Syyskuiset 2021

Vatsaa vihloo aina välillä ja kummallisesti nippailee, selkää jomottelee myös. Tänään aamulla huomasin hyvin vaaleanpunaista vähäistä vuotoa. Tämä ilmeisesti on ihan normaalia? Kokeneemmat? Oon ihan hermoraunio täällä vaikka haluaisin vain rentoutua ja iloita plussasta :cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Diipadapa
Vatsaa vihloo aina välillä ja kummallisesti nippailee, selkää jomottelee myös. Tänään aamulla huomasin hyvin vaaleanpunaista vähäistä vuotoa. Tämä ilmeisesti on ihan normaalia? Kokeneemmat? Oon ihan hermoraunio täällä vaikka haluaisin vain rentoutua ja iloita plussasta
On ihan normaalia. Varsinkin jos sattuu olemaan aika kun normaalisti kuukautisten pitäisi olla muutenkin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mustikka89
Tein tänään aamulla clearbluen testin ja oli kyllä niin selkeä plussa eiliseen haamuun verrattuna. Tämä raskaus on kuin lottovoitto minulle. Sain pari kuukautta sitten adenomyoosi diagnoosin. Olen kärsinyt kovista kivuista jo pitkään ja raskautta yrittäessä en ole voinut syödä kipulääkkeitä. Gyne ehdotteli jo kohdunpoistoa. Ihanaa, että sain kuitenkin vielä mahdollisuuden olla raskaana, tämä on meille kolmas lapsi. Tsemppiä meille kaikille! ❤
 
Vatsaa vihloo aina välillä ja kummallisesti nippailee, selkää jomottelee myös. Tänään aamulla huomasin hyvin vaaleanpunaista vähäistä vuotoa. Tämä ilmeisesti on ihan normaalia? Kokeneemmat? Oon ihan hermoraunio täällä vaikka haluaisin vain rentoutua ja iloita plussasta
Pientä vuotoa voi esiintyä, ja se on normaalia ja varsin yleistäkin. Mulla on kans melkein joka päivä pientä vuotoa, lisäksi ajoittain menkkakipuja, nivusen särkyä ja alaselän jomottelua. Mutta onneksi mulla ekassa raskaudessa oli vuotoa ja kaikki sujui hyvin, niin oon saanut jännityksen ja huolen jotenkuten hallintaan! Mutta kylläpä tuntuu pitkältä ajalta odotella alkuraskauden ultraan, itse ajattelin käydä heti kun mahdollista, että näkee että tyyppi on olemassa ja oikeassa paikassa :giggle:
 
Täällähän on paljon porukkaa ilmestynyt :) Tervetuloa ja onnea kaikille plussanneille
Itsellä oli vähän draamaa perhepiirissä tässä just ennen vuoden vaihtumista ja tais mennä just välit poikki omaan isään, ennen kun pääsin raskausuutista kertomaan :( Täytyy varmaan käydä varmuuden vuoksi ihan psykologille juttelemassa työterveydessä, pitää päästä tätä paskaa purkamaan jollekin muullekin kun miehelle....

Minulla esikoinen poika 10/15 ja kuopus tyttö 5/17. Ihanaa saada kolmas pieni! Meillä ei lähisuvussa ole kuin kahden lapsen perheitä suurimmaksi osaksi, kiva olla poikkeus tässä asiassa :) Itsellänikin yksi isoveli, samoin miehellä pikkuveli.

Pari viikkoa ois vielä varhaisultraan ja voin sanoa, että odottavan aika on pitkä :D
Masu jo vähän turvottelee, eikä ole yhtään litteän vatsan hetkeä vuorokaudessa enää. Alkais vaan näkymään niin tuo mielenrauhaa ehkä tähän alkuraskauteen.
 
vierailija
Moikka kaikille ja onnittelut plussista tein eilen raskaustestin ja yllätyksekseni se oli positiivinen, tänään ehkä (mun kierto vaihtelee jonkin verran) 4+4 ja la 6.9. ❤ Me ollaan oltu asenteella saa tulla jos on tullakseen ja nyt hän on tulossa täytyy toivoa että kaikki vaan sujuis hyvin loppuun asti. Meillä on ennestään kaksi poikaa 7/17 ja 2/19 ❤ Turvonnut olo on miltei koko päivän ja silloin tällöin tekee pahaa, neuvolaan ajattelin soittaa maanantaina jos pääsisi varhaisultraankin jossain vaiheessa
 
