Syyskukista kysymystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä syksykukkaan kannattaa laittaa tällaisen "ei-viherpeukalon" kun kesäkukat on jo suurimmaksi osaksi nuupahtanut.
Vielä voi olla aurinkoisia päiviä, mutta sellaisia jotka kestäisi pitkälle syksyyn - ennekuin kanervat voi laittaa koristamaan pihaa. kanervat mullakin sentään säilyy elossa ja kauniina :) vieläkin on pari viime syksyistä, talven ja tän kesän selvinnyttä pihan perällä. Vai kannattaako suosiolla ostaa vaan lisää, mutta ehkä liian syksyisen näköistä...
Joku sais olla sellanen roikkuvakin kun yksi tulisi korkealle tasolle, mutta kun en noita kukkia oikein tunne, onko roikkuvaa, runsaskukkaista syksykukkaa???

Pallokrysanteemi on - mun mielestä - melkoisen näyttävä vallankin sellaisessa isossa ruukussa ja värisävyjä löytyy valinnan vaikeuteen asti. Samaten syklaami, mikä sietää viileyttä hyvin ja kukkii pakkasille asti. Parhaimmat ohjeet ja vinkit saat kuitenkin kukkakaupasta mutta tässä nyt ainakin sulle pari kukkavihjettä :)

Pallokrysanteemi on - mun mielestä - melkoisen näyttävä vallankin sellaisessa isossa ruukussa ja värisävyjä löytyy valinnan vaikeuteen asti. Samaten syklaami, mikä sietää viileyttä hyvin ja kukkii pakkasille asti. Parhaimmat ohjeet ja vinkit saat kuitenkin kukkakaupasta mutta tässä nyt ainakin sulle pari kukkavihjettä :)

Juu, kiitti - noita mä googlaamalla sainkin selville ja toi pallokrysanteemi on kyllä tosi nätti just väreineen.
Onko muita, roikkuvia kenties?

Yhteistyössä