Syyskuinen matka Rodokselle

Palasin juuri kuumalta etelänmatkalta sateiseen Suomeen. Jouduin aikaistamaan syyslomaani, kun pomoni jää lokakuussa vanhempainvapaalle ja joudun sijaistamaan häntä tammikuun loppuun asti. Katselin sitten äkkilähtöjä ja päädyin matkaamaan Rodokselle.

Päässäni lähti kyllä heti soimaan Dirlandaa, mikä ei todellakaan ole lempibiisini, vaikka Venuksella hyvät muodot ovatkin ja mielelläni niihin tutustuisin tunnustellen, suudellen ja uppoutuen täysin.

Myöskään auringossa löhöäminen ei ole minun juttuni, mutta mielelläni nautin lämmöstä varjossa maaten ja hyvää kirjaa lukien. Nyt keski-ikäisenä minua on alkanut kiinnostamaan naisen seksuaalinen hyvinvointi ja -terveys, joten ostin muutaman asiaa käsittelevän kirjan matkalukemiseksi.

Matkan ensimmäisenä aamuna menin luonnollisesti aamupalalle. Siellä oli muutama saksalainen keski-ikäinen pariskunta, brittiläinen eläkeläispariskunta ja kuuden hengen suomalaisseurue.

Jostain syystä huomioni kiinnittyi yhteen suomalaisseurueen naisista, vaikka hän selkeästi oli aviomiehensä kanssa matkassa. Nainen oli noin viisikymppinen, pitkä, hyväntuulinen, tumma kaunotar, joka jutteli iloisesti muun seurueen kanssa nauraen ja hymyillen. Hänen miehensä puolestaan vaikutti hukanneensa sosiaaliset taitonsa edellisillan tavernaan.

Aamupalan jälkeen kävin suihkussa, puin ylleni bokserimalliset uimahousut ja valkoisen T-paidan peittääkseni daddybody vatsani. Otin mukaan kirjan ja pyyhkeen suunnaten hotellin uima-altaalle.

Huomaavaisesti hotellin henkilökunta oli sijoittanut muutaman aurinkotuolin varjoon hotellin seinustalle. Ne olivat kaikki vapaina, joten valitsin yhden ja ryhdyin lukemaan mielenkiintoista tietokirjaa.

Pian jälkeeni aamupalalla ollut tumma kaunotar tuli viereiselle aurinkotuolille ja kysyi ystävällisesti hymyillen, onko siinä vapaata. Luonnollisesti vastasin myöntävästi, vaikka suomalaisena mietin, että olisihan tuossa kauempanakin vapaita paikkoja.

Keskityin lukemaan, kunnes tunsin tuijotuksen. Huomasin vieressä olevan naisen katselevan himoitsevasti etumustani ja samalla tajusin, että minulla oli täysi erektio päällä.

Nainen huomasi minun huomanneen etumukseen kohdistuneen tuijotuksen, mutta hän ei häkeltynyt tai nolostunut, vaan iski minulle silmää ja nosti etusormensa viettelevästi huulilleen ja sipaisi sitä kevyesti kielellään katsoen minua viettelevästi suoraan silmiin.

Puraisin huomaamatta alahuultani ja vastasin hänen katseensa; ”olet saaren kaunein ja seksikkäin nainen, haluan sinut, siis otan sinut” ja nousin aurinkotuoliltani siten, että uimahousuissa pullottava etumukseni oli aivan hänen kasvojensa edessä.

Sanoin käyväni aulan juoma-automaatilla hakemassa vettä ja kysyin kohteliaasti, haluaisiko hän jotain. Nainen kiitti ja vastasi hakevansa haluamansa itse.

Hotellin aulassa oli pieni baari, mutta se oli vielä kiinni. Kulman takana vessakäytävällä oli kuitenkin juoma- ja snack automaatit. Menin juoma-automaatin eteen katsomaan valikoimaa. Samalla huomasin kuinka joku tuli taakseni seisomaan, aivan kiinni minuun.

