Toivottavasti mintturalle tulee tänään vain hyviä uutisia! Peukkuja pidellen!
Minullakin taaksepäin kallistunut kohtu ja kyllä kovin myöhään tuli varsinainen vauvamaha esille ekassa raskaudessa. Silloin töissäkin kerroin vasta rv 25 + ja vatsa ei ollut kovin kummoinen silloinkaan! No edelleen taaksepäin kallellaan kohtu on, mutta tässä toisessa raskaudessa kyllä aiemmin vatsa tullut esiin. Tosin oli nyt enemmän tuota läskiäkin tuossa vatsamakkaralla kuin aiemmin : /
Täällä liikkeet ovat tuntuneet jo rv 13 alkaen, alkuun vain silloin tällöin päivien välein ja aivan hentoina, mutta n. rv 17 alkaen jo päivittäin. Liikkeet tuntuu pääsääntöisesti jossain todellla todella alhaalla, muutama yksittäinen töytäisy tuntuu vähän navan yläpuolella, mutta ne potkut tuntuu tuolla häpyluun tietämillä! Ekassa raskaudessa aivan toistepäin, eli potkut tuntui alusta alkaen ylhäällä. Taitaa tämä vaavi viihtyä perätilassa jatkuvasti!
Bolakorun tilasin kanssa ensimmäistä odottaessa, mutta jäi sen käyttö silloin melko vähälle! Ehkä olisi pitänyt tilata sellainen hienompi, kun oma oli kovin yksinkertaista mallia, eikä oikein tuntunut sopivan milloinkaan vaattteiden kanssa yhteen! Heh. Taidan tehdä tänään vähän nettiostoksia äitiysvaatteiden suhteen, koska tällä hetkellä vaatevalikoima on kovin suppea. Toisaalta ei noita äitiysvaatteita pitkään ehdi käyttämään, mutta tuskaa on, kun tuntuu ettei ole mitään "fiksua" päälle pantavaa. Kaikki normaalit vaatteet töröttää oudosti päällä ja kiristää, puristaa, ahdistaa :kieh:
Tämä minun flunssakin jatkuu jo neljättä viikkoa aina vain pahempana. Tänään lääkärille ja vähän huilia. Viikonloppuna olisi sitten kiireitä, kun on tuo äitienpäiväkin! Omalla kohdalla vietän toista äitienpäivää :heart: Mummoille ja mammoille pitäisi jotain askarrella. Taidetaan tuon esikon kanssa tehdä sellaiset kankaiset ostoskassit ja leikkiä vähän kangasväreillä!
Kova polte olisi mennä ostamaan jotain pientä kivaa vaatetta vauvalle, mutta kun hain eilen 3 laatikollista esikoisen vanhoja vaatteita esille, tuli ahdistus, että niitä on niinkin paljon! En kuitenkaan haluaisi ihan täsmälleen samoissa vaatteissa seuraavaa pitää, joten jotain pientä uutta "täytyy" hankkia! Ekaa kertaa täälläkin kävi ajatus "IIK" päässä, kun tajusin, että syksyllä meitä on yksi pieni ihmisenalku enemmän!
Se on vissiin niin, etten osaa raskauden suhteen rentoutua. Kun rakenneultrassa kaikki ok, kehitin sen jälkeen vaikka mitä teorioita toksoplasma- listeria- parvorokko -sytomegalovirustartunnoista! Nyt olen ihan varma, että jonkun noista olen saanut ja vauvalle tästä ongelmia! Olen yrittänyt järkeillä, että riski on pieni, mutta kun se riski on olemassa ja siksi on vaikea olla täysin huoletta! Kyllä tässä raskaudessa sitä jotenkin huolehtii nyt enemmän kuin ensimmäisessä! Ajatus "kerran kaikki mennyt hyvin, voiko nyt kuitenkaan käydä yhtä hyvin" -pyörii päässä jatkuvasti. Toivottavasti vauvalla kuitenkin kaikki hyvin ja terveenä syntyy ja pysyy!
Taitaa toistaiseksi olla aika poikavoittoista tämän pinon vauvalupaukset! No ehtii tilanne vielä tasoittua! Onnea rakenneultriin!
Jaksamisia!
Bastet ja tyyppi rv 23+