Yötä vaan kaikille ja ihan ensin...
CASANNALLE ja perheelle ONNEA JA ILOA PIKKU PRINSSISTÄ :heart:
Kylläpä olette olleet ahkeria kirjoittamaan! Sitä se teettää kun ottaa pikku päikkärit niin heti sitä mennään kirjottamaan neljä sivua juttua niin ettei pysy perässä!
INNOM, lähitkö näytille/jakautumaan? Tsemppiä jos tosiaan vedet meni ja lähtö tuli!
Freundin, tervetuloa ja JEE joku sentään tuli samalle la:lle mun kanssa
. Tosin mä todennäköisesti tuskailen tän mahan kanssa vielä kolmen viikon päästäki...elleivät halua käynnistää. Plääh...
Kyselyistä, mä oon luvannu pistää ryhmäviestiä kaikille vähänkään tutuille heti ekasta supistuksesta kun pitää lähteä, että kaikki muutkin joutuu kärvistelemään ja menettävät yöunensa jos oon synnyttämässä yöllä ja ihan vaan muutenkin
. Muuten ei kyselyt ärsytä. Pääsääntösesti kyselevät vaan, että millos se la olikaan ja että mikä vointi.
Tosin näitä "kyllä se sieltä kohta tulee" ja "ei oo enää pitkä aika" tyyppejä riittää ja ne kieltämättä vähän ärsyttää...Tässä tilassa kun tieto siitä että la on puolentoista viikon päästä, mutta hyvin todennäköisesti menee viikolla vähintään yliaikaseks ei lohduta yhtään että "ei siihen enää ole pitkä aika". Siihen on jopa KOLME viikkoa vielä ja se on PRK*EEN pitkä aika tässä tilassa...sori vaan...
NLA kuulumisia
Pissa ok.
Fundus kasvanu viikon takasesta 2cm vaikka muksu laskeutunu :O ?!?! Apua! Eli nyt 36cm...
Sydänäänet sitä samaa ku alusta asti eli 145
Verenpaine 102/62
Paino otti ensimmäisen hurjan hyppynsä ja oli noussu viikossa 1.1kg! Se siitä nachojen ja juustonaksujen syömisestä eilen...Kyllä oli aamulla paikat turvoksissa, että ei ihme...
Ja huomenna ä-polille. Vika painokontrolli. Saapa nähdä miten käy. Toisaalta mua pelottaa, että on iso vauva ja päättävät käynnistää, toisaalta pelottaa ihan älyttömästi, että mitä jos tätä ei käynnistetäkkään?! Se tietää ylimenoa ja takuu varmaa isoa vauvaa ja sitä, etten osaa yhtään valmistautua millon syntyy ja se pelottaa, koska mies saattaa olla matkoilla niin kaukana, ettei ehdi synnärille mukaan ja se on mun suurin pelko!
Nytkin on viiden tunnin ajomatkan päässä palaveeraamassa ja kotiutuu vasta huomenna illalla. Onneksi nyt on olo, ettei todellakaan ala syntymään, mutta entäs ensi viikolla? Sillon on melkein yhtän pitkän matkan päässä ti-to! Yyyhh....pelottaa :|
Siinähän tuo omanapa osuuskin jo tuli. Teppana on taas kääntäny itseään monta kertaa tänään...nla:ssa oli pylly vasemmalla, saa nähdä mitä on huomenna...Viime viikon nla:ssa oli oikealla. Vois jo rauhottuu pikkuhiljaa...
Hassel ja Tepsukka 38+4
Huomenna alkaa naiset MEIDÄN KUU!!!!!