mahdotontako...........kp 8/28..................................yk1
kapa..........................kp 6/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 6/28-34............................yk3
Adalia86....................kp 4/31..................................yk1
Ella-83.......................kp 3/24-46............................yk11
kaapo80....................kp 1/28-33............................yk5



Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28).........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp41/??)..........................yk1
Satunen89...............30.8.....
 
höyrypää, mä laitoin sut tonn taustailemaan. Ilmota jos ja kun haluat päästä takasin tonne "oikeelle" listalle. =)

ON: Menkatei vieläkään alkanu. Outoa, ku viime viikon alusta asti ollu just sellasta jomottelua ja on vieläkin, mut ei ni ei. Ärsyttää, ku venyy kierto. :kieh: Viimeks la aamuna testasin ja negahan se oli. Varmaan taas huomen aamulla testaan.
 
Luin nyt vasta edellisen ketjun loppupätkän...Onnea Satunen89 haamusta. Tuuhan kertoon, vahveniko viiva. Ja oliko sulla mitkä kp:t ku plussa tuli ja monesko yk? Lisäisin ne kanssa tohon plussanneiden perään. =)
 
:hug: Kaikille tädin yllättämille.Ja tsemppiä uuteen yritykseen :D

Mä olen kans yrittänyt ovista metsästää, että pääsis vauvan teko puuhiin :p Mut ei ole vielä tikkuun tullut vahvoja viivoja.Kyllä ne kai tällä viikolla kuitenki.Toivottavasti, ettei kierto hirveesti venyis.
 
ISO :hug: kaikille negan saaneille ja tädin yllättämille!

Täällä on reissusta kotiuduttu, mutta kertokaa millä ilveellä mä pysyn järjissäni vielä viikon verran?! On niin vahva tunne, ettei tässä kierrossa ainakaan tärpännyt, ja ajattelin sitten, etten noita oireita tutkaile ym, ettei sitten tarvis niin korkeata pudota, kun menkat viimein alkaa...
Nyt sitten oireet ovat sellasia, jotta niitä EI VOI olla huomaamatta. Kova paineen tunne alamahassa, rupee kipuilemaan, kun tekee mitään vähänkään raskasta ja helpottaa kun istahtaa huilaamaan (samoin oli esikoista odottaessa), aamulämmöt koholla (mittasin, koska oli niin pirun kylmä), nuha pukkasi päälle ja vkl aikana tuli tunne, jotta koko ajan saa ravata vessassa...
Milläs tässä nyt sitten yrität olla ajattelematta asiaa :headwall: :headwall: :headwall:

Ja kuitenkin viikko pitäis ainakin vielä odotella menkkoja, jotta ei tarvis niitä tyyli puhtaita negoja niin montaa kertaa tehdä ja yhtä monta kertaa pettyä :(

Kiitos HooÄs pinon päivityksestä :flower:
 
Isot halit täältäkin kaikille menkkojen riivaamille :hug:

Tuntuuko muistakin että kierto tuntuu kamalan pitkältä,vaikka on normaalinpituinen? Minulla aina ollut 27-30 välillä,mutta aika tuntuu matelevan todella hitaasti:eek:. Tuntuu,että ovulaatiosta jo kamalan pitkä aika...vaikka eihän siitä oo ku vajaa pari viikkoa:D.

Mulla ei mitään menkkaoireita,nyt siis yk 2 ja viime kierrossa oli viikko ennen menkkojen alkua tissit kovin arat,nyt ei tunnu ainakaan vielä siltä. Ja jos bongasin/tunnistin oviksen ni pitäs alkaa muutaman päivän pääst menkat. Saa nähä, tai sit mul on kierto viel rinkulan jäljilt sekasin... hope not.
 
Uusi ilmoittautuu! :wave:

Meillä ennestään tyttö 1,5v ja nyt kuumeillaan toista.
Nyt siis yk 1 ja kp 4/31.

Voi kun toivoisin niin kovasti että saataisiin pikkukakkonen aluille! :heart: Se olis sitten kesäkuun vauva jos nyt heti tästä kierrosta tärppäisi.. :)

Onkos joku muuten tilaillut raskaustestejä netistä? Onko teillä vinkata hyvää ja halpaa paikkaa? :)

Adalia kp 4/32
 
Tervetuloa uudet "kuumeiset"!!

Mä päätin NYT kyllä saada ajatukset muualle,en testaa enää kertaakaan vaan ootan 2 viikkoa ja sitten ihmettelen tikku kourassa seuraavan kerran.....
Mulla menee jo hieman yli tämä testailu,testasin jo yhden raskaustestinkin kun on niin outo olo,eikä sitä ovisplussaa oo tullut ja nyt kuvittelen kaiken moisia haamuja ja muuta(ja mulla on todistettavasti hyvä mielikuvitus...)
Eli nyt stop stop stop,rauha maahan :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Itsekin sorruin kirjottamaan vanhaan pinoon, no tässä sama:

Hip hei. Täältä syvältä maanraosta ylös kaivautunut ja uutta puhtia taas saanut, odottaa innolla tulevaa viikonloppua. Edellisten kuukautisten tuomasta pettymyksestä on taas kuin ihmeen kaupalla selvitty, vaikka se niin vaikealta tuntuukin aina. Ja teille muille, taas uuden yk:n aloittaneille: Samassa veneessä tässä ollaan, ymmärretään toistemme pettymyksen tunteet. Uusi kierto ja uusi mahdollisuus.

Ja juurikun vähän tämä järisyttävä vauvakuume hieman hellittää, ("että eihän se haittaa vaikka tässä nyt menisi vaikka vuosi vielä", niin hetken päästä se iskee taas takavasemmalta suurempana kuumeena kuin koskaan Ja se vauva pitäisi saada heti, 9 kuukauttakin on liian pitkä aika odottaa
 

Yhteistyössä