Täällä kans yks joka nukkui TOSI huonosti..
Mulla on aina NIIIIN kuuma ku alan nukkumaan, että pakko pitää tuuletinta päällä ja sillein et osottaa suoraan jalkoihin. Mä en tiedä voisko mulla olla sitä
hermosärkyä jaloissa, mutta tänäkin aamuna vielä sattunut ja särkenyt jalkoja ihan hulluna.. se on ihan omituisen tuntuista: jalat tuntuu väsyneiltä, ja tuntuu että niitä pitää liikuttaa/venyttää, että helpottas.. ONKO MUILLA? Sit mulla tuli mieleen
suonikohjut mut en kyllä mitään mun jaloissa nää.. Onko jollain suonikohjuja, ja kun niitä särkee niin miltä se tuntuu? Voiko niitä olla ilman näkyviä merkkejä ihossa? :/
Sit heräsin keskellä yötä ihan hulluun hikoilemiseen. Olin siis läpimärkä, eka luulin, että maitoa oli tullu nii paljon että olin siitä kastunut, mutta ei.. HIKEÄ
Sit loppujen lopuks heräsin 5.20, enkä saanut enää yhtään nukuttua. Päätin sit heittää miehen töihin 7ks, niin saan itelleni auton käyttöön..
Tilitystä:
Mä en myös tajuu, miks mä alan ihan hulluna kelailee asioita ku herään. Mä saatan saada itteni raivonvaltaan ihan sekunnissa. Ja se liittyy mun isään.. Se on sellanen, että sen pitäs saada päättää aina kaikki ja kukaan muu ei koskaan saa sanoo mitään vaan hän on aina oikeassa.. voittekste kuvitella, että nyt se on päättämässä meidän lapsen sukunimestä ja etunimestä!! voi Saa*****!!! Mulla menee niin hermot! Mä EN tee niin kuin se sanoo, mutta mua vituttaa ku se inttää asioita ja yrittää koko ajan puuttua kaikkeen!!!! :kieh: Mä koitan olla välittämättä, mutta ihan vaan se että se edes yrittää tulla väliin sanoo jotain, ÄRSYTTÄÄ. Se on aikanaan saanut tehdä päätökset mun ja mun broidin nimistä ja asioista, NYT ON MUN JA MUN MIEHEN VUORO!! Hitto, tää on meidän muksu!!! Mua muutenkin ärsyttää, että joku sanelee mulle miten pitäs tehdä ja elää jne jne.. mä oon NIIN KYLLÄSTYNYT. Ja mä en pysty enää sanoo faijalle normaalisti tästä asiasta, koska mä tiiän et RÄJÄHDÄN! Ja pahinta on SE, että se EI LOPETA eikä YMMÄRRÄ, koska mun faija on niiiiiiin itsekeskeinen. |O Se ei nää mitä se tekee. Koska häntä pitäs kuunnella ja tehdä niin kuin se sanoo. VITTU!!! :kieh: :kieh: Mä en tiedä Mitä MÄ TEEEEEN. En haluis ärsyyntyy ja ressaantuu näin paljon mut se on niin Hyökkäävä mielipiteidensä kanssa, että se saa kenet tahansa raivoon! Mulla oikein sydän alkaa hakkaa kovempaa ku ajattelen tätä..
Nyt ku se kuuli,ett' broidi ei kait voi saada lapsia, joka on surullista, niin HÄN on päättänyt että meidän pojalle tulee mun sukunimi!!! Ei muuten tasan tule vaan mun miehen!! Mä joudun vielä käymään niin monta kiivasta keskustelua sen kanssa tästä. Mä tiedän sen.
Onko muilla tällasta, että vanhemmat koittaa päättää asioita teidän puolesta??? Mä oon kohta 30v.. ja ´mun faija ilmottaa että hän ei HYVÄKSY, että me lähdetään vauvan kanssa ulkomaan matkalle ens vuonna
ei vitsi miten NAURETTAVAAAAAA.. Ja se on siis Aivan tosissaan! Ei se ees vitsaile koskaan minkään sanojensa kanssa!
Sit se ivas mun miehen nimee, ku sen nimi on venäläinen, vaikka ei ole kansallisuudeltaan venäläinen, ulkomaalainen kylläkin. Ja mun mies on niin maailman kiltein ni te ette tiedä kuinka mun teki PAHAA. Se ei koskaan sanois kelleen mitään mikä loukkais ketään ja se on aina ollut tosi ystävällinen faijalle jne. Mutku mun faija on MAAILMAN NAPA, ni sillä on oikeus letkauttaa mitä vaan. Ku ei se välitä. Eikä tajua miten se voi sanoillaan satuttaa. Ja faija tykkää mun poikaystävästä tosi paljon.. et mistään sellasesta ei ole kyse, mutta kuten jo moneen kertaan sanoin, sillä ei ole tapoja. Todella itsekeskeinen, ihan kaikessa.
Huh.. sori mikä tilitys, mutta kun hermot on NIIIN kireellä, että tuntuu, että jos en kohta saa tätä huudettua mun sisältä, niin hajoon kappaleiksi. :| :'( Eilen itkinkin tätä mun äitille.. se ainakin tietää mistä puhun, ku olivat naimisissa 19v.
Nooh, kait tää tästä. Ei oo kivaa stressata näin paljoon ku se vaikuttaa vauvaankin
Huomaa ku senkin potkut lisääntyy heti.. Voi pientä..
[/b]Anskuli
ihanaa kun kerroit synnytyskertomuksesi Mäki luen niitä todella innolla sä sait tosi pienen pojan, mulla pikkusisko oli about saman kokoinen :heart: Muistan ku se hukku kaikkiin vaatteisiin =) Ja valókuvassa jossa se makas nojatuolissa, ei tajunnut että se oli siinä, ku ei näkynyt ku pikku mytty. Ihmetteli vaan miks on olohuoneen sohvaa ja nojatuolia kuvattu
Mut mä koitan nyt rauhottua ja ottaa pikku torkut Olokin normalisoituu sen jälkeen Nyt ei jalkojakaan säre.. äkkii unta palloon!!
Lätäkkö + vauva 36+2, la 18.9