Pakko varmaan munkin on nyt liittyä. En osaa pysyä poissa. Toivotaan, että täti ei kurvaa pihaan. Olen siis kaksi testiä tehnyt, tänään laskureiden mukaan joko 4+0 tai 3+6. Laskettuaika pitäisi sitten olla 7-8.9.
Olen vielä hyvinkin epäileväinen tän suhteen, tuntuu niin ei-raskaana olevalta. Kaksi haaleaa plussaa olen testiin saanut, parin päivän päästä ajattelin tehdä uuden. Varmaan pakko myös digi ostaa, jotta saa jotain varmuutta. Eli plussasin ekan kerran kaksi päivää sitten, eilen aamulla sitten toinen plussa.
Pakko oli nyt laittaa tää kuva tänne, vähän niinkuin hakeakseni mahdollisimman monilta vahvistusta siihen, että plussa on vahvistumaan päin Ylempi dpo12 ilta, alempi dpo13 aamu.. :ashamed:
Katotaan kuinka käy. Toivottavasti tulin pysyäkseni tänne
Niin kovasti vauva olisi tervetullut, kaksi lasta on ennestään
Yk1 meneillään eli senkin suhteen olisi suuri juhlan aihe, jos tärppi olisi heti käynyt.
Ja mikäli nyt testit vielä plussaa mulle sanoo, niin sitten olen myös mukana fb-ryhmässä mielelläni.
Mutta toivottavasti saan liittyä ainakin nyt alustavasti joukkoon mukaan, lähden sitten häntä koipien välissä pois, jos täti kurvaakin pihaan..