Syyskuiset 2022 🍁🧡

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Guinevere
  • EnsimmĂ€inen viesti EnsimmĂ€inen viesti
Moikka! Tuntuu vÀhÀn epÀtodelliselta kirjoitella tÀnne, mutta plussasin tÀnÀÀn kun kuukautiset olivat jo reippaasti myöhÀssÀ. Kuukautisten perusteella LA olisi 3.9. ja nyt siis rv 5+1. Ovulaatiota en bongannut viime kierrossa, niin mennÀÀn tuolla.

Taustaa sen verran, ettÀ olen hieman alle 30v, mieheni minua joitain vuosia vanhempi. MeillÀ on pian 4v tÀyttÀvÀ esikoinen. Olemme haaveilleet toisesta reilun vuoden ja nyt 9kk yrityksen jÀlkeen olen raskaana TÀhÀn aikaan mahtuu yksi keskenmeno rv8, joten se vÀhÀn mielessÀ kummittelee ja pelottaa, ettÀ miten tÀllÀ kertaa kÀy.

Oireita ei ole juuri muuta kuin rintojen arkuus. Esikoisesta oksensin jatkuvasti, toivon kovasti ettei nyt kÀy niin

Voisin liittyÀ listalle ja jos joskus suljettua FB ryhmÀÀ olisi tulossa, niin olen siitÀkin kiinnostunut. TsemppiÀ kaikille raskauden alkutaipaleelle!

Eli Suikku1, 2. lapsi, LA 3.9.

Onnea ja tervetuloa mukaan!! đŸ˜Šâ€ïž

• Rakkaus
Reactions: Suikku1
Moikka.
Ajattelin varovaisesti liittyÀ joukkoonne, UV:na tuli tehtyÀ testi jossa haalea mutta selkeÀ plussa. Edellinen meni viime pÀÀsiÀisenÀ kesken rv11 eli en uskalla kauheesti juhlia vielÀ.

Joka pÀivÀ testannut nyt ja vÀhÀn voimistunut mutta pelko edelleen. Jos laskureita uskominen ni tÀnÀÀ olisi RV 5+6 mutta edelliset kk oli niin myöhÀssÀ nekin ettÀ ei voi varmaksi sanoa, voipi olla vielÀ ihan alussa, joulun aikaan huomasin meinaa housuissa verta eli jos sillon kiinnittynyt ni sit ollaan iiiiihan alussa.. selvii varmaa sit joskus..

Oireita ollu nyt kyl parisen viikkoa siitÀ joulusta asti (megatissit, alamahan nippailua, jÀrkkyy pÀÀnsÀrkyÀ, hassu tunne suussa, nonstop nÀlkÀ ja jano, jÀrkky vÀsymys ja kiukku) ja ennen testiÀ oli jo sellainen tietÀvÀ tunne ettÀ nyt oon raskaana. Ei olla siis erityisemmin yritetty mutta ei olla tehty mtn estÀÀkseen..

Ollaan uusioperhe (minÀ 30v ja mies 32) molemmilla edellisistÀ liitoista tÀnÀ vuonna 7 tÀyttÀvÀt pojat. Eli pojalla alkaa koulu syksyllÀ joten menis hyvin siihen vÀliin ÀippÀloman alotuskin.

Mutta tosiaan oon erittÀin pessimistinen tarkoituksella kun viimeksi oli nii iso isku se kesken meno ja kaikki tehdyt suunnitelmat romuttu etten uskalla juhlia kun vasta ehkÀ puolenvÀlin jÀlkeen jos silloinkaan..

Opiskelijana ei kauheesti varaa mennÀ yksityisille ultraamaan ja tarkistaa joten joutuu vÀkisinkin odotella sinne vko10. JÀi kyl hirveÀt traumat siitÀ ultrasta missÀ se keskenmeno todettiin, oli sen verran tÀrkeÀ töksÀytys ultraajalta ja perÀÀn tunki lÀÀkkeet kouraan millÀ sitten kotona tulee ulos... Ei kauheesti siis kiinnostaisi mennÀ samaan paikkaan tÀmÀn kanssa jos niin pitkÀlle pÀÀstÀÀn mutta taitaa olla ainoita HelsingissÀ (manskulla) jotka noita tekee..

Mutta kiva lukea teidÀn kokemuksia ja onnea kaikille ja paljon tarrasukkia!

• Rakkaus
Reactions: Guinevere
Heippa!
Varovasti liityn mukaan keskusteluun. Joulun jĂ€lkeen saatiin pienimuotoinen yllĂ€tys plussan muodossa ❀
Viime vuonna oli nimittÀin yritys pÀÀllÀ useamman kuukauden ja nyt, kun ei enÀÀ loppuvuonna "yritetty" niin tÀrppÀsi.
MeillÀ entuudestaan yksi lapsi, kohta 2,5v ja itse tÀytÀn alkuvuodesta jo 35v. Kiva, kun tÀÀltÀ löytyi muitakin jo hieman vanhempia odottajia
Juurikaan oireita ei ole ollut, mulla ei esikoisestakaan kyllÀ ollut oikein mitÀÀn. Silloin olin aivan paniikissa koko alkuraskauden, kun ei ollut mitÀÀn tuntemuksia. Nyt osaan ottaa ehkÀ hieman rennommin, varhaisultraan ollaan kyllÀ menossa.

