Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

MioMio Mulla on molemmat lapset syntyny rv 41+3, ilman mitää sen kummempia merkkejä...supistukset alko yhtäkkiä molemmista ja that's it :) Nyt en edes tämän kolmannen kanssa odota sitä laskettua-aikaa, vaan odotan kiltisti sinne 41+3 viikolle :D

Tsemppiä kaikille jotka vielä odottelee vuoroaan, ja oikein paljon onnea vauvan saaneille:heart:

vauvis rv 12+1 huhtikuisista:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: MioMio
Onnea vauvoista! :flower: Kylläpä niitä on taas tullutkin! :)

MioMiolle tsemppiä huomiselle! :hug:

Tiikkoselle voimia ja hyvää synnytystä! :hug:

( . ) Laskettua päivää jäljellä 20 min, ei tainnu tulla täsmävauvaa ;) Nukkumaan siis! Hyviä öitä! :)

Mayah ja Pupu 40+0 :heart:
 
Onnittelut Helmi, Oliivimaria, Mustikka, Klematis ja Carlotta! :flower:

Eikä sovi unohtaa nyt tuoreimpana tiikkosta! Paljon onnea tiikkonen :flower:
Illalla vielä käväsin koneella mutten jaksanu kommentoija, mielessä kuitenki oli että niinköhän aamulla saahaan lukee vauvauutisia! :)


Täällä tuli nukuttua kyllä jotenki huonosti... Illalla kävin pitkän lenkin koiran kanssa ja sitten vielä peittojen pöllytystä ukon kanssa... :D Tosin kummatkaan sen suuremmin mitään sillon saanu aikaan...

Mut nyt yöllä sitten aika ajoin piti olla kääntämässä kylkee ku ilmeisesti supisteli, maha kovettu ja selkään kävi niin pirusti ettei pystyny paikallaan olemaan...
Tuossa sitten muutaman kellotin niin 9min välein tuli sängyssä maatessa...
Nousin sitten ylös niin nepä näköjään lakkas... Mut ku tänne sohvalle rötkähin niin jotain vetistä valahti housuun??? :confused: Ja punertavaa tuo on??? Laitoin siteen pöksyyn... Voiko sitä lapsivettä testata siitä siteestä vai mistä? Mulle neuvolasta antovat semmosen tikun mukaan nimittäin. Esikoisen synnytys alko limatulpan tulolla ja sitten alko supistelemaan... Eiku nyt tuleeki taas, väli 10min...
Tääh...

Talvicci ja Torsti tänään laskettuaika rv.40+0! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenii taas kaikille!!

Mä oon jo ihan sekasin ketä oon onnitellu ku vauvaa pukkaa niin vauhdilla nyt meidän ketjuun :D Onnea siis kaikille!!

Tiikkoselle erityis Onnittelut!! Vihdoinkin!!! :hug: :heart:

Talvicci selkeesti lähtö lähenee!! Onnea matkaan :D
 
tuska vaan jatkuu.. illasta asti supistellu 5-10min välein. suihkussa yrittäny kipua lievittää ja on auttanuki niihin supistuksiin mitä suihkun aikana tullu. supistuksia tuli sinne aamu 5 asti ainaki, kunnes jo väsymyksestä nukahdin varmaan puoleks tunniks.. taas jatkuu supistukset n.10 min välein ja tuskaa tekee. ei tie miten päin yrittäs olla supistuksen aikana ku selkää särkee nii maan perkeleesti!! tää on siis alkanu jo tiistai iltana ja alkaa usko loppua tähän hommaan. mieheltä sen pahemmin tukee ei heru ku hermoilee mun ähkimistä ja puhimista ja sitä ku HÄN ei oo saanu nukuttua. argh! olis itte näiden tuskien kans ja valittais vasta sitte. tayssiin yöllä jo soittelinki mut eipä sekää mitää hyödyttäny. en tie pitäskö kohta sinne lähtee vai onko turhaa? :/
 
tiikkoselle ja verukselle onnittelut :flower:

Mä alan kohta itkeä jollen ole pian itsekin onniteltavissa :D Yöllä syötiin sairaalakassista karkkeja kun mies sanoi että sitten ainakin tulee lähtö. Ei tullut ;) Taaskaan. Samanlainen kipeä yö ja kipeä aamu kuin ennenkin.

