Mama,
Uneksija &
Rimpulakissa, kiitos ymmärryksestänne
Toivottavasti saan sen anopin jollain tavalla aisoihin.
Huh kun taas oli tullut tekstiä! Muutamaan asiaan pitää kommentoida.
Kantoliinan minäkin aion hankkia, mieluiten joku ohut ja simppeli. En ole niihin ehtinyt vielä sen kummemmin tutustua. Lisää vaan kokemuksia, erityisesti se "valmis" liina kiinnostaa.
Kestovaipoilla aiotaan mennä, tällä hetkellä ei ole kun ne äippäpakkauksesta saadut. Olen ihmetellyt kestovaippoja kapoissa ja suoraan sanottuna olen aika pihalla niistä! Miksi niitä pitää olla kymmeniä erilaisia systeemeitä! Ja onko ne äitiyspakkauksessa olevat harsot myös vaipoiksi? Sanoinkin eilen miehelle että hän saa ottaa selvää kaikista näistä vaippajutuista ja neuvoa sitten mua, hän se on vielä enemmän kestovaippojen puolesta.
Harsoista puheen ollen, mistä ihmeestä niistä saa? :O ?? Äippäpakkauksessa oli siis ne valkoiset ja mm. Ikeassakiin oli jotain kuvioituja, mutta kun ne ovat sellaista kovaa kangasta. Pehmeneekö pesussa vai? Varmaan ihan tyhmä kysymys ja teitä kokeneita naurattaa
? Auttakaa avutonta.
Joosepin tarvike listasta tuli mieleen että oletteko huomanneet että Body Shoppiin on tullut vauvojen tuotteita. Oli perinteisten pesu -ja hoitoöljyjen lisäksi mm body butteria ja muuta ihanaa. Olen kyllä jostain mielestäni lukenut että vauvan ihoa ei tarvitse rasvata, onko näin?
Olen viimepäivinä kiintynyt tohon mahaan jotenkin entistä enemmin. Voisin tuijottaa tuntikaudet kun se heiluu ja hytkyy. Niin ihanaa tuntea oma vauva niin lähellä :heart: Toivottavasti mulle ei synnytyksen jälkeen tule kova masu ikävä.
Oma vointi on ollut aika huono :/ On vatsakipuja, supistelee, selkää ja lonkkaa särkee, pyörryttää närästää ja oksettaa. En jaksaisi olla päivääkään enää töissä. Mulla on ollut viikonlopusta asti lähes jatkuva
Bebesin kuvaileva "kuuma aalto". Muutaman kerran tuntunut että nyt se vauva putoaa ulos sieltä. Meinasin jo sunnuntaina lähteä äippäpolille, samoin eilen. Huomenna neuvola ja ajattelin nyt sinne asti jaksaa ja katsotaan sitten.
Vauvan
kokoarviosta on ollut täällä puhetta ja minäkin siihen menossa, mutta en tiedä milloin pääsen. Musta tuntuu myös että vauva vaan istuu tai on poikittain masussa. Saa nähdä miten tässä käy. Kättärille minunkin pitäisi mennä
synnytyssuunnitteluun, eikä mitään hajua siitäkään että milloin. Meillä vielä haikaranpesän järjestämä valmennus tulossa, neuvolan järkkäämäkin oli ihan ok.
Saatiin eilen illalla tarjous asunnostamme, ei vielä tiedetä otetaanko se vastaan. Oli kyllä tonnin enemmän kun halutaan, mutta mies meinaa käydä ahneeksi..
Saas nähdä miten tässä nyt toimitaan. Pieni pelko mulla pöksyissä että miten tässä käy. Myydään asuntoa itse ja se on ollu myynnissä kohta 2kk, joten en haluaisi nyt ryssiä tätä. Tarjouksen tehneellä ehtona oli että asunto vapautuisi viikon päästä! Ääk. Uusi asunto meillä on kyllä ja pääsemme muuttamaan siihen heti, mutta että viikon päästä! Tulis vähän hoppu pakkaamisen ja muun kanssa.
Pitkä viesti taas, mutta
ehkäisystä vielä. Me käytettiin kondomia ennen kuin vaihdoin pillereihin viime joulukuussa. Ja tässä sitä ollaan maha pystyssä
Käytin sitä
Yasminea ja neuvolassa sanottiin että paljon tällaisia tapauksia tämän merkin kanssa ollut!! Mietittiin että pitäisikö sitä oikeasti olla yhteydessä johonkin lääkelaitokselle! Heh, no kivasti tässä meille kävi ja tietysti ollaan hurjan onnellisia vaikka ei vauvaa oltu suunniteltukaan. Mutta tulevaisuudessa varmaan pysytellään ihan siinä kondomissa
Miimu ja Masu 29+3