@Tupuli aijjaa, kiva
voi olla että menee kumminki sitte syyskuun puolelle, ainaki kaikki kovasti on sanonu että ensimmäinen menee aina yli. Vaikkei se nyt tietenkää aina niin oo
mulla on itellä syyskuun alussa synttärit, saa nähdä pääseekö synttäreillä synnyttämään
Mä oon aina ollu sitä mieltä että en ensimmäisen kohdalla halua tietää kumpi tulee, miehelle tää on jo viides ja se haluais
nyt on kumminki viimepäivinä ollu ajatus, että ois se ehkä sittekki kiva tietää
Ootteko te vielä ostellu mitään vauvalle? Mä sain kaverilta turvakaukalon, sen iästä ei kyllä oo tietoa, että voi olla että ostetaan uus.. kaverilta sain muutaman ihan pienen vaatteen, mutta muuten en oo oikeen vielä uskaltanu mitään ostella.
Mulla on koko ajan ollu kauhee pelko että mitä jos kaikki ei ookkaan hyvin, tai jotain sattuu. Nyt ku on alkanut tää kauhea närästys ja selkäkivut pahenee, niin on vähä uskaltanu jo luottaa siihen että ehkä sielä on jotain (vaikka oon jo kaks kertaa ultrassa nähny että kaikki on hyvin
). Mutta on ollu aiemmin niin oireetonta, että on ollu vaikea edes uskoa että siellä jotain kasvaa. Ehkä sitä pian uskaltais jotain alkaa ostelemaan