Mädchen, eikä :headwall: Ihan vääriä polttoja sullakin... Koska sulla se ya-kontrolli on?

mariz, ihanan miesmäinen ajattelutapa :/ Paljon tsemppiä, sinuna lähtisin kohta kokeilemaan onneani!!

Zophie+murunen 40+3
 
Viimeksi muokattu:
Onnea carlotta,tiikkonen ja verus pienokaisista!!:flower: ihanaa että olette saaneet homman hoijettua ja nyyttinne syliin...

muuten carlotta,tuon nimen voisin laittaa vaikka lapselleni..=) ihana! siis Carlotta

Voi mariz, toivon totisesti sulle nopeutta siihen avatumiseen.. voimia:hug:

talvicci tuohan on selvästi limatulppaa! ja sehän voi nopeastikki edetä sen jäleen =) Onnea matkaan,toivottavasti pääset pian "hommiin..."

Kävin eilen illalla vielä toisen lenkin ja olihan se melkosta vaakkumista:Donkohan mulla koskaan ennen ollu tuommosta.... ja armoton vessahätä kokoajan,hyvä ku kotia selvisin...:whistle: mutta ei supistuksia juurikaa. pikkunen se vaan potkiskelee onnessaan sielä.

Ja eilen merkkasin väärät viikot tänne,tai päivän siis nyt vasta on se 39+3 minkä joeilen laitoin.... noo... päivät sekasi.

piti jo vaihtaa vauvan kotiintulovaatteita. kevyt toppiksen vaihoin toppapukuun,tosin sekään ei kauhean paksu oo mutta on tuolla joniinn kylymät ilmat että trrrrrrr

Mutta nyt lähen ekaluokkkalaista saattelemaa kouluuu...

Pai ja tyty 39+3:heart:
 
Onnea verus! :flower:

mariz
Onko sulla semmosta jyväpussia? Jos niin kokeile sitä... :hug:


Saa nähä mitä tässä tapahtuu... Samanlaisia nämä kyllä on ku esikoisesta!
Tunnin tullu nyt alle 10min välein ja totisesti on kipeitä!
Pitää varmaan pikkusiskolle soittaa ku se tulee lapsenlikaks... Saa nähä pitääkö ne esikoisen synttärit perua... Synnärille matkaa se 90km...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hipsunen
Huomenta!|ONii mitkä unet...?

Taas on paljon vauvoja plumpsahtanut maailmaa ihmettelemään, en todellakaan ala kaikia nimeltä luettelemaan mutta onnea vauvautuneille!:heart:

Siivous ja peittojenheilutus eilen ei tuottanu minkäänlaista tulosta. Peittojenheilutus oli kyllä pitkästä aikaa aika... huvittavaa... :D siit olis varmaan saanu hyvän komedian. Mut ku mamma ei taivu ni ei taivu. Muistin taas miks siitä hommasta ollu pikkasen taukoa :LOL:

Zophie:nyt saat mennä ostaa uudet karkit kassiin ja syyä ne ens yonä :LOL:

Mä lähden nyt vaappumaan lenkille. Kvaak kvaak. Ainii, ja mä poksunki tänään, hihii!

sanzilla ja möhkis POKS 39 ja 0
 
sanzilla, ehkä mä syön vaan ne kaikki niin josko sit tulis se lähtö :D Ei meilläkään peittojenheilutus edellispvänä saanut aikaan muuta kuin mukavan olotilan. Ja ikävää olotilaa sillä kerrankin haettiin :LOL:

Yksi säälittävä supistus bongattu kauppareissulla. Yksi. Kolme päivää yli la:n ja yksi supistus. Hiphurraa :D
 
tiikkonen ja venus onnea!

Jokohan Talvicci on lähtenyt? =)

Täällä yöllä poltteli alamahaa kuin menkkojen aikaan ja ne sai aikaan suolen tyhjennystä, sama homma nyt aamupäivällä. Mutta ei tässä vielä mitään muuta tapahdu, kunhan vaan polttelee :kieh:

nessu ja pieni 39+1
 
Onnea kaikille vauvan saaneille ja pitkää pinnaa niitä odottaville!

