Ilokarpalo, ihanat vappupallot vierekkäin
Ja mä en noista
rattaista osaa kertoo kokemuksia. Yleensä jos googlaa kokemuksia ni rattaat jakaa mielipiteitä. Emmaljungat ja Teutoniat on aika vakiosuosiossa, mut ne on siellä kalleimpien joukossaki. Kannattaa miettiä, et paljonko on valmis
maksaa,
missä käytössä ne tulee olee (enemmän kaupunkioloissa vai tuleeko niillä liikuttua paikasta toiseen). Ite en ala laittaa tonnia rattaisiin. Mulle on tärkeetä, että
renkaissa ei ole kääntyviä etupyöriä, koska täällä päin talvella tuota lunta ja sohjoa on aikalailla, joten kulkea täytyy pystyä ja kääntyvissä on se ongelma, et ne eturenkaat on pienemmät. Renkaitahan on kans ilmeisesti kahta lajia, kovat ja ilmakumit (vai onko vielä ilmeknnot). Näistä mullon kokemuksia vaan ilmakumirenkaista ja oon ollu tyytyväinen.
Tavarakoriin kannattaa kiinnittää huomiota, et miten on käyttöä. Haluaako
heittoasian (itse haluan, koska edellisissä rattaissa ei ollu ja esim. aurinkokelillä ois ollu näppärää lenkillä saada nakattua aisa toisin päin, ettei aurinko tule silmiin. On myös teleskooppi
aisa ja sit se käännettävä versio ja mä tykkään enemmän siitä käännettävästä.
Kantokopalla, pehmeä vai kova? Mä päädyn nyt kovaan, ku syyskuun vauva ehtii talveksi vähän kasvaa ni aattelin, että mahtuu paremmin kovaan. Tässä nyt joitain asioita, mihin voi kiinnittää huomiota. itekään kun en ole mikään asiantuntija ni mieluusti kuulen muidenki vinkkejä rattaiden valinnasta, koska meilläkin se edessä. Firkonista (mitä ite mietittiin) oon lukenu jakautuneita mielipiteitä, mut oma työntökokemus oli positiivinen, joten...
Tine, mahtava asenne teillä :heart:ja mulle oli kans uusi juttu tuo "sitruunakallo" eikä siitä kyllä paljoo netistäkään tietoa löytyny, ku yritin googlettaa, etät mitä se meinaa... Ja aika hauska tuo sukupuoliveikkaus. Kai ilmotitte ultraajalle sukupuolimuutoksen
Keltakukka, toi 20 työpäivää kuulostaa kyllä enää pelottavan vähältä! Vaan on se mahtavaa lomailla ensin pari kuukautta ja sit jäädä äippikselle
Nimiä oon miettiny aika vähän. Tytölle olis pari nimivaihtoehtoa (ollu jo pidemmän aikaa), mut pojalle ei... Pojille on niin vaikee keksiä nimeä, et tulee olee melkonen työ. Ne pari vaihtoehtoa, mitä olin miettiny ni tuli tässä vuoden sisään lähipiiriin ni hieman hankaloittaa keksimistä.