Syyskuun suloisuudet!

Onko täällä jo syyskuisten ketjua? En ainakaan huomannut :) Mä plussasin 25.12, mutta huomenna on pakko vielä kipasta apteekkiin hakemaan toinen testi. En luota yhteen :) Laskeskelin netin laskureilla, että la olis 1.9. <3
 
En oo nähny ja sitä odotellu <3 Täällä plussattu jo ekan kerran 22.12 sit varmistukset 24.12 ja eilen ja nyt on kyllä jo niin vahva ku voi olla :) Mul ois la 3.9 menkoist laskettun eli aikaseen on plussa näkyn. Odotellaan lisää syyskuun odottajia.
 
Heips! Minä myös olen odotellut pinoa syyskuisille. :) meillä plussattiin 23.12 ja la olisi omien laskujen mukaan 5.9. Nyt olisi siis viikkoja 4+0. Millaiset fiilikset teillä on, odotatteko ekaa vai?
 
Kiva, kun saadaan lisää porukkaa mukaan :) Meillekin kolmas tulossa <3 Aivan ihanaa, mutta jännittää kamalasti.. Esikoinen on 4v4kk ja toinen 9kk, molemmat tyttöjä. Odotatko Taru_ esikoista vai onko sulla jo ennestään lapsia? :)
 
Joo, ensmmäinen olis tulossa :) Jossei noita koiria lasketa lapsiksi, niitä löytyy kaksi...

Nyt kun olettekin jo "konkareita", niin voinkin teiltä kysyä että oletteko käyneet varhaisultrassa? Siis aiemmissa raskauksissa. Entä aiotteko käydä nyt?

Mulla on vieläkin vähän epätodellinen olo, tänään on kyllä oikeastaan eka aamu etten enää tehnyt raskaustestiä. Vatsaa vihloo ja mielialat heittelee, vähän ehkä on väsymyksenpoikastakin muttei mitään sen suurempaa.. Millasias oloja teillä on? :)
 
Mä voisin ilmottautua tänne kans mukaan :) Tein eilen plussan ja tänään digi testi kertoi: "raskaana 2-3". Eli ilmeisesti jossain siinä 4-5 viikolla ollaan. En pysty oikein tarkasti laskeskelemaan tuota laskettua, sillä viimeksi ei ollut kuukautiset vaan keskenmeno :( Toivotaan nyt, että tämä pikkuinen jaksaa kyydissä loppuun asti!
Ensimmäistä odotellaan.

Taru: Mä haluisin käydä varhaisultrassa juurikin tuon koetun keskenmenon vuoksi. Toki plussasin vasta eilen, mutta tuntuu, että en oikein uskalla luottaa, että kukaan mukana olisi ja että kestää.
 
Taru_ Esikoisesta en käynyt, silloin mentiin jotenkin niin luottavaisena / ei edes miettinyt etteikö kaikki olis hyvin :) Hyvinhän kaikki meni eikä mitään ongelmia. Mut sit Tota nuorempaa yritettiin 15 kiertoa ja siinä tuli 2 keskenmenoa 6-7 viikoil ja pari kemiallista ni sitte kun tärppäs halusin varhaisultraan varmistamaan että kaikki niinkun pitää.

Nyt oon vähä kahden vaiheil et mitä teen :) Itseni tuntien varmaan meen kyllä tässäkin raskaudessa varhaisultraan taas.

Tänään oli viel pakko testailla ja kyl se on uskottava ettei toi viiva enää vahvemmaks voi muuttua :D Viikkonäytöllisen vois tehdä ihan mielenkiinnost kun oireita jo jonku verran mitä ei aiemmin näin aikaseen oo ollu :)

Muuttuiko uuden vuoden suunnitelmat kellään plussan myötä? :) Mul ois nyt viikonloppun ollu pitkäst aikaa mahdollisuus lähteä yhden ystävän kanssa vähän viihteelle mut se vaihtuu leffareissuun miehen kanssa :)


Astre ja vielä niin pikkuinen masumatkustaja 4+3
 
Mä haluaisin käydä varhaisultrassa, kun ennen kakkosta oli keskenmeno ja tuulimunaraskaus. Tulis paljon luottavaisempi olo, kun tietäisi, että kaikki ainakin sillähetkellä hyvin. Mä oon jonkinverran väsyneempi ja aina joskus tulee pieni etovaolo. Ja pissalla sää käydä jatkuvasti :D
 
Moikka! Minäkin voisin ilmoittautua syyskuun odottajiin. 25.12 tein haalean plussa-testin ja tänään oli jo hieman selkeämpi viiva. Laskettu aika olisi 4.9. <3 Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin! :)
Meillä on ennestään 6-vuotias ja 1v8kk -vuotias eli kolmatta odotellaan täälläkin. Vielä ei ole hirmuisesti ollut oireita, jonkin verran väsymystä ja palelua iltaisin.
Onnea kaikille tasapuolisesti! :)
 
Heippa! Ilmoittautuisin mukaan myös!
Täällä plussattu 24.12, jolloin testiin pärähti vahva plussa :) Laskettu aika olisi 1-2.9 ja toista odottelen. Juuri päiväunia nukkuu ihana 1 v 1 kk:n ikäinen tyttö <3

Alkuraskauden uä on varattuna 15.1 ja tämä siksi, että mulla raskaus on saanut alkunsa hieman avustettuna ( kuten ensimmäinenkin) eli Femar-tabletit + Puregon pistokset + Pregnyl irrotuspiikki ja ajoitettu yhdyntä oli tämän raskauden resepti. Ensimmäinen raskaus sai alkunsa inseminaatiolla.

