Onnea taas kauheasti kaikille vauvautuneille!
Hassel, nauraisin kippurassa noille sun jutuille jos vielä sellaseen asentoon taipuisin
Mut onnittelut talokaupoista ja toivottavasti tosiaan selviätte sinne huomiseen asti, ettei tarvii takakontissa synnyttää! Ja mitä tulee siihen, et kaikki meistä menee varmaan yli ja ollaan samaan aikaan tukkimassa jokainen mahdollinen synnäri, ni musta tuntuu ihan samalta
Sit täytyy vaan jokaisen laittaa foorumin nickillä varustettu nimilappi sairaalakaavun rintapieleen, että tiedetään ketä tönitään edestä kun pyritään leikkaussaliin tai ponnistamaan!
Miirikille myös tsempityksen huomiselle!
Miranna, tylsistymisen merkkejä kyllä havaittu myös täällä. Ja noi kävelyyn yhdistyvät kivut kuulostaa myös tutuilta! Täytyy toivoa, et alkavat tekemäänkin jotain!
Jälkivuodosta, millaista jälkivuotoa teillä on ollut sektion jälkeen?
"Joko nyt" -kyselijöistä ei oo kauheesti ollut vielä harmia. Anoppi on ehkä pahin. Se todella luulee että on itse menossa synnyttämään. Mulle se on ainakin tilanteena niin yksityinen, ja se hetki lapsen syntymän jälkeen sellainen, että en mä sitä sen kanssa halua jakaa. Kauhistuttaa oikein ajatus siitä, että mä oon heräämössä enkä oo kunnolla edes nähnyt omaa vauvaa vielä, kun se on jo pitänyt sitä sylissä. Hyi että.
Mut se on ollut jo joka kerta tunkemassa sairaalaan mukaan, kun on tarvinnut käydä, vaikka on ollut hyvin tietoinen, että mulla on ollut mies tai oma äiti mukana. Mut anopista saa kuulemma rikoslain mukaan saman rangaistuksen kuin ihmisestä, joten kestää täytyy.
Hoen itelleni vaan et, hormonit, hormonit, hormonit...
(Mut kyllähän äiti saa sitten sairaalassa päättää, että kuka vierailee? Ei tarvii ketä tahansa koska tahansa päästää?)
Mä odotan vimmatusti jo ens keskiviikkoa, kun silloin saan ajan sektiolle! Jee
opcorn:
Ja perjantaina on vielä neuvolakin tulossa. Jännä nähdä onko verenpaineet edelleen koholla, viime mittauksissa oli kolmekymppiä yli oman normaalin molemmat. Ja hemppa on edelleen liian matala :stick:
Talvicci, enkös sulta kysynyt sitä hemoglobiinijuttua viimeksi? Nyt kysyn sitten, että imeytyykö sulla se lisärauta?
Tai miten muilla? Mä olen kokeillut jo nestemäiset ja pillerit, mut niistä ei mee mitää muuta ku maha sekasin! Ihan kun ei olis kiitos vaan muutenkin jo riittävästi vaivoja, niin onhan se tottakai tervetullut lisä, että saa istua pöntöllä joko helvetin monta kertaa päivässä tai sitten viikon välein tuntitolkulla ja silti ei irtoo
Ja olisko ollut
Vaniljainen, joka puhui että pahoinvointi tekee comebackin aamuisin? Onneksi ei siitäkään enää tolkuttoman kauaa tarvitse kärsiä! ^.^ Itselle meinaan tullut sama vaiva ja se riepoo.
Mutta palaillaan illemmalla, nyt teetä ja telkkaria 8)
Jemmiksi &
Omppu