Kesän aleista tuli mieleen, kiva jos kesästä tulee kauheen kuuma, varsinkin loppukesästä. Voi olla loppuvaiheessa vähän tukalaa
@Olivia_ , mulla kanssa ollu koko päivän semmonen olo että vuoto alkais. Kuume on hellittänyt, mutta ruoka ei maistu ollenkaan. En tiedä johtuuko olleesta taudsista vai raskaudesta.
Onko tähän mennessä plussanneet kaikki ns. yrittämällä yrittänyt, vai tuliko kellekkään jonkinmoisena yllärinä? Tai varmaan se plussa aina vähän yllättää
Meillä ei tosiaan ollut virallisesti yritys edes alkanut. Kierukan poistatin 1.5 vuotta sitten, kovasti vauvakuumeillut. Mies ei ole niin lämmennyt ja sanonutkin aina, että toki joskus lapsia haluaa, mutta mieluiten siten että niitä tulee jos on tullakseen. Raskautta ollaan vältelty. Nyt sain juuri valkipaikan ja samalla kävi kierrossa
@Olivia_ mulla viisi raskautta joissa ykä lensi hyvinkin tasaisesti loppuun asti, ensimmäinen oli ehkä pahin (olin silloin toooosi nuori 18.vee) liekö elimistölle raskaus ”järkytys” mutta oksensin niin että verisuonet poksahteli kasvoista Viimeisestä raskaudesta on nyt kahdeksan vuotta, Jännästi aika kultaa muistot...nyt palasi hyvinkin mieleen nää olot kun iski, että taas mennään tätä tää oli@Kunpa Mulla on kaksi lasta ja molempien raskausaika meni alusta loppuun asti pönttöä halatessa.
@Karvakorvat Meillä oli edellinen raskaus ylläri, söin pillereitä ja pettivät. Oltiin raskaudesta kuitenkin tosi onnellisia ja keskenmenon jälkeen puhuttiinkin, että vauva saa tulla jos on tullakseen ja pillerit jää pois. Tää on siis meidän ensimmäinen yhteinen lapsi, mulla on kaksi kouluikäistä ja miehellä yksi.
Kesän aleista tuli mieleen, kiva jos kesästä tulee kauheen kuuma, varsinkin loppukesästä. Voi olla loppuvaiheessa vähän tukalaa
@Olivia_ , mulla kanssa ollu koko päivän semmonen olo että vuoto alkais. Kuume on hellittänyt, mutta ruoka ei maistu ollenkaan. En tiedä johtuuko olleesta taudsista vai raskaudesta.
Onko tähän mennessä plussanneet kaikki ns. yrittämällä yrittänyt, vai tuliko kellekkään jonkinmoisena yllärinä? Tai varmaan se plussa aina vähän yllättää
Meillä ei tosiaan ollut virallisesti yritys edes alkanut. Kierukan poistatin 1.5 vuotta sitten, kovasti vauvakuumeillut. Mies ei ole niin lämmennyt ja sanonutkin aina, että toki joskus lapsia haluaa, mutta mieluiten siten että niitä tulee jos on tullakseen. Raskautta ollaan vältelty. Nyt sain juuri valkipaikan ja samalla kävi kierrossa
@Laima @Rimaleli ja kaikki muut uudet, jotka mahd olen missannut, tervetuloa mukaan!
@Olivia_ Taitaa ultra olla mulla rv6+5. Just kattelin, että suosittelevat jollain sivustolla sen lykkäämistä viikolla parilla myöhemmäksi mutku mutku tääkin odottelu on jo ihan liian pitkä aika. (Ja sit jos siltä tuntuu, että joka viikko pitää mielenrauhan takia yksityiselle ultraan päästä, niin sit siellä ravataan - en olisi ensimmäinen.) Neuvolaa en ole vielä uskaltanut varata, teen se sitten, jos varhaisultrassa näyttää lupaavalta.
Ihanaa, kun olette noita 2-3/3+ digitestituloksia saaneet, kuulostaa vahvalta meiningiltä.
Kun kavereilla oli vauvoja, niin kaikkien pikkuvaatteiden ostelu oli ihan parasta. Mut nyt just mä en kestä aatellakaan mitään söpöä ja pumpulista, vaan tuijotan vaan kaiken maailman alkio- ja alienkuvia ja yritän kuvitella, miltä toi kahvipapu tuolla nyt näyttää. Kaipa se on itsesuojelua, siis se söpöilyn välttely tällä hetkellä.
Vetäsin sit tässä kirjoitellessani samalla pizzan naamaan... Että se niistä oireista.
Joo, mä oon tota yksisarvisjengiä. Usko oman kropan raskautumiseen ilman alkionsiirtoa meni viimeistään tossa viime alkukesästä, kun vuosi oltiin yrittämällä yritetty. Onneksi ollaan nyt edes tähän asti päästy.Mulle kanssa yllärinä raskautuminen on melkein yhtä utopistinen ajatus kuin lentävä yksisarvinen Sen verran pitkää taivalta talsittu tässä lisääntymisessä.
Mua ei ole tänään kovasti kuvottanut, muistelisin että esikoisessa en tässä vaiheessa voinut vielä edes pahoin, mutta kyllä pelottaa silti kovasti kaikki epätoivotut asiat. Tosin tunneittain on todella kovia alavatsakipuja mitkä ovat tuttuja esikoisen alkuraskaudesta ja ehkä se hiukan rauhoittaa mieltäni.