Tunsin nöpöttävät nännit selässäni ja viettelevä ääni kysyi; ”Löysitkö jo haluamasi?”. Käännyin ja kerroin, että lupaavalta vaikuttaa ja katsoin rouvaa tiukasti silmiin. Hän laskeutui kyykkyyn eteeni ja riuhtaisi uimahousuni alas siten, että seisova kaluni ponnahti jämäkkänä hänen eteensä.

Hetken rouva katsoi ilmestystä ihaillen, otti sitten terskani pehmeiden huuliensa väliin ja ryhtyi imemään todella taitavasti ja nautinnollisesti. Välillä kielellään kiusoitelleen, välillä ahnaasti syvälle suuhun ottaen.

Olin edellisen kerran ollut naisen kanssa kesäkuussa, joten kovin pitkään en jaksanut tätä taivaallista käsittelyä ja purkauduin kauniin rouvan suuhun. Hän katsoi syvälle silmiini saadessani ja imi sykkivän kaluni viimeisimmätkin tipat. Oikeastaan kaikista seksikkäintä oli hänen onnellinen ilmeensä. Osa lastistani valui hänen suupielestään, kun hän katsoi silmiini voitonriemuisasti. On uskomattoman kiihottavaa nähdä lemmennesteitään kauniin naisen kasvoilla.

Olin heti valmis uuteen koitokseen ja halusin vuorostani antaa rouvan nauttia, mutta hän häipyi nopeasti uima-altaalle. Lomamatkani oli vasta aluillaan, joten ehkä minulle tulisi vielä tilaisuus.
 
Kävin lounaalla syömässä Avgolemonon läheisessä ravintolassa. Kyseessä perinteinen kreikkalainen sitruunainen kalakeitto, joka maistui herkulliselta lämpöisenä syyskuisena päivänä, lämpötila varjossa oli noin 28 astetta.

Lämmön tuntua lisäsi ajatukseni samassa hotellissa majailevasta tummahiuksisesta rouvasta. Hän oli totisesti piirtänyt iholleni muistijäljen hänen painettuansa ihanat rintansa selkääni vasten. Kuinka kovilta ja houkuttelevilta hänen nänninsä tuntuivatkaan.

Rouvaa miettiessäni kullini kihelmöi ja tunsin boksereiden kiristyvän, kun veijari paisui täyteen mittaansa. Minun oli pakko tilata vielä kahvi jälkiruuaksi, jotta muut ihmiset eivät huomaisi jäykistynyttä pullotusta sortsieni alla.

Päätin lähteä kahvin ja pahimman pullotuksen jälkeen lähteä Rodoksen vanhaan kaupunkiin ja vuokrasin skootterin kolmeksi päiväksi. Sillä voisi sitten tehdä jotain päiväretkiä muuallekin.

Hurautin satamaan ja jätin skootterin parkkiin. Lähdin kuljeksimaan vanhan kaupungin kujille ja lopulta päädyin arkeologiselle museolle. Päätin piipahtaa museossa, koska historia kiinnostaa minua ja ajattelin saavani muuta ajateltavaa kuin tuon eroottisen kauniin viisikymppisen rouvan hotellistani.

Museo vaikutti mielenkiintoiselta, ei tietenkään mitään Istanbulin arkeologisen museoon verrattuna mutta joskus vähempi on enempi. Tämän kiertäisi helposti parissa kolmessa tunnissa.

Pronssikauden näyttelyssä havaitsin tutun hahmon, unelmieni naisen mies katseli lumoutuneena ruukunpalasia. En halunnut tavata häntä, pelkäsin kai, että hän havaitsisi minun himoitsevan hänen rouvaansa. Kiiruhdin näyttelyssä eteenpäin, kunnes törmäsin toiseen tuttuun hahmoon.

