Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

BiBa: Noi kaikki vaatteet oli itseasiassa kokoa 56 :D Ainoastaan toi Bamse oli 62 kokoinen ja kokeilin niin 56 kokoa käyttävällä vauvalle oli passeli.. :O Ystävä oli kylässä niin oli mukava mallata niitä päälle :) Mutta kohta on pakko ottaa noi kaikki osastolle kun en kestä!!!!! Pakko päästä pakkaaman kassia tai jotain muuta hauskaa tekemään. Kohta varmaan pitää silittää ja pestä noi kaikki vehkeet uudestaan kun meinaa tylsäksi aika käydä.. Miksen voinu jättää vauvan vaatteiden pesua näille viimeisille viikoille vaan piti päästä vouhottamaan jo 30 viikoilla :D Ja nyt tuli se odotettu lappu. Aika Maanantaina synnytystapa arvioon. VIHDOINKIN!!!!!!!!!! Sitten aletaan laskemaan päiviä =)

Pipsa 35+2 :heart:
 
Käy kyllä pikkusen kateeksi esikousta odottavia.. Olis ihana, kun sais ajan kanssa laittaa kaiken valmiiksi, tai sit vaan huilii.. Nyt, kun saa pojan nukkumaan, niin on ihan puhki. Hirvee vimma ois silti siivota ja laittaa. No, toisaalta ei käy ainakaan odottavan aika pitkäksi, kun päivät menee siivillä. onneksi toi poju nukahtaa niin ihanasti. Se on sänkyyn laitto ja seuraavan kerran pojasta kuullaan yleensä 11 tunnin kuluttua. Myös 2 h päikkärit pelastaa päivän :D voi, kumpa meidän tulokaskin olisi noin hyvä nukkumaan sitten..
Soittivat muuten heti petään siitä äippäpolille tehdystä lähetteestä, että älä tule, mittaa verenpainetta kotona. Tosi tyypillistä.. Noh, empä kyllä itsekään pitänyt moista kovin tarpeellisena, mutta innostuin jo ylim. ultran mahiksesta, ois saanu vähän kokoarviota samalla. NevaNeva, minusta tunika on kiva!
 
ohhoh,johan täällä on ruennu tapahtumaan!! Siellä alkaa olla jännät paikat millallakin!

Minä oon pakannu bodyn,puolipotkarit,sukat ja käsiin töppöset sekä varulta vielä päällyspuvun,jos sattuu olemaan kolea keli. Eilen just hämpläsin taas kassin ympäri ja vaihoin ne vaatteet! :D Niin ja ne on kokoa 50,pitäskö olla isompia??!
Tänään raahattiin pinnis makuriin...alkaa oikeesti näyttämään että meille muuttaa pian pikku ihminen! :heart:

Koko päivän kivasti supistellu ja tuntuu että poitsu ois laskeutunu alemmas,mies nauro tänään että oon alkanu kävellä kun ankka!! Hyvä kun kehtasin kauppaan lähtee...
Kyykinpä sitten tuossa mansikkamaallakin vähä ja keräsin pikku rasian mansioita. Saas nähä mitä paikat tykkäs ja kuin yö menee..onnes on viileempää niin josko ei tarviis yötä ähistä ja pyöriä!

Vielä pari päivää ja äippäpoli!! Alkanu tuntumaan että ei ne mua kuiteskaan vielä sisälle ota,eihän tässä oikeestaan edes ole mitään hätää... : / muuta kun haluaisin jo niiiiiin tämän vauvan kotiin!!!

tsemppiä,tsemppiä!! Loppusuora häämöttää!! Jospa pian saadaan vauva uutisia! :wave:
 
Rupesin tuossa miettimään, että missä muuten on Tillu ja Hippu? Siellä voisi kuvitella olevan vauva jo olemassa. Tai sitten ei, mulla on kummityttö, joka meinasi syntyä moneen otteeseen, mutta syntyi sitten loppujenlopuksi raskausviikolla 43.
Mulla on ollut kahden päivän tarmonpuuska ja olen puuhastellut ja käynyt kaupungilla ja sen sellaista. Nyt on sitten väsy. Mistä lie johtuu?
Huomenna olisi neuvola. Saa nähdä, millainen täti tällä kertaa, kun oma on vielä lomalla.
 

Yhteistyössä