Tänään sain haalean viivan One stepillä, joko voisi uskoa. . Täytyy kuitenkin vielä pitää sormet ristissä, kun on vasta dpo11 ja kp27/28-29. Mutta, jos kaikki sujuu hyvin niin laskettu on 11.9.
On ihan normaalia. Varsinkin jos sattuu olemaan aika kun normaalisti kuukautisten pitäisi olla muutenkin.Vatsaa vihloo aina välillä ja kummallisesti nippailee, selkää jomottelee myös. Tänään aamulla huomasin hyvin vaaleanpunaista vähäistä vuotoa. Tämä ilmeisesti on ihan normaalia? Kokeneemmat? Oon ihan hermoraunio täällä vaikka haluaisin vain rentoutua ja iloita plussasta
Itse ainakin olisin, kivempi semmoinen pienempi ja salaisempi ryhmä.Uusia testejä on tullut tehtyä ja viivat On tummentuneet. Tänään tein digin johon tuli raskaana 2-3 laskettu aika olisi varmaankin 10.9
Onko täällä innostuneita salaiseen FB ryhmään?
Mä olen myös kiinnostunut FB ryhmästäUusia testejä on tullut tehtyä ja viivat On tummentuneet. Tänään tein digin johon tuli raskaana 2-3 laskettu aika olisi varmaankin 10.9
Onko täällä innostuneita salaiseen FB ryhmään?
Pientä vuotoa voi esiintyä, ja se on normaalia ja varsin yleistäkin. Mulla on kans melkein joka päivä pientä vuotoa, lisäksi ajoittain menkkakipuja, nivusen särkyä ja alaselän jomottelua. Mutta onneksi mulla ekassa raskaudessa oli vuotoa ja kaikki sujui hyvin, niin oon saanut jännityksen ja huolen jotenkuten hallintaan! Mutta kylläpä tuntuu pitkältä ajalta odotella alkuraskauden ultraan, itse ajattelin käydä heti kun mahdollista, että näkee että tyyppi on olemassa ja oikeassa paikassaVatsaa vihloo aina välillä ja kummallisesti nippailee, selkää jomottelee myös. Tänään aamulla huomasin hyvin vaaleanpunaista vähäistä vuotoa. Tämä ilmeisesti on ihan normaalia? Kokeneemmat? Oon ihan hermoraunio täällä vaikka haluaisin vain rentoutua ja iloita plussasta
Meillä vastaavia pelkoja - toivon todella, että meidän molempien raskaudet sujuisi ongelmitta. Varasimme myös ajan varhaisultraan, että saisimme edes vähän mielenrauhaa., mutta sekin on vasta kolmen viikon päästä. Päivät matelee tällaisessa jännityksessä.Heippa, jospa mäkin uskaltaisin tulla tänne kommentoimaan varovasti. Meillä siis esikoinen toiveiden mukaan tulossa, plussasin tuossa 21.12. eli kohta noin kaksi viikkoa sitten, LA mun laskujen mukaan olisi 1.9.. Mieltä varjostaa kovasti pelko tuulimunasta ja keskenmenosta, koska ennen plussaa meille kerrottiin lapsettomuustutkimuksissa Mehiläisen Felicitaksessa, että raskautuminen luomusti ilman apua hyvin epätodennäköistä. Asia siis hermostuttaa erityisen paljon, kovin paljon ollaan rukoiltu ja toivottu että edes yksi lapsi saataisiin näiden uutisten valossa. Positiivinen raskaustesti tulos siis ennen edes hoitojen alkamista oli meille shokki ja nyt jännitetään ja odotetaan kovasti varhaisultraa, mikä olisi reilun viikon päästä.. hirveen pitkä aika odottaa.
Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti nää pysyis meidän matkassa loppuun saakka <3
Meillä vastaavia pelkoja - toivon todella, että meidän molempien raskaudet sujuisi ongelmitta. Varasimme myös ajan varhaisultraan, että saisimme edes vähän mielenrauhaa., mutta sekin on vasta kolmen viikon päästä. Päivät matelee tällaisessa jännityksessä.