Valloittavan kaunis nainen hotellistani seisoskeli siinä katsellen tylsistyneenä kännykkäänsä. Päällään hänellä oli nätti kesämekko. Tunsin, kuinka veri kohisi nivusiini ja elimeni nousi heti täyteen jäykkyyteensä pyrkien pakenemaan sitä kahlitsevista sortseista.

Tervehdin naista iloisesti ja yritin olla mahdollisimman rento, mutta silmäni viestittivät jotain muuta. Katseeni kertoi naiselle, että haluan hänet ja haluan hänet heti. Naisen silmät vastasivat myöntävästi syvälle silmiini katsoen. Hän vilkaisi etumustani, painoi kätensä sille ja nyökkäsi hyväksyvästi.

Tunsin adrenaliinin virtaavan suonissani ja näkökenttäni supistui keskittymään olennaiseen. Näin oven, tartuin naisen käteen ja ohjasin hänet kohti ovea. Museon yhteyteen oli rakennettu pieni luentosali, ilmeisesti jotain esitelmiä varten.

Avasin oven, tartuin naista lantioista, hän värähti kosketuksestani, ohjasin hänet sisään ja suljin oven. Ovessa oli lukko ja lukitsin oven. Painauduin kiihkeästi kiinni naiseen ja suutelimme intohimoisesti. Käteni lähtivät vaistomaisesti vaeltamaan ja etsimään naisen kosketukselle herkkiä paikkoja.

Vasen käteni löysi heti sellaisen naisen niskasta. Oikea käteni löysi toisen naisen korvanipukasta. Suuni siirtyi suutelemaan naisen herkkää pistettä korvassa ja oikea käsi jatkoi matkaa naisen poskien, suun ja leuan kautta naisen kaulalle. Suuni seurasi perässä suudellen oikean käden hyväksi havaitsemia paikkoja. Selkeäsi niska ja kaula olivat kosketukselle herkkiä alueita. Vasen käteni hyväili vielä naisen niskaa ja suutelin hänen kaulaansa.

Oikea käteni tunnusteli hänen rintojaan ja tunsi, kuinka naisen nännit kipristelivät kesämekon alla. Vasen käsi valui tunnustelemaan naisen selkää. Se painui kaarelle oikean käden tunnustellessa hänen kauniita rintojansa ja sormien pyöritellessä hänen kovana nöpöttäviä nännejään.

Nainen tuoksui hyvältä, kutsuvalta. Hänen tuoksunsa paljasti, että hän saisi orgasmin aivan pienestä kosketuksesta oikeaan paikkaan. Molemmat käteni kulkivat naisen kyljille. Suu hyväili naisen rintoja vuoron perään. Pieni hellä puraisu nännistä ohuen kesämekon kankaan läpi sai naisen voihkaisemaan melko kuuluvasti ja hän vavahteli nautinnosta.

Käteni etenevät määrätietoisesti naisen pakaroille, puristaen, tunnustellen niiden ihanaa muotoa. Käteni himoitsevat päästä koskettamaan naisen ihanan pehmeää ihoa ja ryhtyvät vetämään mekon helmaa ylöspäin. Helma nousee kevyesti.

Vasen käteni tunnusteli naisen pikkuhousuja pakarapuolelta, samalla kun oikea hivuttautui etupuolelta reisiä pitkin ylöspäin, kunnes vihdoin sai hipaistua häpykumpua pikkuhousujen päältä. Ne olivat lupaavan kosteat.

Halusin haistaa kaunottaren kiiman, joten polvistiun hänen eteensä ja työnsin pääni mekon helman alle. Suutelin paljasta ihoa pikkuhousujen reunoilla. Välillä himokas kieleni työntyi pikkuhousujen reunojen ali. Nainen vääntelehti ja työnsi kaikista herkimpiä pisteitään tarjolle. Laskin hieman hänen pikkuhousujaan ja siirsin niitä syrjään päästäkseni käsiin taivaalliseen herkkuun.

