Tänään oli toka neuvola. Kaikki oli niinkuin pitää, sydänäänet kuului heti ja oli 130-150 välillä. Kysyi, että tunnenko jo liikkeitä ja kun sanoin, että tunnen niin sanoi, että niin ajattelikin, kun sydänäänetkin heti niin selvästi kuului. Hemoglobiini ei ollut tippunut, oli ekalla kerralla 124, nyt 125. Ei kovin korkea kuitenkaan, mut ihan ok. Pissa oli puhdas, verenpaine alkuun vähän korkea, mutta toisella mittauksella oli laskenut. Kohdun tunsi heti navan alapuolella ja siinä oon sen itsekin tuntenut.
Kirjoitin yks päivä pitkän tekstin, mut sit netti jumahti ja sinne se sitten hävisi. En jaksanut alkaa uudestaan kirjottaa.
Kylläpäs täällä oli paljon kipeinä olijoita. Pikaista paranemista sairastupiin! Mulla on se nuha jo pikkuhiljaa helpottanut, kyllä sitä reilun viikon kestikin. Ei ollut kyllä muita oireita, mut tuntuu, että vasta olin siinä kamalassa flunssassa, joka kaatoi sänkyyn. Mulla siis raskaus ei ainakaan suojaa, päinvastoin! Yleensä ikiä en saa mitään flunssia tai oo muutenkaan usein kipeä (kop kop kop).
-kumiankka- oli kysellyt noista syyneistä
Eli täällä käydään neuvolassa 6 viikon välein. On harvennettu käyntejä aika paljon... Edellisten kanssa kävin kerran kuukaudessa ja siihen lisäksi ultrat. Tänään oli mulla siis toka neuvola ja nyt viikkoja 16+4. Seuraava käynti on muistaakseni 22+1, eli toukokuun puolivälissä. Siinä välissä on rakenneultra.
Mielialoista, yllättävän tasainen ollut koko ajan
Poikia odottaessa heitteli kyllä nanosekuneissa laidasta laitaan ja miehellä oli kestämistä :ashamed: Kaverille just asiasta puhuin ja ääneen ihmettelin, että miten oon niin rauhallinen ollut, kun aiemmissa tosiaan kilahtelin koko ajan. Kaveri (lapseton
) oli sitä mieltä, että sekin olisi vaikuttanut, kun on nyt ikää tullut lisää. Mä en ollut ihan samaa mieltä, kun oon kyllä menkkojen aikaan edelleen saanut kivoja raivokohtauksia
Että kyllä tää raskaus vaan on erilainen
Ja kaikille mukavampi. Kyllä ollaan poikien odotusaikoja välillä kauhulla miehen kanssa muisteltu, ei ollut helppoa kummallakaan, nyt jälkeenpäin tuntuu, että miehellä varsinkaan :ashamed:
Supistukset, niin kivuttomat, kuin kivuliaat, ovat mulla kyllä aina kovettaneet kohdun ihan selvästi ja siitä ne oon tunnistanutkin aina.
Meillä on toi eskari-ikäinen vähän flunssassa niin on tämän päivän kotona. Oli mun isäpuolella sen aikaa, kun kävin neuvolassa, niin ei tarvinnut mukaan ottaa
Eipä tänne kai muuta, nyt en muista muuta kommentoidakaan. Hyvää pääsiäistä kaikille :flower:
Peppi85 + salainen 16+4.
opcorn: (Esikoinen halusi, että laitan tän hymiön, heh).