Täällä kans yks jolle uppooa appelsiinit
mutta mulla kun ei oo ällötystä niin pystyn syömään kyllä melkein mitä vaan...suklaa ja herkut ei uppoa enää niin hyvin
mutta ei ne vielä totaali nounou ole....sitä odotellessa
Toi imetys asia on kyllä sellanen mistä äideille saa pahan mielen teki miten päin vaan ja lapsen rytmit/rytmittömyys toinen ....ainiin ja sormiruokailu ...yms yms ..
Ihanaa jos täällä pystytään kysyä ja jutella asioista hyvässä hengessä
voi kun me äidit uskallettais luottaa siihen mikä itsestä tuntuu lapselle ja perheelle sopivimmalta tavalta
mutta kyllä kuulun itsekin mielensäpahoittajiin näissä asioissa
@Daisy85 siitä kotiavusta....niin käykö teillä siivooja erikseen vai olisko se tän mahdollisen kotiavun tehtävä myös? Kyllä mää varmaan sinuna suostuisin siihen vaikka se ois vaan lastenhoito apua
vois vaikka päikkärit nukkua jos sun yöunet on niin katkonaisia ja jos avistaja olis pojan kanssa vaikka pariki tuntia niin ehkä myös silleen sais imetystä vähenemään vaivihkaa jos haluat
mutta oliko se siis niin että avustaja muuttais teille ja olis 24/7 teillä? Saisiks sille omien toiveiden mukaan työtehtävät antaa ettei se kokoajan poikaa hoitais? Ajattelin että sitten ku vauva syntyy niin ois varmaan ihana jos olis jo tuttu apu paikalla (ottaen huomioon tuon kulttuurieron miehen roolissa hoitaa lapsia)
niin ja sillä missä asuttekin niin jos tarkoitus on pysyä siellä niin maassa maan tavalla, eihän sun tarvi potea huonoa omaa tuntoa ulkopuolisesta avusta
veikkaan että kyllä täälläkin moni ottaisi vastaan jos se ois tolleen mahdollista
Raskauksista tää on mulle neljäs ja ekan jälkeen olot paheni vähitellen mutta nyt tää tuntuu tähän asti olevan melkein yhtä helppo ku eka (eka oli alusta loppuun melkein täysin oireeton)....tässä raskaudessa vaivaa vaan nuo maha kivut .. eka lapsi on poika ja sit 2 tyttöä (joista huonoa oloa ja heikotusta) niin olisko tää nyt sitten poika kans
mutta siis ei mulla näköjään menekkän sillä kaavalla että aina pahenee olot vaikka niin luulin käyvän