syyllistänkö itseäni siks koska olen nuori?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäpävaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
äitini on 68.. tuskin on enään muutaman vuoden päästä valittamassa..

Älä tukeudu tuohon. Voi olla että äitisi elää haukkumiskuntoisena vielä 20vuotta, ja siinä ajassa saa sinun itsetuntosi lytättyä totaalisesti ellet tee asialle jotain.
Jos miehesi haukkuisi sinua jatkuvasti samoin, tai pomosi, tai naapurisi, niin miten reagoisit? Antaisitko olla ja ajattelisit vain hyviä hetkiä?

Olet itse vastuussa omasta onnellisuudestasi. On myös elämää ilman äitiä.

Toi kuulostaa kaikki niin tutulta. Meillä lapset 1v 9kk ja 8kk. Itse olen 18. Ja mä olen alusta asti saannut tapella ihmisten ennakkoluulojen kanssa. Kaverit kaikonneet, parin kanssa olen tekemisissä. Välit on katkennut äitini puoleiseen sukuun lähes kokonaan... Käyn lasten kanssa äitini luona muutaman kerran vuodessa. Ja joka kerta minusta tuntuu, että tein sitten niin tai näin, hän hakemalla hakee aihetta, josta pääsisi minua huomauttamaan. Isäni puoleinen sukuni ja mieheni suku ovat toki olleet suurena tukena perheellemme. Sain noin kuukausi sitten tietää sairastavani sairautta jonka johdosta en välttämättä tulevaisuudessa voi saada lapsia. Olen niin onnellinen noista kahdesta auringonpaisteesta. Haaveilen kolmannesta, mutta voi olla että jää nyt pelkäksi haaveeksi... Mä sanoisin sulle, että nenä pystyyn vaan! :)

Yhteistyössä