@Ninnu118 meillä oli noi gefilus d-tipat käytössä ja tuntukin et just päivällä tekee sen vatsantyhjennys pulautuksen kun on aamupäivästä tipat saanut. Nyt en oo kahteen päivään antanut eikä ole myöskään pulauttanut. Ollu muutenkin rauhallisempi ja tyytyväisempi. Liekö sattumaa. Nyt aattelin hakee semmosen d vitsku suihkeen, lukemani mukaan vauvat kestää ne hyvin.
@tikkunekku90 minäkin tsemppailen täältä vielä kuuntelemaan itseä ja siirtymään enemmän korvikkeisiin jos tuntuu siltä. Aiemminkin omasta esikoisen epäonnistuneesta imetyksestä täällä olen maininnut ja kyllä se kalvaa vielä näin 10 vuoden jälkeenkin mutta lähinnä siksi että mieheni mummo tylytti asiasta ja antoi ymmärtää että joka äiti pystyy lapsensa ruokkimaan jos vaan haluaa. Minä olisin kyllä halunnut, mutten osannut enkä tiennyt sillon puoliakaan siitä mitä nyt ja tosiaan itellä suurin ongelma oli nännit enkä muista et kukaan olis sillon ees vinkannut rintakumista. Kakkosen kohdalla jo synnärillä toivat sen apuun kun hoin siellä joka välissä että haluun imettää ja haluun siihen apua.
@Nyytti19 meillä selkeesti vauva katsekontaktin ottaa, niin selkeesti kun se nyt tässä kohtaa on mahdollista. Aika paljon nukkuu, varsinkin nää päivät kun d vitsku ollu tauolla. On aamusta pari tuntia virkeenä, päivällä tunnin pari ja illemmalla ehkä tunnin verran, noin niinkun tosi karkeesti. Ja välissä tietysti myös heräilee syömään mutta nukahtaa uudelleen. Noin parin tunnin välein päivällä syö, yöllä mennyt nyt kolmen tunnin väleihin. Välillä mietin jo et onko tää ihan kunnossa kun vaan nukkuu, mut kai näiden kuuluukin.?
Hormooninäpyt kiusaa, posket ja rintakehällä näppyä. Tai ei kai ne vauvaa kiusaa mutta minua
Mä tiesin jo hyvin ennestään ettei mies tässä kohtaa liiemmin tyrkytä apuaan kun vauva on ihan pieni. Silti yllätyin kun viikonloppuna vieraat piruili ja kysy montako kakkavaippaa mies on vaihtanut, muistavat että mies on yrjöherkkä näissä. Siinä sitten itekin tajusin, ettei hän on oo vaihtanut yhtäkään vaippaa
Eikä se siis haittaa, mä ehkä vähän omin näitä hommia mut kuppi menee kyl herkästi nurin kun mies nukkuu päikkärit töistä tullessaan vaikka nukkuu heräämättä yöt
ja ottaa aivoon jos ei kerkii tai viitsi taikka jaksa viedä vanhempia treeneihin, toki minä kerkiin vallan hyvin, marttyyri asenne ja vitutus on valmis
myös koiran ulkoilutus on mun vastuulla ja saa vaan pikku pisulenksun jos illalla pyydän miestä viemään. Toki koirakin on tavallaan enemmän ns. mun juttu mut tää vauva on kuitenkin yhteinen ja oletan et jos mä hoidan täydellä teholla meidän yhteistä hommaa niin hän vois ottaa jonkun ns. mulle enemmän kuuluneen homman. Mut eipä pitäis miesten kanssa mitään olettaa. Lisäksi kuulen näitä että voisin tehdä sitä tai tätä kun mulla on koko päivä aikaa
Nyt mun mies kuulostaa ihan hirveeltä
mut en kyl vaihtais kehenkään.