Onnea uusista tulokkaista mispec, Rosinarusina ja Lahopää-Liisa!! :heart: :flower: Olipas
Rosinarusinalla ollut rankkaa, onneksi nyt kaikki hyvin!
Endotar kyseli koirista... Me luovuttiin koirista raskauden aikana jo...
Tappelivat keskenään ja sitten kun oli vaan yksi niin sen kanssa tulikin luottamus ongelmia ja se muutti äitilleni... Muutettiin just ennen plussausta hissittömään kerrostaloon, joten jouduttiin muuttamaan heti uudestaan niin sekin kai sekotti koiran aika hyvin, puri mua jne... Ei ole raukka vieläkään toipunut järkytyksestä, alkanut äitiänikin näykkimään... Ja minähän olin vuodelevossa yhteensä 8vkoa raskaudesta niin siinä muutti kissakin maalle anoppilaan, kun en pystynyt huolehtimaan edes itsestäni... Semmosta täällä valitettavasti, mutta onneksi kaikki murut saivat hyvät uudet kodit :heart: Mutta sen voin sanoa, että en tällaisena "ma-pe YH:na" jaksaisi ulkoiluttaa koiraa, kun hissiin mahdun vaunujen kanssa itsekkin vain juuri ja juuri! Kyllä ootte aika sissejä koiranomistajat kun jaksatte!
Meillä ei ole
mansikkaluomea, mutta kaksi
haikaran merkkiä kasvoissa, toinen luomessa ja toinen otsalla... Tietääkös kukaan mistä ne tulee? Anopin mukaan perinnöllisiä ja miehellä ollut... Kuulemma näkyy myös vieläkin jos kovin suuttuu
(tästä ei ole kokemusta, kun ei mulle voi suuttua
)
Vaatteista meillä käytössä
50-56 ja kaikki melkeen liian isoja vielä ja roikkuvat! Esim Tutan 50cm body on niin iso, että tulee olkapäät ulos kaula-aukosta...
Poika on vielä niin hoikka tapaus, että mennään varmaan hetki vielä näillä. Jouduttiin jopa ostamaan pieniä vaatteita lisää, kun kaikki varotteli ettei niitä tarvita... Eiköhän tuo rupea pian saamaan vähän massaa kuitenkin...
Pojalla kävi eilen neuvola katsomassa painon, kun en kuumeelta pystynyt neuvolaan menemään. Poika oli lihonnu viikonlopun aikana 120g eli nyt 3370g
Kohta ollaan siis ohi syntymäpainon, 15g enää!!
Eipä tuo oo pariin päivään muuta tehnyt, kun ollut tissillä. Eilenkin tunnissa saatoin imettää kaks kertaa ja nukahti vartiksi ja taaaas syömään. Hyvä vaan, että syö ja kasvaa!
Itsellä olo alkanut helpottaa kumman nopeasti, aamun jälkeen ei eilen ollut enää kuumetta! Rinta on enää vain punainen ja kuuma, mutta ei kipeä. Päätä särkee edelleen kovin, mutta muuten olo on paaaljon parempi jo.
Ensimmäinen YH päiväni meni ihan loistavasti, kun äiti pyys meijät sinne syömään. Oli niin luksusta saada lämmin ruoka eteen ja syödä se lämpimänä
Illan poika melkeinpä vaan huus ja huus, minä sitten vaan kävelin ympäri kämppää ja hyssyttelin... Ihan ekaa kertaa otti hermoon huuto, kun ei millään meinannu rauhottuu ja rupes keinot loppumaan... Mutta sitten kun rauhottui, niin nukkui 4h putkeen ja äiti kans
Oiskohan toinen ollut jo liian väsynyt...?
Josko sitä tänään uskaltais ulkoilla, ollaan oltu sisällä melkeinpä kokoajan 3pvää.. Viime viikolla ulkoiltiin muuten vaunuilemalla joka päivä!
Lara- ja Wii 19pvää <3