Listaan voi lisÀtÀ
Elrione,2.lapsi, LA 5.9.

• Rakkaus
Reactions: Guinevere
Varasin neuvolan tammikuun lopulle ja varhaisultran ens viikon perjantaille. Jotenkin kyllĂ€ vĂ€lillĂ€ tuntuu ettei olisi ollenkaan raskaana kun ei mitÀÀn oireita ja sit taas esimerkiksi tĂ€nÀÀn yököttĂ€vĂ€ olo koko pĂ€ivĂ€n, mikÀÀn ei oikein maistu, paleltaa ja vĂ€syttÀÀ.. toivoo vaan ettĂ€ olispa kaikki hyvin ❀ Mulla ollut selĂ€n kanssa ongelmia jo pidempÀÀn ja eilen sit jotenkin meni aivan niin kipeĂ€ksi etten meinannut pÀÀstĂ€ ylös, tĂ€nÀÀn sit olin fyssarilla ja lÀÀkĂ€rissĂ€. Toivottavasti tulee kuntoon pian 😬
Jos joku tosiaan jaksaa tehdĂ€ sen salaisen fb-ryhmĂ€n niin huikatkaa 😊 voisin ehkĂ€ sen vu:n jĂ€lkeen liittyĂ€ jos kaikki siellĂ€ hyvin ❀

Moikka.
Ajattelin varovaisesti liittyÀ joukkoonne, UV:na tuli tehtyÀ testi jossa haalea mutta selkeÀ plussa. Edellinen meni viime pÀÀsiÀisenÀ kesken rv11 eli en uskalla kauheesti juhlia vielÀ.

Joka pÀivÀ testannut nyt ja vÀhÀn voimistunut mutta pelko edelleen. Jos laskureita uskominen ni tÀnÀÀ olisi RV 5+6 mutta edelliset kk oli niin myöhÀssÀ nekin ettÀ ei voi varmaksi sanoa, voipi olla vielÀ ihan alussa, joulun aikaan huomasin meinaa housuissa verta eli jos sillon kiinnittynyt ni sit ollaan iiiiihan alussa.. selvii varmaa sit joskus..

Oireita ollu nyt kyl parisen viikkoa siitÀ joulusta asti (megatissit, alamahan nippailua, jÀrkkyy pÀÀnsÀrkyÀ, hassu tunne suussa, nonstop nÀlkÀ ja jano, jÀrkky vÀsymys ja kiukku) ja ennen testiÀ oli jo sellainen tietÀvÀ tunne ettÀ nyt oon raskaana. Ei olla siis erityisemmin yritetty mutta ei olla tehty mtn estÀÀkseen..

Ollaan uusioperhe (minÀ 30v ja mies 32) molemmilla edellisistÀ liitoista tÀnÀ vuonna 7 tÀyttÀvÀt pojat. Eli pojalla alkaa koulu syksyllÀ joten menis hyvin siihen vÀliin ÀippÀloman alotuskin.

Mutta tosiaan oon erittÀin pessimistinen tarkoituksella kun viimeksi oli nii iso isku se kesken meno ja kaikki tehdyt suunnitelmat romuttu etten uskalla juhlia kun vasta ehkÀ puolenvÀlin jÀlkeen jos silloinkaan..

Opiskelijana ei kauheesti varaa mennÀ yksityisille ultraamaan ja tarkistaa joten joutuu vÀkisinkin odotella sinne vko10. JÀi kyl hirveÀt traumat siitÀ ultrasta missÀ se keskenmeno todettiin, oli sen verran tÀrkeÀ töksÀytys ultraajalta ja perÀÀn tunki lÀÀkkeet kouraan millÀ sitten kotona tulee ulos... Ei kauheesti siis kiinnostaisi mennÀ samaan paikkaan tÀmÀn kanssa jos niin pitkÀlle pÀÀstÀÀn mutta taitaa olla ainoita HelsingissÀ (manskulla) jotka noita tekee..

Mutta kiva lukea teidÀn kokemuksia ja onnea kaikille ja paljon tarrasukkia!
Haluatko myös tohon etusivun listalle?😊 ootko ehtinyt laskea vielĂ€ milloin olisi LA? Voin toki sinne lisĂ€tĂ€ ilman sitĂ€kin 😊
Huh, tosi kurja kokemus sulla taustalla 😞 toivottavasti kaikki sujuu nyt hyvin đŸ˜Šâ€ïž

MeillĂ€ oli esikoisen aikaan myös tÀÀltĂ€ kerĂ€tty whatsapp-ryhmĂ€, se oli kans tosi kiva ja aktiivinen 😍

Mutta toivon ettÀ tÀÀllÀkin keskustelu jatkuisi!

