Heippatihei!
Vaput "juhlittu" mökillä soudellen, kalastellen ja saunoen... Kyllä tulee pojasta vielä isänsä veroinen innokas kalamies; alkoi meinaan joka kerta potkimaan heti kun työnnettiin vene vesille
Ja hyvin kovaa potkikin kun mamma alkoi virvelillä heittelemään... Heh, ja sainpas kaksi kuhaa vedettyä iltapalaksi!
Teki hyvää... varsinkin tuo saunominen! Ei onneksi huipannut eikä tullut pahaa oloa... Selkä ja koivet ei oo kyllä yhtään vaivannu vklp aikana.. Ihanaa!
Joku mainitsi taas tuosta
äitiyspakkauksesta. Mä kun näin sen uuden sisällön, päätin samantien että otetaan se rahana. Ei siellä ollut juuri mitään mitä tahtoisin... Huuto.Netistä ostin ja sainkin jo postissa
toppahaalarin, todella vähän käytetty - ehjä ja puhdas ja uudenveroinen - maksoi
7?!! Ja paljon mukavampi värityskin meidän mieleen, tumma siniharmaa..! Koko 68, menee just hyvin ens talven.. ei liian iso! Sit oon ostanu pari sellasta vanu/fleecepukua jo aikasemmin syksyn varalle... Me just miehen kanssa järkeiltiin niin, että ku kuitenki tulee ite ostettuu niin paljon kaikkee vaatetta pojalle, että ne äitiyspakkauksen kamat jäis varmaan käyttämättä ku on niin ankeet väritkin. Meillä aika paljon retro-kuosii, luonnonvärejä ym. tummaa... ei mitään hailakkaa väritystä näy meidän poitsulla
Kyllä se 140? tulee mielummin käteisenä käytettyy siihen mitä oikeesti tykkää sit käyttää! Ja siis.... vaatetta meillä on ostettuna jo aivan älyttömät määrät! melkein jo hävettää; muksulla kohta enemmän vaatetta kun mulla!
Musiikista, viime viikon kun töihin ajoin, joka aamu laitoin musat täysille (siis TODELLA kovalle) ja porotin aamu kuudelta motarilla... Kyllä se poika aina heräs siihen, aina se potki sen 20min kun ajoin töihin... (System Of A Downia, Nirvanaa ja Toolia on tullut kuunneltua - ei siis ihan mitään kehtolauluja) Ja sitten tottakai
laulan aika usein kun oon yksin kotona. Mun oma äänihän sille parhaiten kuuluu. Mies on myös alkanut puhumaan mun vatsalle. Varsinkin jos se puhuu puhelimeen, tulee aina mun syliin makaamaan niin että poika tottuis sen ääneen.
Jeps, tervvetuloa uusille, ja mä meen nyt päivitteleen kaikki tiedot mitä on tullut muutamakin muutos listalle! Ilmoitelkaahan vaan ahkeraan tonne yv-puolelle niin huomaan päivitellä sukupuolet ym.
Roona&Tahvo 21+6