Pääseekö ultran jälkeen vielä mukaan?Face ryhmään mahtuu hyvin vielä porukkaa, joten rohkeasti viestiä mulle
@Arell_ hienosti on viivat vahvistuneet
Pääseekö ultran jälkeen vielä mukaan?Face ryhmään mahtuu hyvin vielä porukkaa, joten rohkeasti viestiä mulle
Aiiiiivan! Jotain unohtui! Siis 17.9Täällä alkaa olemaan jo aika paljon porukkaa!
@Arell_ oliko tietoa lasketusta?
Täällä jatkuu jäätävä issikipu, pahimillaan aamuisin. Nälkä koko ajan ja nyt paha olokin on kuvioissa. Varhaisultra perjantaina.
6+2
EtanaLillli/34/3.lapsi/ei hajua la/nklHellurei,
Tänään tehty + ei mitään Oireita. Mies vaan eilen kysyi että missä sun menkat. Ei mitään muistikuvaa viime menkoista kuin että joulukuussa ne oli
Hieman shokki päällä, kuopusta työntelen just vaunuissa (4,5kk)
Aapuuvaa
Ohhoh, siinä valmistus erässä on varmasti jotakin vialla! Ostitko kaikki testit samasta paikasta? Hyvä että on viivat vahvistuneetTäällä viivat tummenee hurjasti! Alavatsassa on jatkuvaa pientä jomotusta ja rinnat kipeät. Lopetin imetyksen viime kesänä, mutta tuo kohta 4v täyttävä lapseni edelleen tykkää jossain vaiheessa yötä nukkua turvallisesti käsi rinnalla ja sehän tuntuukin tosi kipeältä öisin.
Ilmeisesti olen astetta epätaitavampi käyttämään Clearblue digiä viikkonäytöllä koska sain juuri kolmanteen(!!!) testiin sen tyhmän kirjasen kuvan eli jotain mennyt vikaan. Oikeasti tämä on kolmas raskaus, osaan ehkä ihan oikeasti käyttää noita testejä, kivasti mennyt rahaa hukkaan noihin. Aion kyllä tänään soittaa sinne aspaan.
Arell_ 4+2
Voi ei, toivotaan että pieni pysyy matkassaTuore parvotartunta todettu, neuvolasta soitettiin tänään. Nyt sitten vaan odotellaan pysyykö pieni matkassa vai ei.... Maanantaina on onneksi neuvolaan ultra-aika. Tosin, mietin onko pahempi nähdä syke jos kuitenkin menee kesken vai olisko parempi vaan olla tietämättömänä kaikesta ja katsoa mitä eteen tulee.... Nyt ei auta kuin odottaa ja toivoa parasta. Luotan siihen, että kaikki tapahtuu syystä ja nytkään ei ole pelokas olo yhtään. Kaikki menee niinkuin on tarkoitettu..
suan 6+4