Tervehdys!
Kävin eilen pelkopolilla, jo toisen kerran. Nyt mulla on vaan semmonen olo, että tulis jo. Ei siis pelota tuleva synnytys, eikä se vuodon määräkään. Kätilö meinas, että tää vauva on sen takia kääntynyt perätilaan, ku vettä on paljon ja vauva pieni :saint: Ja kun veden määrä loppua kohti vähenee, niin ei pitäis enää voltteja heitellä.
Neuvola oli tänään: Tarjontaa vaan katottiin. Melkovarmasti rt
Sielä oli joku sijainen, ja ei vaikuttanut kovin varmalta. Ei osannut sanoa mitään kokoarviota. Ei kuulemma ainakaan jätti... Se paineli todella kauan masua, jonka jälkeen on alavatsa, reiden ja -selkä aivan tulessa. Illalla supistelikin ihan kunnolla, mutta nyt oon paikallistanut vaan muutaman kipeemmän. Mistäköhän tämä särky johtuu?!?
Tuttu synnytti edellisyönä poikavauvan rv 35. Vauva oli 2350g ja 45,7cm pitkä. Äiti pääsi jo kotiin, mutta vauva opettelee vielä syömään osastolta käsin :heart: Tällä äidillä oli siis maksa ja sappiarvot koholla koko raskausajan, jonka takia käynnistettiin näin aikaisin.
Mä en enää malttais millään odottaa, että saan tuntea oman vauvan sylissä. Oon hieman katkera tälle kaverille, kun la:ssa oli eroa vaan 2 vk:a. Mutta kyllähän se on vauvallekkin parempi kasvaa vielä muutama viikko masussa. Olis kamalaa lähteä sairaalasta kotiin ja jättää vauva sinne. Mieli vaan on niin malttamaton :ashamed:
Sain vihdoin ja viimein maanantaina päätöksen äippäpakkauksesta ja äitiysrahasta, mutta pakkausta ei vaan kuulu (postista). Ei se yhtään myöhälle mennyt
:kieh:
Mun teksti oli taas niin omanapaista, antakaa anteeksi :ashamed:
Voimia edelleen kaikille vaivoista kärsiville. Kohta tosiaan alkaa ensimmäiset syyskuisetkin jo syntyä :heart:
MN + Neiti 33+0