Oikean käteni keskisormi tunnusteli naisen häpyhuulia ja painautui niiden väliin. Kieleni sipaisi klitoriksen alareunaa. Vasen käteni tunnusteli naisen takapuolen ja vulvan välistä aluetta. Oikean käteni keskisormi löysi kosteutta pulppuavasta lähteestä hieman ulkonevan ja karkean kohdan.

Varmistaakseni, että olevani perillä kohteessa, koukistin oikean käden etusormea. Naisen polvet notkahtivat ja hänen vartalonsa tärisi kauttaaltaan ja hän kiljaisee nautinnosta. Puhallan kevyesti hänen klitoristaan ja tunsin kuinka hän sai tajunnan räjäyttävän orgasmin.

Siirryin hieman naisen turvonneesta ja yhä orgasmin kourissa sykkivästä klitoriksesta sivuun. Vasen käteni tunnusteli naisen sykkivää lantionpohjaa ja välilihaa yhä tiukemmin ja vaativammin. Työnsin oikean käden etu- ja keskisormeni naisen kiimasta sykkivään vakoon ja ryhdyn painelemaan g-pistettä voimakkaasti. Kieleni lähestyi jälleen klitorista.

Nainen huusi ja kiljui nautinnosta, mutta kieleni ei antanut armoa, se intoutui pyörittelemään klitorista villisti. Naisen nautinnosta kumpuava neste kasteli minut kauttaaltaan ja olin halusta sekaisin. En välittänyt vaikka olin varma, että äänemme kuuluvat varmasti selkeästi ohuen väliseinän taakse.

Nousin seisomaan, tartuin naista lantioista ja käänsin hänet selin minuun seinää vasten. Avasin sortsieni napin ja vetoketjun nopeasti. Pelkkä ääni avautuvasta vetoketjusta sai naisen laukeamaan uudestaan. Housut nilkoissa, vihdoin vapaana sojottava kalu tanassa, vedin naista lantioista hieman taaemmaksi.

Nainen tukeutui molemmin käsin seinään pyllistäessään kiven kovana seisovaa miehuuttani kutsuvasti. Se löysikin paikkansa nopeasti ja ryhdyn panemaan litisevää pillua voimakkaasti. Nainen supisteli, voihki ja hän tuntui taivaalliselta.

Melko pian tunsin, kuinka nainen oli saamassa jälleen voimakkaan orgasmin. Tarrasin häntä rinnoista ja suutelin häntä niskasta, vaihdoin hieman asentoani naista miellyttävään tulokulmaan ja nautin naisen orgasmin tuomasta sykkeestä ja puristuksesta.

Nainen tuntui niin hyvältä, että lantionpohjastani saakka nousi tunne, että en pystyisi pidättelemään paljoa pidempään. Sanoin selittämätön kiihotus nousi terskaani kohti. Pidin naisen lantioista tiukasti kiinni ja panin raivokkaasti. Kullini nyki ja nytkähteli nautinnosta.

Kaikki lihakseni jännittyivät ja kullini koveni äärimmilleen. Kiimainen pillu vastasi supistellen, täydellisenä, kuin juuri minulle luotuna enkä pystynyt pidättelemään enää ja siemensyöksyni purkautui vastustamattomasti sykkien sitä kutsuvaan lemmenluolaan.

Elämäni mahtavin orgasmi lennätti valtavan lastin naisen sisimpään sopukkaan ja hän vavahteli nautinnosta. Lopuksi naisen ihana pesä puristeli, kuin vaatien viimeisetkin tippani itselleen.

Suutelimme, mutta pian hän irtautui minusta ja nosti etusormensa huulilleen kuin hiljaisuutta tai vaitioloa vaatien. Naisen posket punoittivat tyytyväisenä, kun hän kohenteli asuaan.