Moi. Haamu bongattu illalla testissä ❤ nyt ei uni meinaa tulla kun innoissaan lukenut kaikkea.. Aamulla tarkoitus tehdä uusi testi. Meillä jo kolme ennestään, pienin 11/19. Neljäs lapsi siis olis tulossa, ja sitten oliskin meillä lapsiluku täynnä. LA näillä näkymin 7.9. Pientä pahoinvointia ollu jo toista viikkoa, ja nyt alkanut väsymys ja paleleminen.
Onnea kaikille plussanneille!❤
 
  • Tykkää
Reactions: helskatti ja rust
Heippa, jospa mäkin uskaltaisin tulla tänne kommentoimaan varovasti. Meillä siis esikoinen toiveiden mukaan tulossa, plussasin tuossa 21.12. eli kohta noin kaksi viikkoa sitten, LA mun laskujen mukaan olisi 1.9.. Mieltä varjostaa kovasti pelko tuulimunasta ja keskenmenosta, koska ennen plussaa meille kerrottiin lapsettomuustutkimuksissa Mehiläisen Felicitaksessa, että raskautuminen luomusti ilman apua hyvin epätodennäköistä. Asia siis hermostuttaa erityisen paljon, kovin paljon ollaan rukoiltu ja toivottu että edes yksi lapsi saataisiin näiden uutisten valossa. Positiivinen raskaustesti tulos siis ennen edes hoitojen alkamista oli meille shokki ja nyt jännitetään ja odotetaan kovasti varhaisultraa, mikä olisi reilun viikon päästä.. hirveen pitkä aika odottaa.

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti nää pysyis meidän matkassa loppuun saakka <3
 
Heippa, jospa mäkin uskaltaisin tulla tänne kommentoimaan varovasti. Meillä siis esikoinen toiveiden mukaan tulossa, plussasin tuossa 21.12. eli kohta noin kaksi viikkoa sitten, LA mun laskujen mukaan olisi 1.9.. Mieltä varjostaa kovasti pelko tuulimunasta ja keskenmenosta, koska ennen plussaa meille kerrottiin lapsettomuustutkimuksissa Mehiläisen Felicitaksessa, että raskautuminen luomusti ilman apua hyvin epätodennäköistä. Asia siis hermostuttaa erityisen paljon, kovin paljon ollaan rukoiltu ja toivottu että edes yksi lapsi saataisiin näiden uutisten valossa. Positiivinen raskaustesti tulos siis ennen edes hoitojen alkamista oli meille shokki ja nyt jännitetään ja odotetaan kovasti varhaisultraa, mikä olisi reilun viikon päästä.. hirveen pitkä aika odottaa.

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti nää pysyis meidän matkassa loppuun saakka <3
Meillä vastaavia pelkoja - toivon todella, että meidän molempien raskaudet sujuisi ongelmitta. Varasimme myös ajan varhaisultraan, että saisimme edes vähän mielenrauhaa., mutta sekin on vasta kolmen viikon päästä. Päivät matelee tällaisessa jännityksessä.
 
Meillä vastaavia pelkoja - toivon todella, että meidän molempien raskaudet sujuisi ongelmitta. Varasimme myös ajan varhaisultraan, että saisimme edes vähän mielenrauhaa., mutta sekin on vasta kolmen viikon päästä. Päivät matelee tällaisessa jännityksessä.

Paljon voimia myös teille, toivotaan todella että kummallakin jatkuisi raskaus, itse olen yrittänyt ajatella että niin kauan kun en ole sykettä nähnyt yritän parhaani mukaan ajatella, että vielä en ns olisi raskaana ja vielä sitä vauvaa ei ole tulossa, vaikka kyllähän mä tiedän itsestäni että romahdus tulee, jos näin asia on, sen verran kovasti ja pitkään mekin olemme esikoista toivoneet ja yrittäneet.. Ja tämä on hirveää kun joutuu odottamaan, aika nimenomaan matelee todella hiljaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Mustikka89
Moikka täällä yksi aatonaattona plussannut. Mulla kummasti teki viiniä mieli joukkoruokailun kanssa, niin aattelin varmuudeksi testailla, en siis oo ikinä edes juonut viiniä muuta ku työn puolesta maistanut Eli ensimmäinen mieliteko ja tämä sai epäilemään raskautta La ois 6.9. Meidän perheen viides ja viimeinen melko varmasti Mieluusti liittyisin fb ryhmään mukaan
 

Yhteistyössä