Huomenta mammat,
Ihana kuulla, että
Mintturan ultrasta tuli hyviä uutisia! Onnea muillekin ultrassa käyneille hyvistä uutisista. Ja
Tillu79:lle jaksamista sairaalaan! Miten siellä nyt voidaan?
En nyt enää muista kuka ja millä sivulla kirjoitteli mulle vielä kyssäriä siitä
P&T kantokopasta
tuli tässä yksi päivä mieleen että unohtui vastata silloin heti
Laitatko kysymyksen uusiksi, jos en nyt osaa vastata siihen ulkomuististani! Mulla ei siis vielä ole kantokoppaa, joten en osaa sanoa sen kummemmin sen ominaisuuksista. Toivon, että kantokopasta saa myös lämpöpussin, mutta en ole 100-varma.
Sf-mittaa eivät minulta vielä neuvolassa ottaneet. Viime kerralla tosin mentiin aika alakäyrillä/keskikäyrillä, joten ei pitäisi olla huolta vauvan suuresta koosta. Meidän esikoinen painoi 3390g, vaikka mentiin 2 viikkoa yli lasketun ajan.
(.) Ihania muljahduksia tuntuu alavatsalla tässä koneen ääressä istuessa. Pikkuinen vetelee selvästi aamuvoltteja kohdussa. Liikkeitä on muutenkin alkanut tuntumaan nyt useammin, joka on kyllä ihanaa ja saa uskomaan raskauden jatkumiseen.
Rautalisäkuuri aloitettu nyt viikonloppuna, vielä en tunne vaikutuksia, heh, mutta se on ihan oman myöhäisen valvomisen syytä. Ostin obsidan-fe:n sijasta olisko ollut
retaferia?? Olin sitä saanut joskus verenluovutusten yhteydessä mukaan, ja tiesin sen sopivan kropalleni jo valmiiksi, ja taisi olla hitusen halvempikin, en nyt muista.
Äh, taas pää ihan tyhjä siitä mitä piti kommentoida. Näin siinä käy kun ei kirjoittele useammin
Mutta palaillaan kun muistuu mieleen!
Enää reilu 10 viikkoa töitä kesäloma poislukien!
syksyn taimi ja tyttö 22+3