Meillä arki jatkuu rauhallisena...viimeyönä nukuttiin 7h putkeen...Tänään käytiin punnituksessa ja neidillä on painoa tullut 200g sunnuntaista lisää, joten melkein on syntymäpaino saavutettu takas :)

Jännä, että täällä sai Neuvolasta Ainun pakkauksen, missä oli koliikkipullo ja tutti, sekä kosteuspyyhkeitä. Onko muilla ollut näin? Samoin antoi kasan erillaisia rasvoja, pesuaineita, lampaanvillaa nänneille ym...
Meinaan naapurikunnassa ei ole saanut tämmösiä ainakaan...

Marja ja "nana" 1vko
 
  • Tykkää
Reactions: Zophie ja Hassel
Onnea Tiikkonen ja Verus! :flower:

Jaksamista meille odotteleville... Huh, meinaa jo alkaa hermo mennä ihan joka asiaan (kuten esimerkiksi aviomieheen). On tää henkisesti aikamoista ja fyysinen kuntokin alkaa olla koetuksella näin loppuaikana. Onneksi on aurinkoinen sää ja pääsee tuulettumaan hiekkalaatikon reunalle :D

Hyvää viikonloppua kaikille! P.S. Minä ainakin ajattelin, että voisipa vaikka synnyttää viikonlopun aikaan :LOL: Sitä odotellessa joo...

Mayah ja Pupu 40+1 :heart:
 
marja ei täällä tuollaisia pakkauksia neuvolasta saa :( Ei edes niitä ekoja d-vitamiineja. Hienoa, että joku kunta muistaa! =)

Mayah mun mielestä olis myös hyvä viikonloppu synnyttää, mutta ei pidä liikoja toivoa :headwall:
 
Niinpä, Nessu86! Aina sitä odottaa ja kuvittelee, miten soittaa esikoiselle hoitajaa ja vois sanoa miehelle, että nyt meni lapsiveet ja mennään! Mutta... EI. Esikoisen kohdalla ku käynnistettiin yliaikaisena, ei koskaan saanu kokea sitä tunnetta, että NYT lähdetään. Jotenkin surettaa, jos taas käy samoin. Haluan kokea sen! :headwall:
 
Heippa kaikille!!!:wave:

Paljon onnea nyyttinsä saaneille!!!:heart:
En oo taas käyny täällä kirjottelemassa,jotenkin ollu niin vetämätön olo.Teidän kirjotuksia kyllä käyny ajoittain lueskelemassa.
Täälläkin siis vielä yhtenä kappaleena!Oletin et tää tulis aijemmin kun esikkokin synty viikoilla 39+4 mut ei ois pitäny olettaa!Masu on jo tosi iso ja painaa joka paikaa...ValiVali!
MioMioEn edes pysty kuvittelemaan sun tän hetkistä olotilaa kun itsekkin jotenkin jo niin turhautunu vaikka tänään 'vasta' la.
Hirveästi tulee ihmisiltä kyselyitä joko,joko,joko...Puhelimeen ja heti kun avaa fb:n niin jo on keskusteluikkunat auki:DEi ihmiset tietenkään pahalla mutta jotenkin stressaa kun itekkin odottaa jo niin paljon että tapahtuis jotain...
Nyt tuli tällänen valivali teksti,soriiii!!!!
Hyviä vointeja kaikille!!!:)
Suffi&Tähti 40+0
 
MioMio, miten tuo ei yhtään yllättänyt tuo niiden päätös. Todella paskamaista suorastaan. Sulla noita viikkoja kun piisaa ihan pirusti jo. Paljon jaksamista :hug:

Mäkin tykkäisin että tää viikonloppu olis just synnyttämiselle tehty, mutta... :stick:
Tuossa hikoilutti hetken ja tuli tosi paha olo, pientä jomotusta hetken ja kappas, ohi meni. Hiukan on huono olo edelleen, mutta se lienee närästystä. Samoilla mennään ja mä lakkaan jo ajattelemasta että koskaan synnytänkään.

Zophie+itsepäinen murunen 40+3
 

Yhteistyössä