Moikka !
Oon seuraillut teidän keskustelua jo alusta saakka, niin jospa sitä uskaltaisi vihdoin itsekin tulla keskusteluun mukaan. Ensinnäkin tosi suuret pahoittelut Arabittarelle ja Tiuhtille kyytiläisten menettämisestä
Minä plussasin 27.12. Aavistin kuitenkin jo viikkoa aiemmin, että tärppi on käynyt kun rinnat kipeytyi ja olo oli jotenkin erilainen. Normaalisti kun mulla suunnilleen ei mitään hormonitoimintaa ole eikä kuukautiskiertoon liittyviäkää vaivoja. Taustalla siis tosi hankala PCO, jonka vuoksi esimerkiksi kuukautiset ovat edellisen kerran olleet seitsemän vuotta sitten
Tuossa välissä raskaus vuonna 2013. Se kuitenkin päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon, joka todettiin nt-ultrassa. Eloton alkio vastasi viikkoja 9+1.
Kaiken tuon
ja hankaluuksien jälkeen vaikea luottaa siihen että kaikki sujuisi hyvin mutta toivotaan parasta. Lapsi olisi meidän perheeseen enemmän kun toivottu
Laskettua aikaa on tosiaan vaikea sanoa kun en kerennyt koko kuukautiskierron käynnistymistä tajuamaan, mutta 25.12 tehty testi oli vielä negatiivinen. Kovin pitkällä tässä ei siis vielä olla, rv 6+jotain on oma veikkaus. Onneksi sain neuvolaan soittaessa ajan lääkärille, jonka kanssa katsotaan vähän että missä mennään
Aika onkin jo ylihuomenna, jännittää aika hitokseen.
Oireista sen verran että koko ajan öklöttää mutta onneksi vasta muutaman kerran joutunu oksentamaan
rinnat edelleen arat ja vessassa saa juosta tavallista ahkerammin. Yöllä ei myöskään meinaa saada unta, vaikka normaalisti nukkuisin kellon ympäri. Saattaa olla oire tai sitten oon niin innoissani etten malta nukkua
Onnea kaikille odotukseen ! Ihana tää tämmönen ryhmä.
Teklis22/22v./LA ?/1. Lapsi/ MKS