Mä oon saanu molemmista aiemmista raskauksista jääneet kilot pudotettua lähes täysin sitte imetysaikana ihan itekseen vaikka söin hyvin koko ajan, molemmat lapset oli täysimetyksellä ekat 6 kk ja imetin molempia lopulta yli vuoden. Joten muutama raskausaikana kertyvä ekstrakilo on mulle varmaan ihan toivottavaa, että imetys sujuu enkä ihan kuihdu, kun mun painoindeksi on nyt 21. Esikoisen raskausaikana kerätyt reilut 20 kg lähti itekseen, kakkosesta viimeiset 3 kg kesti pudottaa pitkään mut en varsinaisesti laihduttanu. Oon ajatellut et tästäkin haluan kyllä sit ne viimeisetkin "ylimääräiset" pois lopulta mut raskausaikana tai imetysaikana en aio stressata vaan syön hyvin mutta enimmäkseen terveellisesti Ehtii ne loput kilot sitten tiputtaa imetyksen lopussakin Ei kannata mun mielestä muidenkaan turhaan stressata, riittää sitä stressiä muustakin.
Muistan et mua masensi viime raskaudessa se että Facebook-ryhmässä (silloin vielä olin Facessa) monilla muilla oli vauvamasut paljon mua ennen, tuntui et oma maha ei kasva yhtään vaikka sitä odotti itekin jo. Mut sitten se yhtäkkiä tuli esiin ja oli lopussa ihan hillitön, takaa ei erottanut mitään mut sivuttain näytti siltä et siellä on vauva aivan poikittain Joten yritän luottaa siihen et vielä tääkin näkyy vaikkei nyt mitään näykään...
Muistan et mua masensi viime raskaudessa se että Facebook-ryhmässä (silloin vielä olin Facessa) monilla muilla oli vauvamasut paljon mua ennen, tuntui et oma maha ei kasva yhtään vaikka sitä odotti itekin jo. Mut sitten se yhtäkkiä tuli esiin ja oli lopussa ihan hillitön, takaa ei erottanut mitään mut sivuttain näytti siltä et siellä on vauva aivan poikittain Joten yritän luottaa siihen et vielä tääkin näkyy vaikkei nyt mitään näykään...
Viimeksi muokattu: