Sunnuntaita kaikille
Oolalaa, lueskelin tuossa teidän muiden kirjoituksia ja kateeks(hyvällä) pisti. Miten musta tuntu että kaikilla muilla mieliteot on suht terveellisiä eikä pahoinvointia/väsymystä lukuunottamatta muita vaivoja ole..joka siis tietysti hyvä juttu
, mutta verrattuna tähän omaan megaturvotus, öklöolo (johon pakko mussuttaa koko ajan jotain),selkäkipu, päänsärky, sydämen tykyttely vaivalistaan olo vaan tuntuu toivottomalle :/ .
Mulla pari viime viikkoa on mennyt sängyn omana, vaivat on vaan vaihdelleet. Eilen sitten vihdoinkin kävin vajaan tunnin lenkin rattailla kummilapsen kanssa ja jösses tuntu että kunto loppuu lumessa tarpoessa eli valivali sitten tästä yleiskunnostakin
.
Valituksesta huolimatta olen onnellinen ja kiitollinen tästä raskaudesta, välillä van toivottomuus iskee.
Mietin tuossa että uskaltaiskohan, jos olot antaa myöden, yrittää kevyttä hölkyttelylenkkiä lähipäivinä? Olen aiemmin juossut enemmänkin mutta viime vuonna kaikki aktiiviliikunta on jääny tosi vähälle. Lähinnä se askarruttaa että ei kai juoksulenkki voi aiheuttaa esim.keskenmenon riskiä?
Joku oli tuossa aiemmin kirjoitellut peloista ym. Itselleni on jäänyt järkyttävä synnytyspelko esikoisen synnytyksestä ja reilun kahden tunnin ponnistusajasta!! Pitänee siis reilun viikon päästä neuvolassa ottaa synnytyspelkopoli puheeksi..joskin monenlaista olen kuullut pelkopolinkin toiminnasta..
Kaikesta valivalistani huolimatta mukavaa sunnuntaita kaikille ja ihanaa odotusta
Sisso ja mökö 10+4 ( noin)