@Veeja Ei hätää, mä jatkan täällä höpöttelyä.
Nyt on vaan väsymys painanut viime päivät sen verran, ettei ole jaksanut keskusteluun osallistua, vaikka keskustelua olenkin seurannut.
@Helmiina90 Säkö kysyit hoitoalkuisista? On meitä tässä ryhmässä käsittääkseni ainakin pari. Varmaan hyvä vertaistukiryhmä on myös tuolla lapsettomuuspuolella, alkionsiirrosta plussanneiden ryhmä - oletan siis, että plussasit alkionsiirrosta. Siellä on hyvinkin pitkän lapsettomuustaipaleen taittaneita.
Ja ehkä se pahin avautumisen tarve on rauhoittunut. Lieviä, tosi lieviä oireita tulee ja menee, toi väsymys nyt viimeisimpänä, mut muuten en kyllä tietäis olevani raskaana. Ehkä ihan hyväkin. Totesin tänään työhön keskittymiskyvynkin jokseenkin palanneen - tämä hyvä, sillä jos tämä prosessi hyvin menee, niin tässähän on vielä moooonta kuukautta tsempattava ennen kuin pääsee ”vapaalle”.
Tsemppiä pahoinvoiville!! Pelkkä lievä etominen riitti mulle, kovempaa settiä kärsiville toivotan voimia.
Tänään 8+5.
PS: En noihin raskausappeihin ole kyllä vieläkään tyytyväinen: olen tähän mennessä ladannut kolme... Ne jonkun suosittelemat Pregnancy ja Pregnancy Calendar ei löytyneet mun appikaupasta.