Hiljaa hiivimme ulos huoneesta. Juuri ulos päästyämme kuului miehen innokas huudahdus; ”Hei kulta, näitkö nuo pronssikautiset soljet? Ne olivat aivan upeita!”. Nainen vastasi siihen, että; ”Joo, todella hienoja”. Itse poistuin huomaamattomasti hymyillen paikalta.
 
Antoisan museovierailun jälkeen ajelin skootterillani hotellille pesulle. Suihkussa ajattelin juuri tapaamani uskomattoman seksikästä rouvaa. Mietin, kuinka lemmennesteeni valuivat varmaan vieläkin hänen ihanasta pillustaan ja huomasin jäykistyvän välittömästi.

Tavallisesti en todellakaan ole näin herkkä saamaan erektiota. Varsinkaan, jos olen juuri saanut ja tuona päivänä olimme jo tavanneet kahdesti. Tuossa brunetessa kaunottaressa oli jotain vastustamatonta ja maagista eroottista vetovoimaa, joka sai minut jatkuvasti haluamaan häntä.

Päätin lähteä ajelemaan saaren rantateitä skootterilla, koska auringonlaskuun oli vielä aikaa, eikä illalliselle kannattaisi lähteä kovin aikaisin. Tuuli oli hieman yltynyt ja se viilensi mukavasti ajellessa.

Kapealla ja mutkaisella tiellä perääni kaartui punainen avoauto. Olin nähnyt saman auton hotellin edustalla ja päätellyt, että se oli jonkun hotellin asukkaan vuokraama. Sopivassa kohdassa hiljensin ja yritin viittilöidä autoa ohittamaan turvallisesti. Auto kuitenkin hiljensi, eikä suostunut ohittamaan.

Ajattelin kuljettajan ihailevan maisemia, joten käänsin kahvasta. Pian huomasin syrjäisen ja suojaisan rannan ja päätin mennä hetkeksi nauttimaan illan lempeästä auringosta. Ranta vaikutti täydelliseltä kutupaikalle ja päätin pitää paikan mielessäni, jos sellaiselle tulisi tarve.

Huomasin punaisen avoauton pysähtyneen pienen matkan päähän skootteristani ja päätin mennä kallionsyvennykseen makoilemaan, että minua ei havaittaisi tieltä.

Hetken päästä rannalle lipui hotellissani majaileva jumalatar nätissä tunikamallisessa rantamekossa. Hän asteli rantaviivaan ja venytteli kissamaisen viettelevästi. Hänen kauniit tummat hiukset hulmusivat tuulessa.

Nainen riisui sujuvasti mekkonsa ja paljasti sen alla olevan alastoman vartalon. Ikäisekseen hänen vartalonsa oli uskomattoman upea. Kauniisti kaareva selkä ja täydellinen, kun kosketeltavaksi muotoiltu takapuoli. Nainen asteli hitaasti uimaan alastomana, enkä pystynyt muuta, kuin kaivaa paisuneen kaluni esiin ja hyväillä sitä näystä nauttien.

Lyhyen uinnin jälkeen nainen palasi rannalle ja pääsin ihailemaan hänen täydellisen kauniita rintoja ja meriveden kovettamia nännejä. Nainen keikisteli kuin kuivatellen. Lopulta hän nosti rantamekkonsa pyllistäen suoraan minua päin.

Hän puki mekkonsa hieman huolimattomasti siten, että hänen toinen rintansa näkyi kaula-aukosta ja hän lähti kulkemaan kauniin askelin suoraan minua kohti. Naisen intensiivinen ja himokas katse kohdistui suoraan minun kovana seisovaan kaluuni. Edessäni hän nosti etusormen huulilleen ja sipaisi sitä varovasti kielellään, yhä katsoen tiivisti kaluani.

Hän tuli selin seisomaan ylleni, nosti mekkoaan ja laskeutui hitaasti lehmityttö takaperin asentoon. Pääsin aitiopaikalta seuraamaan, kuinka penikseni painui maailman täydellisimpään vaginaan. Näky oli aivan uskomattoman kiihottava.

