Täällä on niin aktiivista etten nyt ehdi kaikkea kommentoimaan vaikka luen kyllä ahkerasti palstaa
@Beibihaaveilija lle osanotot menetyksestä, mutta ihana että osaat olla positiivisilla mielin ja katse on kohti jatkoa
jos yhtään auttaa niin meilläki tuli tärppi (edellisestä) heti tokasta kierrosta km jälkeen vaikka sitä ennen oli 6kk yritystä, ehkä se on totta että siinä tulee hedelmällinen vaihe!
@gemmy Mukava kuulla että siellä tuli hyviä uutisia ja että todellaki on mahdollista vuotelut monesta syystä eikä tartte aina tarkoittaa että mikään ois vikana
@Mandel Vau! Onnea tuplavauvoista, toivotaan että molemmat pysyy hyvin kyydissä!
Mä oon ite kaksonen ja meillä on suvussa niitä paljo, miehelle se ois unelma ja mulle ”painajainen”
sen mielestä mun pahoinvoinnit ym tarkottaa että ois kans kaksi ku viimeks olin niin oireeton, en kyllä ite usko.
Mitähän muuta piti kommentoida, en nyt muista
no täällä menny koko vko pahoinvoinnin kans ja onneks taitaa helpottaa jo sen verran että jää lähinnä aamuun. Mutta syöminen on tosi vaikeeta ku heti alkaa kiertää mahassa ja ripuliki iskee oksentamisen sijaan
Ai niin, kerrottu on vaan mun äidille ja siskolle, muille varmaan sitte vasta ku on np ultra takana. Jos maltan ite sinne asti olla sanomatta muille