Tiptap vaan tännekin! :xmas: :wave:
Mä olen jo niiiin joulufiiliksissä
Noiden muksujen innostus tarttuu aika helposti, tosin olen aina ollut jouluihminen. Jouluverhot ja -valot on ikkunoissa, tänään kävin myös joululahjaostoksilla. Joitakin koristeita vois jo alkaa laitella, sunnuntainahan on ensimmäinen adventtikin. Ompelin isommille muksuille joulusukat, jotka toimii tänä vuonna joulukalenterina. Joka yö tonttu käy tuomassa niihin jotain pientä; namia, tarroja, pieniä leluja jne. Aattelin myös laittaa joku yö piparimuotit, joka tarkoittaa leivontapäivää, punaista pahvia joka tarkoittaa askartelupäivää ja kirjepaperia ja kynän, joka tarkoittaa, että kirjoitetaan kirje pukille
Esikko tosin on tehnyt jo alustavan version, ja oli tosi onnellinen, kun sanoin että kirjoita siihen toinenkin toive. Olisi ollut näköjään täysin tyytyväinen siihen yhteenkin toiveeseen, lasten ompelukoneeseen
Toinen toive olikin Petshop.
Vauvauintia me ei varmaankaan aloiteta, on matkaa tuonne kaupunkiin ja siel on vain lauantai-aamuisin se uinti, ei oikein sovi meille. Mutta me on yleensä puolivuotiaasta lähtien käytetty ihan muuten vaan uimassa, ja on lapset tykänneet tosi paljon. Tapana on ollut käydä noin 3 kertaa kuussa, nyt on multa vaan se uinti jäänyt, kun en ole Islaa kehdannut jättää niin pitkäksi aikaa ilman tissiä. Kun se pullosta syöti ei onnistu. Joten mies on käynyt isompien kans uimassa ja me mennään Islan kanssa kunhan typy on sen 6kk vanha. Ehkä jo aiemminkin, pitää katsella
Niin ja Islalle meinasin ostaa joululahjaksi pari kivaa vaatetta ja jonkun kuvakirjan, sekä tilasin nahkatossut omalla nimellä, sen kokoiset että sopii sitten kävelemään opeteltaessa
Pitää vielä katsoa joku kiva musiikkia soittava lelu, kun niitä meillä ei oikein sopivia ole.
Nipistys ja Isla 2kk2vko