Nainen liikkui hitaasti päälläni. Meren aallot löivät lempeästi rantaan. Välillä nainen painautui syvemmälle syliini ja hän liikkui nautinnollisesti puristaen kaluani litisevällä pillullaan. Välillä hän nojautui hieman eteenpäin tarjoten minulle entistäkin kauniimmat näkymät. Puristelin hänen pakaroitaan, mistä hän tuntui nauttivan erityisen paljon.

Välillä hän nojautui hieman taakse rytmisesti ratsastaen, jolloin pääsin he koskettamaan hänen kaunista selkäänsä ja täydellistä lantiotaan. Nainen hieroi toisella kädellään rintojaan ja toisella kädellään klitoristaan ja litinä yltyi kilpaillen meren kohinan kanssa.

Nainen ryhtyi voimakkaasti supistelemaan ja hän liikkui päälläni edestakaisin siten, että nautinnosta värisevä kova vehkeeni paineli hänen g-pistettään. Nainen kitisi, voihki ja ulvoi nautinnosta hänen saadessaan useita voimakkaita orgasmeja peräkkäin.

Tunsin, että en pysty pidättelemään pidempään ja laukesin huutaen syvälle pulppuavaan lemmenlähteeseen. Nainen puristui yhä tiukemmin paaluuni ja jatkoi liikettä. Naisen lemmennesteeseen sekoittunutta spermaani valui naisen häpyhuulten välistä kankeni varrelle ja lopulta kastellen sylini.

Jo hieman pehmentynyt kaluni koveni näystä heti uudelleen. Litinä ja voihke peitti aaltojen äänet jo kokonaan ja aurinko alkoi laskemaan suoraan eteemme punaisena ja kauniina. Nainen ratsasti villisti orgasmista orgasmiin kohti auringon laskua, mutta hän alkoi selvästi jo väsyä.

Nostin vasemman jalkani koukkuun, jotta nainen saisi otettua siitä tukea. Hän tarttui tiukasti jalkaani ja ryhtyi hieromaan klitoristaan vasten häpyluutani. Orgasmin kourissa hän puristi reitensä koukistetun jalkani ympärille. Emätin tuntui tiukentuvan ja olin seitsemännessä taivaassa.

Pillun puristusote tiukentui ja nainen sai koukistetusta jalastaan voimaa työntöihinsä ja villisti nauttien hän lisäsi vauhtiaan, kunnes naisen suihkulähde purkautui suihkuten kastellen jo ennestään märän jalkovälini lisäksi vatsani ja rintani.

Nainen kohottautui hieman, kääntyi ketterästi minuun päin ja ryhtyi nuolemaan päälläni olevia nesteitä. Voihkin nautinnosta ja kaluni seisoi niin kovana, että se sattui. Kenties nainen huomasi tämän, sillä hän ryhtyi häpyhuulillaan hieromaan kaluani, kunnes se vaativana painui litisevään pilluun.

Kiimainen kaunotar ulisi ja pyöri vimmoissaan päälläni vaihdellen taitavasti rytmiään saaden useampia suihkulähdeorgasmeja. Se oli kauneinta ja kiihkeintä mitä olen koskaan kokenut. Lopulta vapisin kauttaaltani, räjähdin kuin valtava tulivuori suihkuten ja pulputen kuumaa spermaa.

Lopulta katsomme raukeina toisiamme silmiin hämärtyvässä illassa. Rouva hymyili minulle kauniisti ja olin aivan pyörryksissä. Hän antoi minulle suukon ja lähti kävelemään autolleen. Loitotessaan hän otti muutaman iloisen tanssiaskeleen, pyörähti helmat heilahtaen ja lähetti minulle lentosuukon iskien minulle silmää.

Kuulin auton käynnistyvän ja kiihdyttäen voimakkaasti pois.
 

Yhteistyössä