Jellona-tädille onnea :flower: Mä saan varmaan odottaa tätiytymistä vielä vuosikaudet, vaikka mulla 3 veljeä onkin (27, 20 ja 13v.).
Rekkumaariaalle kestämistä keppien kanssa :hug: Onneksi sulla on aika pieni masu, ettei sekin ole esteenä liikkumiselle.
Nauratti tosiaan nuo
huippumallin raskauskuvat Otettu kaiketi heti kun testi näyttänyt positiivista
Jokuhan kirjoitteli täällä käyvänsä raskauskuvissa oikein jossain valokuvaajalla. Olisi tosi kiva nähdä niitä kuvia. Vaikka tuolla kerhon galleriassa
On muuten ihan "kuollut" tuo kerho näköjään, pitäiskö sinne pistää vähän vipinää, niin voisi näitä arkaluontoisempiakin asioita ja purnauksia kirjoitella hieman suljetumpien ovien takana?
Mä en enää ole varma mitenpäin tuo tyyppi masussa oleilee, saattoi nimittäin vaihtaa asentoa tuossa myllätessään taas. Ainakin teki niin kipeää ja maha muutti muotoaan. Teräviä potkuja kun ei oikein ole tuntunut, enkä kyllä nyt erota missä on pää ja missä peppu
Joka tapauksessa kroppa on vasemmalla ja raajat räplää oikealla (sekä ylhäällä kyljessä että alhaalla), otapa tuosta nyt sitten selvää
:heart:
Eikös
Roona olekin ihanaa, kun porukka saa pikkuhiljaa tietää teidän tempauksesta
Palasi ihan omat tuntemukset mieleen parin vuoden takaa :heart: Meillä oli maanantaina juuri 2. hääpäivä ja sen vuoksi mennään tänään leffatreffeille ja syömään miehen kanssa :heart: Saatiin mun äiti lapsenvahdiksi illaksi =) Mites muuten teillä, joilla on melko pieniä muut lapset;
saatteko helposti lapsenvahtia? Meillä ei täällä ole oikeastaan ketään muuta vaihtoehtoa kuin äitini ja pikkuveljeni (nyt armeijassa), joka on pojan kummisetä :/ Kertaakaan esikoinen (nyt 1v5kk) ei ole vielä ollut yökylässäkään, ehkä siksi etten olisi antanutkaan :saint:
Nyt poitsu hiljeni päikkäreille, joten tämä mamma ottaa viimeisestä kesälomapäivästä ilon irti ja menee löhöämään sohvalle
Ehkä kurvaan ensin pakastimen kautta hakemaan ison kipallisen jädeä
31+4