Whatsapp kiinnostaisi muakin 😍 en viitsisi fbtĂ€ vain yhtĂ€ ryhmÀÀ varten tehdĂ€.. esikoisen kanssa kaikki keskustelu siirtyi facee ja tĂ€mĂ€ ryhmĂ€ hiljeni tĂ€ysin🙊

• TykkÀÀ
Reactions: Elrione
Varasin neuvolan tammikuun lopulle ja varhaisultran ens viikon perjantaille. Jotenkin kyllÀ vÀlillÀ tuntuu ettei olisi ollenkaan raskaana kun ei mitÀÀn oireita ja sit taas esimerkiksi tÀnÀÀn yököttÀvÀ olo koko pÀivÀn, mikÀÀn ei oikein maistu, paleltaa ja vÀsyttÀÀ.. toivoo vaan ettÀ olispa kaikki hyvin Mulla ollut selÀn kanssa ongelmia jo pidempÀÀn ja eilen sit jotenkin meni aivan niin kipeÀksi etten meinannut pÀÀstÀ ylös, tÀnÀÀn sit olin fyssarilla ja lÀÀkÀrissÀ. Toivottavasti tulee kuntoon pian
Jos joku tosiaan jaksaa tehdÀ sen salaisen fb-ryhmÀn niin huikatkaa voisin ehkÀ sen vu:n jÀlkeen liittyÀ jos kaikki siellÀ hyvin
MĂ€ voin vaikka jossain kohtaa katsoa josko saisin fb-ryhmĂ€n vĂ€sĂ€ttyĂ€ â˜ș. Whatsapp-ryhmĂ€ on tosi hyvĂ€ idis kanssa, mutta ne on vĂ€hĂ€n hankalia jos porukkaa on kymmenkaupalla kun ei pysy yhtÀÀn perĂ€ssĂ€ (tai ainakaan minĂ€ en pysy 🙈) ettĂ€ kuka on kuka. Ja toisaalta tylsÀÀ jos tulee kauhean exclusive-klubeja niistĂ€ ettĂ€ ei mahdu aina kuin kymmenisen kuhunkin mukaan đŸ€”. Esikoisesta olen pienessĂ€ fb-ryhmĂ€ssĂ€ ja se on ollut aivan ihana voimavara, ja edelleen aktiivinen ❀

• TykkÀÀ
Reactions: Evena_4
Moi! Ihana lukea teidÀn ekoista viikoista! MeillÀ ensimmÀinen tulossa (la 7.9.) joten kaikki vertaistuki kullan kallista. PÀÀsisinkö mukaan listalle?

Ollaan kolmekymppinen pari ja toivotaan molemmat hirveesti ettÀ tÀÀ pysyisi kyydissÀ ja tulis syksyllÀ vauva... JÀnnittÀvÀÀ hommaa tÀmÀ...

Moi! Ihana lukea teidÀn ekoista viikoista! MeillÀ ensimmÀinen tulossa (la 7.9.) joten kaikki vertaistuki kullan kallista. PÀÀsisinkö mukaan listalle?

Ollaan kolmekymppinen pari ja toivotaan molemmat hirveesti ettÀ tÀÀ pysyisi kyydissÀ ja tulis syksyllÀ vauva... JÀnnittÀvÀÀ hommaa tÀmÀ...
Tervetuloa mukaan ja onnea 😍 LisĂ€sin sut listalle 😊

• TykkÀÀ
Reactions: Viita
MeillÀ kÀvin nyt niin, ettÀ pieni ei valitettavasti pysynyt matkassa tÀmÀn kauempaa, vaan vuodot muuttuivat varhaiseksi keskenmenoksi. Surullista, mutta ehkÀ parempi nyt jo heti alussa, jos nÀin oli kÀydÀkseen.

Onnellista odotusta kaikille, toivon sydÀmestÀni, ettÀ teillÀ menee kaikki hyvin <3

MeillÀ kÀvin nyt niin, ettÀ pieni ei valitettavasti pysynyt matkassa tÀmÀn kauempaa, vaan vuodot muuttuivat varhaiseksi keskenmenoksi. Surullista, mutta ehkÀ parempi nyt jo heti alussa, jos nÀin oli kÀydÀkseen.

Onnellista odotusta kaikille, toivon sydÀmestÀni, ettÀ teillÀ menee kaikki hyvin <3

Olen pahoillani.

• TykkÀÀ
Reactions: mamarski

LĂ€mpimĂ€t pahoittelut! 😔 Kaikkea hyvÀÀ toipumiseen.

• TykkÀÀ
Reactions: mamarski

Voi ei Mamarski, oon tosi pahoillani - paljon voimia!

Voi olen myös pahoillani đŸ˜žâ€ïž

Voi ei! LÀmpimiÀ ajatuksia sinulle <3

Voi ei, olen pahoillani. Toivotan kovasti voimia ❀

Olen pahoillani. 😔 Voimia! ❀

Voi ei, kovasti jaksamista raskaaseen tilanteeseen đŸ˜”â€ïž ja kaikkea hyvÀÀ jatkoon!

Voi ei... Olen pahoillani.

Uusimmat

YhteistyössÀ