Täällä ollaan ikionnellisia, mutta hieman jännittyneitä, että onko vauvoja tulossa yksi vai useampi, koska tamä on hyvinkin mahdollista...

Oireita: väsymys, nippailut munasarjoissa ja ajoittain etova olo

Oikein Paljon Onnea kaikille raskautuneille!!

Amelie` ja pikkuinen 4+4
 
Oikein paljon onnea kaikille tuleville syyskuun suloisuuksien äideille!
Itse olin viime vuonna syyskuisissa ja vaavi on kyllä niiin ihana.
tsemppiä kaikille toivoo Tillu79 ja "Hippu" Syyskuun söpöliinit 2012 porukasta.
 
Täältä myös yks mukaan. Mulla on sama tilanne kun Pintsulla, eli keskenmenon jälkeen saanut eilen vahvan plussan. La lienee elo/syyskuun vaihteessa. Olo on kyllä lähes oireeton, mitä nyt vähä poruttaa joka asia..
 
Mun puolesta voitais tehdä Facebookiin ryhmä tai siis minä voisin osallistua :) kunhan on salainen, ettei tämä ihana ilouutinen vielä julkistu "kokonaan" :D vai pitäiskö se tehdä peitenimellä ja sitten vaan kutsutuille?
 
Joo, ehdottomasti salainen! :) En halua, että kukaan vielä saa tietää tästä.. Mä voisin sen tehdä jos saa kannatusta :) Täytyy vaan tehdä se salanimellä, kun jos on salainen, niin perustajan pitää vissiinkin olla ryhmään haluajien kaveri ennenkuin pystyy lisäämään. Niin en viitti omaa nimeä täällä huudella :)
 
Täälläkin yksi plussannut! La luultavasti siinä 3.9 paikkeilla. Menkat vasta palautuneet ensimmäisen raskauden jäljiltä, niin vähän vaikea kierron pituutta tietää. Toista siis odotellaan, esikoispoika on meneväinen 1v 2kk. Mulla on aika varhaisultraan 9.1, sitä odotellaan jo kuin kuuta nousevaa! Vuosin ennen ja jälkeen plussan yhteensä n. 1,5viikkoa, joten hieman jännittää mitä se oli, kun esikoisesta ei ollut minkäänlaista vuotoa. En oikein osaa edes iloita tästä mahdollisesta raskaudesta, ennenkuin varhaisultralla on todettu kaiken olevan kunnossa.

Kannatan facebook-ryhmää!
 
Uskaltaakohan tänne jo liittyä, kun tänään olen tehnyt kaksi haaleaa, mutta selvästi erotettavaa plussatestiä? Mullekin jokin laskuri sanoi että LA ois 4.9. jännää.

Ja esikoista täälläki :) ei oikein vielä uskalla uskoa.
 
MV.
Minäki voisin tänne liittyä.Eilen tein testin ja raskaanahan sitä ollaan :)
LA on suunnilleen 2.9. Nyt pari kuukautta sitten tuli keskenmeno ja hieman pelottaa että tulee taas...en ihan vielä uskalla täysin iloita,mutta toivon kyllä niin paljon että nyt kaikki sujuis hyvin : )
 
Pakko varmaan munkin on nyt liittyä. En osaa pysyä poissa. Toivotaan, että täti ei kurvaa pihaan. Olen siis kaksi testiä tehnyt, tänään laskureiden mukaan joko 4+0 tai 3+6. Laskettuaika pitäisi sitten olla 7-8.9. :) Olen vielä hyvinkin epäileväinen tän suhteen, tuntuu niin ei-raskaana olevalta. Kaksi haaleaa plussaa olen testiin saanut, parin päivän päästä ajattelin tehdä uuden. Varmaan pakko myös digi ostaa, jotta saa jotain varmuutta. Eli plussasin ekan kerran kaksi päivää sitten, eilen aamulla sitten toinen plussa.


Pakko oli nyt laittaa tää kuva tänne, vähän niinkuin hakeakseni mahdollisimman monilta vahvistusta siihen, että plussa on vahvistumaan päin :D Ylempi dpo12 ilta, alempi dpo13 aamu.. :ashamed:

Katotaan kuinka käy. Toivottavasti tulin pysyäkseni tänne :D Niin kovasti vauva olisi tervetullut, kaksi lasta on ennestään :) Yk1 meneillään eli senkin suhteen olisi suuri juhlan aihe, jos tärppi olisi heti käynyt. :)

Ja mikäli nyt testit vielä plussaa mulle sanoo, niin sitten olen myös mukana fb-ryhmässä mielelläni. :)

Mutta toivottavasti saan liittyä ainakin nyt alustavasti joukkoon mukaan, lähden sitten häntä koipien välissä pois, jos täti kurvaakin pihaan.. :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä